Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z moim bmw .

Otóż wczoraj zrobiłem jakieś 15-20km i przy powrocie do domku zajechalem do sklepu gdy się zatrzymalem cale auto się trzęsło i silnik miał troszkę inny dzwiek , chodzil plynnie trzymal stale obroty (600) ale dzwięk byl taki jakby mial zaraz zgasnać choc pracowal rowno .

Po odpaleniu ciagle to samo .

chodzi dokladnie o bmw e 34 525 automat + lpg .

Auto drży na gazie i benzynie .

Co się dzieję ? Miał ktoś podobny problem ?

Auto posiadam od 2 miesiecy nie bylo w żaden sposob katowane , zrobilem nim jakies 80km + brat 350 km .

Caly czas chodzilo idealnie cichutko .

Pozdrawiam

Opublikowano
:search: :search: :search: Problem milion razy wałkowany na forum, używaj wyszukiwarki i najpierw sprawdź zalecenie z poprzednich wątków

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

600 to trochę mało mi się wydaje. Powinno być raczej bliżej 800. Sprawdziłeś świece, filtry, przepływomierz i węże?

Aha, no i katalizator sprawdź czy się nie posypał.

Opublikowano

No i wszystko jasne :(

BMW się skończyło ...

Pierwsze bmw i napewno ostatnie ...

Otóż brak kompresji na jednym garze , najprawdopodbniej zawory wypalone lub uszczelka pod glowice .

Mechanik powiedział : Szukać drugi silnik ... Bo naprawa sie nie oplaca . Wiec teraz 2000zł i naprawiamy , a potem jak najszybciej się tego pozbyć .

Od zawsze bylem sceptycznie nastawiony do tej marki ... SZUKAM SILNIKA 2.5 BENZYNA 192KM 1VANOS !

Opublikowano
Kolego kupuj M52B28 gazuj i będzie naprawde fajna jednostka, ekonomiczna i elastyczna ;)) A jak nie to potrzebuje pare gratów z e34 :D

Profesjonalna modyfikacja oraz regeneracja reflektorów BMW + sklep xenon

htps://web.facebook.com/proretrofit/ Zapraszam !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw sprawdz sam kompresję i jak wyjdzie słabo to ściąg głowice i dopiero wtedy można myśleć.Może uszczelka padła pod głowicą a ten już każe silnik wymieniać :duh: .Chyba jakiś pan zdzisiek z szopy.

W te wypalone zawory to nie bardzo chce mi się wierzyć,jak ściągniesz głowice to sprawdz czy wydechowe są proste,a jak krzywe to niech Ci brat sponsoruje remont.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

No wlasnie kompresji nie ma . przy mnie sprawdzal i sam widzialem. Przed chwilka z nim rozmawialem i twierdzi ze nie oplaca sie remontowac tych zaworow/uszczelki bo po tyg mi to rozpier.... glowice .

Prawde mowi czy chce mnie wyruchac na kase ?

Twierdzi ze za sama robocizne 600zł a czesci drugie tyle i to jest na 100km potem znowu sie rozje...

Ma racje czy mnie oszukuje ?

Czekam na szybka odpowiedz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakieś pierdoły Ci opowiada.Koszt części to około 500zeta nie wiem jaki kumaty jesteś w mechanice ale nie problem zrobić to samemu i ma śmigać długie lata.Każdy na tym forum Ci to powie,jeżeli po jego naprawie ma wytrzymać 100km to niech się wezmie za rowery.Pewnie akurat przypadkiem posiada taki silnik i chętnie Ci go sprzeda :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Nie kumam nic mechaniki , od razu to powiedzialem . Silnika nie ma ... :)

Ale twierdzi ze 2000 zl to minimum . Wydaje mi sie ze to duzo jak za 4 zawory lub wymiane uszczelki pod glowica .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szkoda gdybać,ściągaj głowice.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Kolego zdrowy silnik bez osprzętu kupisz do 1000zł więc skąd się mu wzięło drugie tyle? bez przesady. Jakbyś mieszkał gdzieś blisko mnie to by Ci się zrobiło

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
allegro, szroty, giełdy na forach, musisz poszukać..sam z nieba nie spadnie

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Głowice kupisz za 300zł jak chcesz to się ktoś do ciebie odezwie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Panowie brak nadziei . I tak i tak 2000 musze wje... w te autko .

Zaden mechanik nie podejmuje sie roboty bo nikt nie chce sie bawic z vanosem . Kazdy mowi jedno : drugi silnik szukac i moze w 2500 zl sie zmiescisz .

Nie wiem czy na zlom oddac czy na czesci bo szkoda mi klasc 2500 w auto ktore sprzedam przy pierwszej okazji . Nie chce bmw nie stac mnie na uzytkowanie i eksploatacje takiego auto , wszystko co sie rozpieprzy to koszt vw golfa 2 . Wiec cięzko to widze . Pozdrawiam

Opublikowano
Nie chce bmw nie stac mnie na uzytkowanie i eksploatacje takiego auto , wszystko co sie rozpieprzy to koszt vw golfa 2

Bez paniki...

Ja kilka dni po kupnie zagotowałem auto, przez niedziałające wisko. Już dzwoniłem pytać o silniki, bo chciałem wymieniać. Okazała się uszczelka do wymiany i zrobienie układu chłodzącego i jest teraz elegancko. Też kląłem na to auto.

 

Czy to BMW czy VW to liczy się stan zakupu, dbanie i jakieś przypadki losowe. Marka tutaj chyba drugorzędna sprawa. Trzeba podjąć decyzję i być konsekwentym. A jak nie to zezłomuj i kup VW, w którym też trzeba będzie coś wymieniać.

Pozdro.

Opublikowano

Panowie jeszcze jedne wazne pytanie :

Mechanik twierdzi ze oddeslal duzo oleju z glowicy w miejscu swiec , czy to komplikuje sytuacje czy dalej kwestia zaworow lub uszczelki pod glowica?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to za mechanicy co boją się vanosa?Konstrukcja sprzed ponad 20lat :duh: .Masz te bete u siebie?Może świece Ci zalało olejem i nie pracował na jeden cylinder.Przynajmniej to sprawdz.Wytrzeć fajki i świece.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Panowie jeszcze jedne wazne pytanie :

Mechanik twierdzi ze oddeslal duzo oleju z glowicy w miejscu swiec , czy to komplikuje sytuacje czy dalej kwestia zaworow lub uszczelki pod glowica?

 

Zrób to co pisze piotr520. Jak to pomoże to wyciek zlikwidujesz za 50zł z górką.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Mechanik powycierał świece zmieniał cewki ale ewidentnie brak kompresji . Wiec pytam : Czy olej w gniazdach na świece może oznaczać to że np . cylinder , tłok , pierścienie też są do wymiany?
Opublikowano
Mechanik powycierał świece zmieniał cewki ale ewidentnie brak kompresji . Wiec pytam : Czy olej w gniazdach na świece może oznaczać to że np . cylinder , tłok , pierścienie też są do wymiany?

może tylko oznaczać, że masz uszczelkę pokrywy klawiatury do wymiany

Opublikowano
Witam. Co do tej naprawy, żeby Cie pocieszyć dodam, że kupiłem jednostkę za 3tyś , wszystko było wymieniane, od silnika po spawanie karoserii i malowanie.. Wydałem na to około 12-14tyś.. Kolego nie poddawaj się. Jeśli myślisz że 20-sto letnie auto bez takich napraw jak wymiana głowicy będzie żyło w nieskończoność :D ? Gratuluję myślenia.. Pozdrawiam forumowiczów..

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano

Witam.

Najprawdopodobniej autko w poniedziałek do odebrania od mechanika , nie tego który chciał mnie wydymać na kase ... :)

Po zdjęciu głowicy okazało się że uszczelka jest do wymiany miala ubytki w 3 miejscach , splanowalem glowice (80zl)

Zamowilem uszczelki : pod glowice elring 180zł pod pokrywe zaworow komplet 60zl rowniez elringa. Robota to 500-600zł .

Więc inwestycja wyniesie jakieś 800-1000 zl . Po odbiorze powinno byc juz okej . Mechanik twierdzi ze zawory i reszta jest w dobrym stanie ( na lpg jakieś 60 tys km )

Pozdrawiam

PS . Okazalo sie że głowica byla delikatnie krzywa przed planowaniem czy to zly znak ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.