Skocz do zawartości

Uszczelnienie silnika


Kanap

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 129
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie walkcze dalej dzieki za poradt narazie wymienilem polowe a za druga czyli nastepne szesc zabieram sie od jutra jedno co mi sprawia najwiecej klopotow to ta walka ze sznurkiem zeby podeprzec zawor ssacy to pol biedy ale z wydechowym mozna oszalec bo albo sznurek nie podszedl probowalem wlozyc w cylinder grubszy gumowy wezyk ale tez nie pomaga czy macie jakis latwiejszy sposob a i jeszcze jedno czy sciagniecie starego uzsczelniacza po rozpieciu zaworu wszystkim tak opornie izdie bo ja nawet ze szczypcami mam problem albo tak siedza mocno albo juz sa tak zapieczone to tyle czy uszzcelki kolektorow nalezy sciagac bo nie wiem oraz czy i jak sprawzdic przepustnice czy sa sprawne no i wtryski jak je sprawdzic ktore sa cacy a ktore BE oraz co to sa tezcujniki w kolektorach ssacych te z tylu na koncu kolektorow oraz jak sprawdzic czy nie mam zamienionych przewodow WN na kopluce bo nie mam pewnosci zcy sa poprawnie zalozone bo potrafila mi strasznie strzelac w tlumik zwlaszcza jak byla zimna a oprocztego wymienilem w niej sondy LAMBADA na te z allegro i tez nie wiem jak sprawdzic czy poprawnie dzialaja oraz czy przypadkiem w ferworze wydazen nie pomylilem stron to znaczy ze podpiolem wtyzcke lewej sondy do prawej i na odwrot no i czy ma to jakies znaczenie taka zamiana oraz jaksprawdzic przeplywomierze duzo tego ale uwielbiam ten samohcodzik

i nie zamierzam sie go pozbyc A jest FAJNA w SHADOW LINIE i w pelnym ale to naprawde pelnym uposazeniu nawet lusterko wstezcne ma z sensorem i tel pokladowy oryginal oraz lampki M technic te wewnetzrne z lipkami do czytania z tylu Pzdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jakieś cylindry ci nie pracują to myśle że sondy lambda nic nie znaczą hehe

 

Dlaczego,,,,,,,,,Sondy jak sie nie dawno dowiedziałem mierzą ilość tlenu w spalinach jak jest go więcej to zwiększają dawke paliwa jak nie ma nic to zmniejszają

 

Ale jeśli któryś cylinder nie pracuje to tlenu w spalinach jest od groma i sndy podają że trzeba zwiększyć mieszanke paliwa do maksymalnej jak jest możliwa i prowadzi to do zalewania silnika na pozostałych pracujących cylindrach

hehehe

kółko się zamyka i kryzys sie pogłębia........ :roll2:

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirek:

Kolego zadałeś bardzo dużo pytań, ale odpowiem ci na jedno.

Sznurek to nie jedyny sposób dociśnięcia zaworów do gniazd.

Inny sposób do użycie sprężonego powietrza. Sam stosowałem ten sposób z powodzeniem w wielu autach i opisywałem go nawet gdzieś na forum.

Warunkiem jest posiadanie kompresora o odpowiednio dużej wydajności i ciśnieniu.

Po kolei: obcinasz u starej świecy zaprasowany brzeg i wyciągasz cały rdzeń porcelanowy, usuwasz elektrody/ę boczne/ą, dopasowujesz odpowiednio długą rurkę i wspawujesz ją do korpusu świecy.

Powstały przyrząd wkręcasz w miejsce świecy i zakładasz na koniec rurki wąż od kompresora na opasce. Ustawiasz tłok w danym cylindrze u samej góry, żeby w razie czego zawór nie wpadł do cylindra i blokujesz wał, żeby ciśnienie nie cofnęło tłoka. Włączasz kompresor i musi on cały czas wytwarzać ciśnienie.

Dalej postępujesz standardowo. Czasami, gdy zamek nie chce się rozpiąć, trzeba stuknąć delikatnie młotkiem przez rurkę w talerzyk sprężyny.

 

Z doświadczenia wiem, że taki mały kompresor to tego celu nie wystarczy. Musi być taki warsztatowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info ale dostepu do takiego kompresora nie mam wiec pozostaje mi walka ze sznurkiem czy mozecie mi jeszcze pomoc w pozostalych moich pytaniach czyli jak sprawzdic wtryski domowymi sposobami no i te przepustnice bo ktorys z kolegow pisal cos o tym ze kupil ale zla itd. poztym jak sprawdzic przeplywomierze powietrza no i do czego sa czujniki w kolektorach ssacych te z tylu przy scianie grodziowej NO i w koncu czy jak wymienilem sondy a przez przypadek podlaczylem lewa sonde do wtyczki ktora byc moze szla do prawej czy ma to znaczenie prosze o wyrozumialosc ale sam sobie z tym wszystkim nierazde a jest tego troche :mad2: Pzdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. czujniki na końcu kolektorów ssących to czujniki temperatury powietrza zasysanego

 

2. gniazda sond są mocowane pod spodem z przesunięciem

jedna wtyczka jest bliżej przodu autka druga bardziej do tyłu

ta przesunięta bliżej przodu to do prawej sondy.

Czy zamiana może spowodować złą pracę silnika? TAK MOŻE.

 

3. sprawdzenie przepływki na gorący drut nie jest tak łatwe

(jest gdzieś na necie procedura, w tej chili nie pamiętam gdzie)

potrzbny jest miernik z mierzenim częstotliwości

 

4. przepustnice... to inna zabawa (nie miałem okazji jeszcze

z tym walczyć)

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Przepływki można sprawdzić :

Odpinasz wtyczkę z jednej przepływki i obserwujesz reakcje silnika zapinasz wtyczkę i robisz to samo z drugą stroną a następnie zamieniasz przepływki miejscami i robisz tak samo - silnik na wolnych obrotach - jest to sprawdzenie na ucho czy wszystko działa oki i nie jest zbyt dokładne ale zawsze coś. Ja o tym że przepustnice mam uszkodzoną doszedłem właśnie w trakcie sprawdzania przepływek tzn: prawa przepływka ( lewa strona silnika) miała mniejsze ssanie - lewą jak przytkałem to zasysało w momencie cały łącznik przepustnica-przepływka-kolektor i silnik kulał natomiast prawa zasysała się tak sobie i nie było znacznej reakcji- przyczyna: prawa przepustnica miała walnięty " potencjometr " ten zabudowany w środku przepustnicy i komputer czytał że jest otwarta a ona , małpa jedna , była zamknięta i stąd różnica w podciśnieniu - zakładamy że ciśnienia na garczkach pomierzone i w granicach normy.

Jeśli masz znajomego który reguluje gaźniki w motocyklach podjedz do niego i podłączcie wakumetry - sprawdzisz w ten sposób podciśnienia na każdej ze stron silnika.

Pozdrawiam Kanap .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wilelkie za rady gdzie trzeba podlaczyc te wkulometry zeby to sprawdzic do pzreplywomierzy czy do pzrepustnic bo wlasnie mam taki objaw ze telepie silnikiem a na zimnym stzrela w tlumik poprostu nie pracuje na wszystkich cylindrach poztym jak zdjolem kolektory to wszystkie byly zcarne a jeden jakby czysty tak jak by lalo paliwem a nie chodzil a kompresje mam tak miedzy 12 a 13 BAR na jednym wyszlo ze 14 wiec chyba zle nie jest poztym z tmi wtyczkami od sond jest tak kupilem na allegro te uniwersalne a katy juz dawno u bozi tylko puszki zostaly ale jak wymienialem to odcinalem wtyczki i podlaczalem je do sond tych nowych i poprostu przy podlaczaniu nie wiem czy podpiolem lewa do prawej a prawa do lewej a wtyczki u mnie sa na tej samej wysokosci jak sprawzdic ktora izdie do ktorej i czy leczy mnie tylko servis bo nie widze roznicy zeby jedna byla blizej a druga dalej albo lipa ze mnie nie mechanik a co do przeplywomierzy to szczerze mowiac nic nie zrozumialem pomocy bo nie wiem co robic :modlitwa:

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pracuje na wszystkich cylindrach poztym jak zdjolem kolektory to wszystkie byly zcarne a jeden jakby czysty tak jak by lalo paliwem:

tto musisz wymienić ten wtryskiwacz-umnie było tak samo

a inny skolei wcale nie pracował (wlot do glowicy całkiem czarny ani drobinke czystego)

Proponuje ci przeczytać cały wątek od początku a byś czegoś nie poknocił co byś sie po darmo nie narobił

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh. nie wszystkie się tak psują. Moja jeździ jak dotąd idealnie (odpukać).

 

Jelito a jak tam skrzynia ? :D

Wsteczny CI sie nie kopie ? :D ( typowa przypadłosc naszych skrzyn )

 

poza tym jak sie ma V8 to z reguły problemem pozostaje nierówna praca na jałowym , niestety ... :?

 

to tak nawiasem ,zeby nie dołowac całkiem kolegów z V12 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wakumetry: podpinasz na przepustnicach , na obudowie są dwa wyjścia na wężyki , jedno jest zaślepione a do drugiego są podłączone podciśnienia takim cienkim wężem. Należy zdjąć te zaślepki - grubsze wejścia - i podpiąć tam wakumetry. przepustnice są symetryczne i dlatego jeden podłącz masz od góry przepustnicy a drugi od dołu nie widoczny z góry . Ciśnienia na garczkach mogą być mniejsze ważnym jest by były w miarę równe , a różnice mogą być spowodowane np: nieszczelnymi zaworami- powypalane gniazda , zużytymi pierścieniami , a często się zdarza że przy wymianie świec nie zostały one właściwie poprzykręcane tj. powinno sie je po dociągać po niewielkim przebiegu co w przypadku V12 jest bardo uciążliwe tak jak ich wymiana.

Pozdrawiam Kanap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow zakonczylem po wielkich trudach wymiane uszczelniazcy no i skladam silniczek mam pytanko jedna swieca byla zupelnie zalepiona jak by nie chodzila czu moze z ktorys z was powiedziec jak ida pzrewody WN codzi mi o kolejnosc albo rysunek ktory pzrewod izdie z rozdzielacza aparatu na ktora swiece lewa i prawa strona bo mam wrazenie ze ktos zamienil nie na swiecach ale na apracie kolejnosc swiec i nie wiem ktora jak ma isc :mad2: Pozatym jak sprawdzic poszczegolne wtryski zcy nie leja bo tak jak pisalem swiece czarne a jedna napewno nie chozdila a kompresja jest i to spora prosze o pomoc bo chcialbym ja w poniedzialek odpalic i moze poszczycic sie efektami pracyPzdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopułki rozdzielacza są takie same dla wszystkich sześciocylindrówek w BMW. Także i w tej sytuacji na lewą i prawą stronę jest ta sama kopułka.

na wielu kopułkach jest oznaczenie na który garnek jest dane wyjście.

Fakt że masz 12 garów, ale dla połówki 7-12 od przodu silnika liczysz jak od 1-6. Więc nie powinieneś mieć wiekszych problemów o ile kopułki masz opisane.

Sprawdź i w razie braku opisu na kopułkach odezwij się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wiec sprawdzilem i nie sa opisane nie ma oznaczen ktora fajaka odpowiada zadana swiece na kopulce jak masz mozliwosc to podeslij mi moze byc nawet pogladowe zdjecie rysunek co kolwiek ktore wyjscie z kopulki odpowiada za ktora swiece czyli krotko mowiac ktory pzrewod WN z kopulki ma isc na ktora swiece z lewej jak i z prawej strony silnika . :modlitwa: Pozatym jak sprawdzic domowym sposobem wtryski i pzrepustnice czy dzialaja oraz co myslicie o pzrewodach WN z metra i przelozyc na nie fajki bo oryginalne sa strasznie drogie Pzdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno podobno w wawie jest klijent ktory naprawia kazdy przeplywomierz za 120zl chyba warto bo na allegro chca za regenerowane po 500zl podaje nr tel 605 313 012 nie wiem ile w tym prawdy ale zapytac mozna .a czy koncowki wtryskow w listwe po demontazru jak skladam tez wklejac na silikon czy raczej nie bo boje sie ze beda podciekac czy jest to nie mozliwe Pzdr MIREKhttp://img67.imageshack.us/img67/7854/tralal6sv.jpg' alt='tralal6sv.jpg'>

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WYMIENIŁEM USZCZELNIACZE,KOMPRESJA SUPER........A DYMI DALEJ JAK DWUSÓW.MIESZA PALIWO Z OLEJEM BO CZUC BENZYNE ALE DYMI NA NIEBIESKO WIEC JAK JEJ DODAJE GAZU TO JEZDNI NIE WIDAC :zlosc: GENERALNIE JESTEM ZŁY.MOZE KTOS MA JESZCZE POMYSŁ,BO JA JESZCZE MAM ALE POSŁUCHAM INNYCH.PO ODPIECIU POSZCZEGÓLNEGO WTRYSKU NIE MA REAKCJI.NIE WIEM CZY CHODZĄ CZY NIE....CHYBA JESTEM DZIS WYPŁUKANY PSYCHICZNIE BO NAROBILEM SIE A EFEKT ZADEN!!!CHLOPAKI PORADZCIE... :doh:

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu miałem przypadek dziury w tłoku w silniku M70, czyli tym samym co u Ciebie. Auto to zakupił pewien znajomy i zdecydował sie na naprawę tego silnika. Roboty nie mało, a co za tym idzie także finansowo wyszedł to spory koszt. Nie żałowaliśmy nawet na najmniejszej uszczelce i wszystkie zostały zamówione oryginalne.

Po wyjęciu i rozebraniu silnika - a został tylko dół nieruszany, wymienilismy wadliwy tłok i poskładaliśmy z powrotem. Zaznaczyć muszę, że przed rozbiórką udało mi się ten silnik uruchomić, gdy jeszcze był sprawny i po uruchomieniu również mocno kopcił na błękitno. Klient auto wtedy odebrał, ale nie nacieszył się nim długo - doszło do oberwania zaworu, który zrobił wspomnianą wcześniej dziurę.

Poskładany silnik pracował ładnie i bez jakichkolwiek wycieków. Jednakże oleju pożerał ogromne ilości.

Wtedy zrozumiałem, że pierścienie w tych silnikach należy wymieniać koniecznie za każdym razem, gdy taki jest objaw.

Dużo, dużo wcześniej miałem podobny przypadek, lecz bez dziury w tłoku. Po prostu silnik mocno kopcił na błękitno (mocno to dość delikatnie powiedziane). Po wykręceniu świec nie było się co zastanawiać, nagaru tyle, że nawet iskra nie miała się przez co przebić. Klient zdecydował się na remont. I tak jak w poprzednim przypadku nowe oryginalne uszczelki - bez wyjątku, pierścienie Goetze i panewki. Po poskładaniu silnik nie puścił ani jednego dymka. Mało tego i co mnie w zupełności zaskoczyło zużycie paliwa na trasie spadło do 11,5l/100. W mieście przy spokojnej jeździe klientowi silnik pożerał jedyne 12,5. Fakt, faktem że jak depnął to potrafiło zużycie skoczyć na 16l/100, ale sam fakt że można było ze zuzyciem tak nisko zejść. Myślałem że coś oszukuje, ale nasze obliczenia dokonywaliśmy już nawet obserwując znikaniem paliwa w baku.

 

Wniosek jest w tej sytuacji jeden. Wymiana samych uszczelniaczy nie zawiele pomoże. W kwestii wymiany pierścieni nie ma się co sugerować szczeliną na zamku. Krótka decyzja - 100% wymiana. Pierścienie ulegają odkształceniu i nie mają prawidłowej przylgni do ścianek cylindra.

Sugerowanie się pomiarem kompresji na nic się zda. Pisałem już o tym w wielu tematach i dodam że jeżeli pierścienie są zarzucane olejem to tak jakbyś pomiaru dokonywał na próbie olejowej. Wyjdzie ona wysoka, a pierścienie będą olej przepuszczać.

Taki sam problem dotyczy silników M52 i zapewne późniejszych modeli silników np. M54 również nie ominie - chyba że dokonali jakiejś modernizacji. Inny problem występuje w silnikach M60 - to informacja dla Tych którzy mogę źle wnioskować to co napiszę.

Ogólnie problem ten dotyczy silników skonstruowanych na aluminiowym bloku. Wystarczy jedno zbyt mocne przegrzanie i w dalszej eksploatacji silnik zacznie łykać spore ilości oleju. Cylindry w M70 nie są stalowe a aluminium ma inne właściwości ścierania i tarcia jak stal. Rozszerzalność materiałowa również jest większa w zależności od temperatury. Już sobie można wyobrazić z jakim materiałem mają do czynienia pierścienie.

 

Kończę, bo za dużo się zaś rozpisałem.

Wyciągnij wnioski.

Czego nie zrobi się raz, a pożądnie to później wychodzi dwa razy drożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec nie pocieszyles mnie za bardzo samochod jak go przegazowac dymi jak diabli choc nie do konca jak chodzi sobie na wolnych obrotach i dasz mu gazu to dopiero po trzecim lub czwrtym nacisnieciu gazu zaczyna sie ten objaw pozatym doradzono mi ze pzredewszystkim silnik dostaje zbyt duzo paliwa a na kasowaniu kompa nie byl juz dawno dawno a odpinane bylo juz wszystko co mozliwe podobno to ma spore znaczenie oprocz tego czuc go benzyna az w oczy gryzie z tlumika nie wiem czy jechac na kompa z nia czy nie i wziazc sie odrazu za te pierscienie ale skoro ma tk duza kompresje to jest to mozliwe zeby siadly az tak pierscienie druga sprawa jest to czy mozna tloki wyjac od dolu zeby znowu nie gzrebac w glowicach no na jaki wymiar te pierscienie nominlne czy jakie Podobno moge miec uszkodzone komputery sterowania praca silnika sam juz nie wiem za co pierwsz e sie lapac powoli mam dosc tych napraw

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienilaem juz pierwsze dwa uszczelniacze na jednym z cylindrow i zobaczymy co bedzie dalej ale po poczytaniu waszych rozmow i fotkach jak to sie robi nie wiem dlaczego ale uszczelniacze ktore kupilem w inter crsie weszly mi na zawory dosc gladko bez tej teflonowej rurki i zakladalem je reka do czego ten czlowiek uzywal tej metalowej rurki bo ja wlozylem uszczelniaczi dalej sie go wcisnac nie da bynajmniej reka czy nalezy go wbic czy sam sie wcisnie pod wplywem scisniecia zaworu ponownie sprezyna bo reka zapiera sie na tej jakby prowadnicy zaworu i na oko to juz glebiej nie wejdzie czy przypadkiem czegos nie robie zle

To co tutaj napisałeś świedczy o tym że chyba spie.... robote :nienie:

no chyba że to poprawiłeś i faktycznie twoje pierścienie umarły

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Dzięki za poprawienie.

Pisałem ogólnie i nie myślałem akurat o materiale, lecz o dwoch rodzajach zastosowania w silnikach BMW.

A tuleje wykonywane są z żeliwa stopowego, gdzie składniki metali dodawane są w zależności od zastosowania i typu tuleji.

Sorki Wszystkim, którym dawało to do myślenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...M70...na naprawę tego silnika. Roboty nie mało, a co za tym idzie także finansowo wyszedł to spory koszt. ...

 

Jaki wyszedł koszt tej naprawy?

Tak pytam się z ciekawości...

Po ile pierścienie na jeden tłoczek?

Panewki główne i korbowodowe?

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę myślałem o Twoim przypadku, bo diagnozować nie jestem w stanie i zanim poczynisz kolejne kroki ku remontowi to sprawdź jedną rzecz.

 

Zmierz manometrem ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej, a jeżeli nie masz takiej możliwości odepnij wężyk powrotny z obu list wtryskowych i skieruj go do karnisterka albo długim wężykiem do wlewu paliwa. Tylko postaraj się aby wężyk nie był zbyt małego przekroju :D

Istnieje bowiem mozliwość że jest za duże ciśnienie w listwie spowodowane np zbyt wydolnymi pompami ( nie wiemy bowiem czy kiedyś nie były wymieniane). Gdyby tak było to powrót z obu listw do baku nie pozwala na utrzymanie niskiego i stałego cisnienia w listwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie dzieki wielkie za pomoc ale jezeli nawet tak by bylo to co w zwiazku z tym co trzeba zrobic i jak to sprawdzic czy cisnienie nie jest za duze doradzano mi zebym podjechal na kompa i posprawdzal elektronike czyli przepustnice przeplywomierze sondy no i wtryski czy przypadkiem nie leja ale w razie czego jak zmniejszyc to cisnienie i poczym to poznac Pzdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po zweryfikowaniu i przemysleniach chyba jednak spier .... robote raz ze zakladalem uszczelniacze bez tej teflonowej rurki a dwa ze dobijalem je rurka ale nie wiem czy dobzre dobilem. Trzy. przy zdejmowaniu dwoch tak byly zapieczone ze podczas prob zdjecia uszczelniacza zrysowalem prowadnice ta mosierzna lub miedziana w kazdym bac razie ma zolty kolor bo na nia przeciez wbija sie uszczelniacz czy musz robic wszystko od poczatku i czy te rzeczy mogly spowodowac to iz samochod dymi jak lokomotywa czy rzeczywiscie nie mam juz pierscieni ale kompresja byla dobra Pzdr MIREK Gwoli scislosci na moj gust jest gozej jak bylo POMOCY moze jest ktos kto by mi w tym pomogl bo znowu zle zrobie a to juz padaczka trzy razy

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.