Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jadę dzisiaj do serwisu i się dowiem wszystko, ale generalnie jest źle ;]Felga trze o amortyzator z przodu, nie wiem jak mocno i jak to wygląda, ale podobno są za szerokie. Dodatkowo otwór w felgach jest minimalnie za ciasny wg ASO przez co felgi się bardzo źle zakłada i zdejmuje. Widzę że pechowość tych felg nie zna granic.
Opublikowano
Nie ma co się załamywać, musisz dać dystanse na przód ( o ile koła nie będą wystawać) a otwór centrujący stoczyć :)
Opublikowano

Jedyne 1570zł i problem z głowy za nową oponę, ściągnięcie auta z drogi, sprawdzenie wszystkich kół.

 

Generalnie sytuacja jest taka, że otwory w felgach są lekko za ciasne, ale da rady tak jeździć, tylko poradzili mi nie czekać pół roku aż się zapieką, tylko co jakiś czas je zdejmować i czyścić. Poza tym przy mocnym skręcie dziś usłyszałem, jak koło o coś zahaczyło w nadkolu, ale nie udało mi się tego powtórzyć - pewnie to taki przypadek jak się skręci i auto się wygnie jakoś od podłoża. Będzie bieda z tym rozmiarem, ale czego się nie robi dla lepszej przyczepności :D O dziwo błotnik nieruszony, po wypolerowaniu nie ma śladu gumy, widać plastik się lekko poddał i nie uszkodził.

 

No cóż, czekam na hamulce i jazda na tor!

Opublikowano
Cos nie siadlo ,niezbyt ciekawie a na dziurach nie trze nic?

Nie słyszałem. Za to mam jeszcze fotkę sprawcy całego zamieszania.

 

http://i.imgur.com/H3RzoRL.jpg

 

Uciekło powietrze, felga na flaku przecięła oponę od wewnątrz.

Opublikowano
Dobrze , że się tylko na kapciu skończyło :cool2:
Opublikowano

Zesstaw hamulcowy M-performance przyszedł na palecie... Się zdziwili u mechanika :D

 

http://i.imgur.com/q73PWl1.jpg http://i.imgur.com/1YUEtVE.jpg

Opublikowano

zacisk fakt wielki...

bedzie lapał pieknie :) jakie klocki do tego ??

jak kolego sie te gumy trzymaja w deszczu.. bo to mnie najbardziej ciekawi

Opublikowano

A więc jest tak:

Zestaw hamulcowy M-performance: tarcze, osłony, zaciski, klocki

Robione na zamówienie przewody hamulcowe w oplocie Goodridge

Sportowy płyn hamulcowy Motul 660.

Dodatkowo silnik zalany Motul 300V chyba 5W40.

 

Jeszcze w odpowiedzi - czerwone zaciski nie są tak fajne jak niebieskie, ale z M-performance były tylko czerwone, pomarańczowe i żółte. Dodatkowo moje kompletne hamulce (zaciski, tarcze, przewody) będą na sprzedaż, tylko muszę je wycenić, jak się dowiem ile nowe kosztują. Są w stanie idealnym, tylko 25tys przebiegu.

 

Co do opon - jestem BARDZO zdziwiony, jak dobrze na deszczu się trzymają. Oczywiście nie są to deszczówki, ale spodziewałem się czegoś pokroju letniej opony na śniegu, a jednak jest całkiem dobrze. Można normalnie jechać.

 

http://i.imgur.com/eOWevu8.jpg

http://i.imgur.com/scTRDTF.jpg

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
No to teraz 116i nie dosc ze jedzie to jeszcze staje dęba :) Gratuluje, czerwone zaciski w takim rozmiarze wygladaja bardzo ok :mrgreen:
Opublikowano
:cool2: super to wyszło !

 

Jaka jest średnica tych tarcz ( przód i tył ) ?

Przód był 340 jest 375, tył bez zmian, 345. Generalnie różnica jest taka, że standard był na 17", M-performance są na 18".

Teraz jak pojeździłem więcej, to powiem że różnicy w hamowaniu nie czuć w ogóle poniżej 100kmh, powyżej da się zauważyć, choć przepaści nie ma. Dla mnie ważne, żeby na torze dawały rady dłużej, bo na zwykłych po jakimś czasie pedał hamulcy zaczyna pływać.

 

I swoją drogą, jak teraz patrzę na te koła, to niebieskie zaciski mi się bardzo podobały, ale przy srebrnych felgach. Te szare są dosyć "nudne" i czerwone zaciski pięknie je ożywiają, zgrywając się kolorem z tylnymi lampami patrząc z boku.

 

Aktualnie rozważam jeszcze intercooler większy, downpipe oraz chip. Tylko że chip ACS kosztuje 12tys, a zastanawia mnie czy to dobry pomysł, jeśli właśnie wymienię kilka elementów, czy nie lepszy chip dopasowany do auta, ale nigdy się tym nie interesowałem i w zasadzie nie wiem gdzie tego szukać.

Opublikowano

podjedz do dynosoftu aligator powie co i jak...

chlopaki z mg motorsport z siemianowic zrobia downpipy jak bedziesz chcial to i kompletny wydech... i Intercooler ... osobiscie robilem w rm motors ale wysylkowo ...nie pasowalo trzeba bylo odsylac.. moj blad... a tu 100% bedzie dobrze.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Chipa pod auto niestety nie ma i nie widac szans na jego powstanie. Pozostaja jedynie boxy ale jak patrzylem na 1addicts.com to sa tansze rozwiazania niz AC Schnitzer. Oczywiscie wiaze sie to z utrata gwarancji.
Opublikowano
Przód był 340 jest 375, tył bez zmian, 345.

 

No to masz teraz takie średnice jak u mnie :D ( 374/345 ) :cool2:

 

" I swoją drogą, jak teraz patrzę na te koła, to niebieskie zaciski mi się bardzo podobały, ale przy srebrnych felgach. Te szare są dosyć "nudne" i czerwone zaciski pięknie je ożywiają, zgrywając się kolorem z tylnymi lampami patrząc z boku. "

 

Faktycznie, super wyglądają na aucie! Rewelacja jak dla mnie!

Opublikowano

Tak się ludzie o te moje hamulce pytali, a teraz nikt zainteresowany ;]

 

Przy okazji, oglądają się teraz za moimi felgami ludzie często :P

Opublikowano
pytanie z innej beczki ;D gdzie robione było zdjęcie nr 3 ? ;)

Pierwsze kilka fotek jest z Chorwacji.

 

A jeszcze mnie ktoś kiedyś pytał, jak liczniki co dołożyłem wyglądają nocą. Generalnie nie da się odróżnić, że to nie oryginał BMW.

 

http://i.imgur.com/NkOnmoO.jpg

 

I jeszcze jak wygląda załączania tych liczników, tylko kurde, pionowo nagrałem bo na komórce ładnie było widać cała konsole: http://vimeo.com/103515896

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.