Skocz do zawartości

gutek071

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gutek071

  • Urodziny 08.09.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1993 + ESGI2
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zawód
    Serwis gsm

Osiągnięcia gutek071

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Co poradzę że mi się właśnie biała podoba :8)
  2. No właśnie też trochę mały ten motor mi się wydaje. Wprawdzie teraz mam słabszy (choć auto chyba lżejsze bo E36) i już zdecydowanie nie wystarcza. Cena kusi bo mogę ją wziąć od znajomego za ok. 5kzl no i jest biała z jasną skórą i poliftowymi lampami tak jak chciałem. Już sam nie wiem bo nie cierpię druciarstwa i wiem że wydam fortunę na doprowadzenie auta do ładu. Chyba jednak poczekam, dołożę i poszukam jakiejś zadbanej białej bez drutu co chwilę. Dziękuję za pomoc w podjęciu decyzji i sorry za częściowy offtopic. 523 i 525 to nie to samo? Pozdrawiam
  3. Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Szkoda mi trochę odpuścić bo cena jest mocno kusząca i kolor taki jak chciałem :| Na czym polega to przeprogramowanie sterownika? Można zrobić to samemu? Ewentualnie gdzie szukać magików co mi to zrobią? Auto ogólnie jeździ i było to zrobione już dawno temu. Nie pisałem wcześniej ale jest to dwulitrowa benzyna. Tam jest dwumas? Jak tak to czym się może objawiać brak dwumasu? W ogóle można go zastąpić zwykłym kołem zamachowym skoro o tym wspomniałeś? Dyfer nie wiem czy był zmieniany, od automatu jest krótszy tak?
  4. Witam. Zastanawiam się nad zakupem e39 po takiej przekładce ale wykonanej chyba garażowo.. Nadal wyświetla się D lub R do tego auto momentami jakby chciało zmienić bieg. Co trzeba zrobić aby to wyprostować?
  5. Na wstepie przepraszam za brak polskich znakow ale sprzet na ktorym mam dostep do sieci w pracy ich nie posiada. Kolego rozwiazales problem? Mialem podobnie. Syczenie narastalo a silnik zachowywal sie tak ze praktycznie nie dalo sie jezdzic. Problemem okazal sie wadliwy krociec od gazu wkrecony w kolektor ssacy(sekwencja) ktory puszczal lewe powietrze. Po wymianie krocca silnik chodzi pieknie. Wiem ze temat juz dosc stary ale moze komus ta opcja oszczedzi czasu bo troche mi go ubylo zanim udalo sie zdiagnozowac przyczyne. Pozdrawiam.
  6. Na pewno nie jest to M40. Wygląda na is'a ale czy M42 czy M44 to już niestety Ci nie powiem.
  7. Witam. Pojawił mi się ostatnio problem jak w temacie. Do falowania obrotów na zimnym się przyzwyczaiłem ale po rozgrzaniu silnika wolne obroty najpierw utrzymują się na poziomie 1000rpm i wraz z upływem czasu poziom ten rośnie stopniowo do wartości ok. 1300rpm. Gdy osiągnie 1300rpm spada na moment na ok 900 i znów wchodzi na 1300 i tak w kółko. Dodatkowo słychać syczenie pod maską. Wszystkie węże od podciśnienia sprawdzone, dolot też. Czy takie efekty może dawać uszczelka pod kolektorem ssącym? Bo to jedyne co przychodzi mi na myśl.
  8. Dzięki :) powiesz mi jeszcze gdzie znajdę ten moduł?
  9. gutek071

    usterka...

    Sprawdź dolot jak kolega mówił. Wszystkie objawy na to wskazują. Gaśnięcie, brak wspomagania hamulców czyli brak podciśnienia na serwo. Masz gaz?
  10. Witam. Z tego co udało mi się dowiedzieć najwyraźniej mam problem z elektrozaworem od ogrzewania. Objawia się to tym że na nogi i szybę zawsze leci gorące powietrze. Zastanawia mnie jedynie fakt że z kratek nawiewu "na twarz" gdy ustawie zimne to leci zimne, gdy ustawie ciepłe to leci ciepłe. Jest to wersja z manualną, dwustrefową klimatyzacją. Tu mam pytanie. Czy są tam dwa elektrozawory skoro w tej pozycji sterowanie temperaturą działa a w pozostałych nie? Bo pokrętło od regulacji temperatury będące tuż pod środkową kratką przy nawiewie na twarz działa jak powinno. Co steruje w takim razie drugim elektrozaworem (o ile są dwa)? Może mi ktoś rozjaśnić temat bo chciałbym się zabrac za naprawę tego.
  11. Zarowki do podswietlania konsoli w sedanie to T5 1.2W. W kompakcie powinny byc te same.
  12. Dzis w drodze do pracy zapalily mi sie kontrolki jak przy wlaczaniu zaplonu. Silnik caly czas pracowal. Po chwili kontrolki zgasly. Dodam ze nie chce sie wlaczyc radio choc bezpieczniki sa ok. Szukac jakiegos zwarcia czy o cos innego chodzi? Bardzo prosze o pomoc bo martwi mnie to zachowanie :( Przepraszam za brak polskich znakow ale pisze z chinskiego tableta.
  13. Przepraszam za brak polskich znakow ale pisze z chinskiego tableta. Wczoraj mialem przygod z autem ciag dalszy. Zaczelo sie od tego ze przestalo dzialac sterowanie szybami I szyberdachem. Bezpieczniki cale. Przejechalem sie kawalek I po wlaczeniu radia zaczelo wszystko dzialac. Dzis radio juz nie dalo sie uruchomic, bezpieczniki cale, szyby dzialaja. Najdziwniejsze jest to ze w trakcie jazdy zapalily mi sie kontrolki I inspekcja tak jakbym dopiero zaplon wlaczyl, ale silnik caly czas pracowal, nawet nie szarpnal. Zaczyna mnie to powaznie martwic. Szukalem ale nie znalazlem informacji co moze byc przyczyna zapalenia sie kontrolek w trakcie jazdy. Teoretycznie jesli alarm ma odciecie zaplonu to jest elementem laczacym modul komfortu I komp silnika. Czy w nim szukac problemu czy moze znacie takie obiawy I sa skutkiem czegos innego? Bardzo prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.