Skocz do zawartości

e34525i

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 525 kat

Osiągnięcia e34525i

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Najprawdopodobniej autko w poniedziałek do odebrania od mechanika , nie tego który chciał mnie wydymać na kase ... :) Po zdjęciu głowicy okazało się że uszczelka jest do wymiany miala ubytki w 3 miejscach , splanowalem glowice (80zl) Zamowilem uszczelki : pod glowice elring 180zł pod pokrywe zaworow komplet 60zl rowniez elringa. Robota to 500-600zł . Więc inwestycja wyniesie jakieś 800-1000 zl . Po odbiorze powinno byc juz okej . Mechanik twierdzi ze zawory i reszta jest w dobrym stanie ( na lpg jakieś 60 tys km ) Pozdrawiam PS . Okazalo sie że głowica byla delikatnie krzywa przed planowaniem czy to zly znak ?
  2. Mechanik powycierał świece zmieniał cewki ale ewidentnie brak kompresji . Wiec pytam : Czy olej w gniazdach na świece może oznaczać to że np . cylinder , tłok , pierścienie też są do wymiany?
  3. Panowie jeszcze jedne wazne pytanie : Mechanik twierdzi ze oddeslal duzo oleju z glowicy w miejscu swiec , czy to komplikuje sytuacje czy dalej kwestia zaworow lub uszczelki pod glowica?
  4. Panowie brak nadziei . I tak i tak 2000 musze wje... w te autko . Zaden mechanik nie podejmuje sie roboty bo nikt nie chce sie bawic z vanosem . Kazdy mowi jedno : drugi silnik szukac i moze w 2500 zl sie zmiescisz . Nie wiem czy na zlom oddac czy na czesci bo szkoda mi klasc 2500 w auto ktore sprzedam przy pierwszej okazji . Nie chce bmw nie stac mnie na uzytkowanie i eksploatacje takiego auto , wszystko co sie rozpieprzy to koszt vw golfa 2 . Wiec cięzko to widze . Pozdrawiam
  5. No wlasnie nie moge nic znalezc za takie pieniadze ... Chodzi o e34 525i 24v 192 km 1 vanos . 92 rok.
  6. Nie zabieram sie sam do tego ! Ile może kosztować używana , sprawna głowica kompletna ?
  7. Nie kumam nic mechaniki , od razu to powiedzialem . Silnika nie ma ... :) Ale twierdzi ze 2000 zl to minimum . Wydaje mi sie ze to duzo jak za 4 zawory lub wymiane uszczelki pod glowica .
  8. No wlasnie kompresji nie ma . przy mnie sprawdzal i sam widzialem. Przed chwilka z nim rozmawialem i twierdzi ze nie oplaca sie remontowac tych zaworow/uszczelki bo po tyg mi to rozpier.... glowice . Prawde mowi czy chce mnie wyruchac na kase ? Twierdzi ze za sama robocizne 600zł a czesci drugie tyle i to jest na 100km potem znowu sie rozje... Ma racje czy mnie oszukuje ? Czekam na szybka odpowiedz
  9. a czy jest wymieniac np. same 4 zawory od tego cylindra w ktorym nie ma kompresji ?
  10. No i wszystko jasne :( BMW się skończyło ... Pierwsze bmw i napewno ostatnie ... Otóż brak kompresji na jednym garze , najprawdopodbniej zawory wypalone lub uszczelka pod glowice . Mechanik powiedział : Szukać drugi silnik ... Bo naprawa sie nie oplaca . Wiec teraz 2000zł i naprawiamy , a potem jak najszybciej się tego pozbyć . Od zawsze bylem sceptycznie nastawiony do tej marki ... SZUKAM SILNIKA 2.5 BENZYNA 192KM 1VANOS !
  11. Witam Mam problem z moim bmw . Otóż wczoraj zrobiłem jakieś 15-20km i przy powrocie do domku zajechalem do sklepu gdy się zatrzymalem cale auto się trzęsło i silnik miał troszkę inny dzwiek , chodzil plynnie trzymal stale obroty (600) ale dzwięk byl taki jakby mial zaraz zgasnać choc pracowal rowno . Po odpaleniu ciagle to samo . chodzi dokladnie o bmw e 34 525 automat + lpg . Auto drży na gazie i benzynie . Co się dzieję ? Miał ktoś podobny problem ? Auto posiadam od 2 miesiecy nie bylo w żaden sposob katowane , zrobilem nim jakies 80km + brat 350 km . Caly czas chodzilo idealnie cichutko . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.