Skocz do zawartości

[F21] M135i Estoril Blau 2013


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

DIRT :) ME GUSTA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gratuluję auta, dźwięki 135ka wydaje piękne.

Ale osobiście trzymałbym się oryginału, myślę o felgach i znaczkach...

Feli z M135i to pierwszy wzór ze znaczkiem M, który mi się nie podoba. W porównaniu z wzorem z M4/M6 wyglądają naprawdę słabo. A poza tym mają wadę projektową, bo stoi w nich woda :O

 

Tak czy siak, całość modyfikacji to projekt, który ma się podobać właścicielowi :) Właśnie zrobiłem przelew, teraz 4tyg czekania na felgi Vorsteinera V-FF 101 w kolorze Gunmetal (ciemny szary, coś jak oryginał M135i chyba). Do tego Michelin Pilot Sport Cup - to w zadzie półslicki już chyba, także jak będzie mocno deszczowo, to wsiadam do X6 :lol: :lol: :lol: Felgi które widać na fotach zostaną na zimę, nie są złe, ale trochę za popularne w tym modelu. Za to mam nadzieję, że M135i na Vorsteinerach to w całej Polsce na palcach jednej ręki się policzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna sztuka, na obu wzorach felg bardzo mi sie podoba, a lakier to juz w szczególności! :cool2:

Musi to pieknie jezdzic, nie to co moj dwutonowy mastodont :lol:

 

Pisząc o grzaniu sie, masz na myśli motor?

Wszystko mam na myśli ;) Pompa wysokiego ciśnienia nie dała rady i właśnie ją na gwarancji wymieniają. Żeby było śmieszniej, wyszło to dopiero podczas ostrej jazdy na torze i jak tylko auto się schłodziło, można było dynamicznie jeździć, byle nie po torze. Poza tym hamulce to też dymiły jak zapomniałem zrobić okrążenia chłodzącego. W salonie mi już sugerował sprzedawca eMek, że powinienem mocniejsze założyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w obecnych czasach auta są bardzo delikatne. Szczerze mówiąc bałbym się zasuwać po torze na maxa, ze względu na możliwość uszkodzenia wielu drogich podzespołów.

Z drugiej strony, ile frajdy z tego jest, której nikt Ci nie odbierze! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, że 135i :D jaki rozmiar kół wybrałeś?

19x8.5 / 19x10 felgi, a opony takie jak 1M, czyli 235 i 265 szerokości. Dla tak małego auta to już chyba będzie dość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 cali z tyłu w jedynce?? wejdzie?? aale szeroko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zamontowane. Wszystko działa i się rusza, tylko nie wiem dlaczego mam temperaturę wody powyżej 100C. Bardzo fajnie mi to zrobili w ASO, nie ma śladu, że to dokładane jest. Jakościowo super, wygląda jak oryginał. Dodatkowo pod kierownicą niewidoczny przycisk do wskazywania granicznych wartości (max temp, max ciśnienie, min volt), jedyna rzecz z którą nie było wiadomo co zrobić, żeby nie wyglądała na dołożoną.

 

http://i.imgur.com/01tN8Uw.jpg

http://i.imgur.com/LYbGcl8.jpg

http://i.imgur.com/gWRabSS.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dopiero teraz wyczytałem, że tam faktycznie max. temperatura jest 120st.C, zawsze myślałem że płyn przy 100 się gotuje :P

Wszystko działa jak należy, temperatura po odpaleniu jest na 20, potem rośnie do 100. Zdjęcia w nocy nie wiem kiedy porobię, może w weekend będzie okazja, myślałem filmik zrobić jak się to ładnie odpala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dopiero teraz wyczytałem, że tam faktycznie max. temperatura jest 120st.C, zawsze myślałem że płyn przy 100 się gotuje :P

 

Woda gotuje się w 100 stopniach i to przy standardowym ciśnieniu atmosferycznym.

Płyn chłodzący, a podejrzewam, że takowy masz zalany, gotuje się przy około 115-120 stopni.

Dodatkowo w samochodzie masz system zamknięty - pod ciśneniem. Działanie podobne do tego jak działa szybkowar...

Podniesienie ciśnienia w układzie chłodzącym o około 1 bar, podnosi temperaturę wrzenia płynu o około 25 stopni Celcjusza.

Dlatego jak na gorącym silniku, jak otwiera się zbiorniczek wyrównawczy, to woda/płyn zaczyna się gotować i kipić - bo spada ciśnienie w układzie, temperatura jest wysoka i płyn automatycznie dochodzi do punktu wrzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.