Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Będę pytał w tym tygodniu oto na jakiej płycie.... bo auta dziś dojechało do salonu
  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zrobiłem tym autem kilkaset km na przestrzeni tygodnia z rodzina i muszę powiedzieć że auto mi się niezbyt podoba. Jazda przypomina skrzyżowanie wrażeń z serii 5 i X3. Siedzi się nieco wyżej niż w piątce, auto jest bardzo duże i to się czuje na drodze, a jeszcze gorzej przy parkowaniu. Bardzo kiepsko jest pomyślany schowek w bagażniku. jeśli chce się tam włożyć cos większego na szybko aby nie latało to jest problem z zamknięciem bagażnika gdyż zagłębienie jest w środku i podłoga blokuje zamkniecie . Sama jazda jest dość wygodna i gdyby nie skóry, które odparzały mi tyłek to bym powiedział ze całkiem było milo w trasie, o ile nie liczymy na dynamiczna jazdę w przypadku silnika 2,0 184 KM.

Gdyby to auto było lżejsze, ciut krótsze (z mniejszym bagażnikiem ) to bym był o wiele bardziej zadowolony. Na plus ogrom miejsca na nogi z tylu , ale tylko dla dwóch osób.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy tylna kanapa jest tak samo wyprofilowana jak w sedanie czy może bardziej płaska?

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

z innej beczki, byłem wczoraj w Bawarii W-wa na Czerniakowskiej a w salonie tylko 2 auta BMW (remont/przebudowa ASO):

 

jedno to 520d LCI drugie to 3 GT 2.0d z racji, że auta oddalone od siebie o 2m to popatrzyłem:

- wymiary zew. ~porównywalne,

- wymiary środka ~identyczne,

- ceny aut ~porównywalne (~260k),

- przeznaczenie ~identyczne (auta rodzinne do przemieszczania się bez emocji z punktu A do B),

 

ale środek: projekt/materiały/wykonanie/jakość TO NIE TO SAMO :| ,

 

F10 jest minimum 2 klasy "lepsza/ładniejsza",

 

wsiadając do 3GT z F10 miało się wrażenie jakby auto (3GT) było o 50% tańsze, przy bezpośrednim porównaniu środek 3GT to mega bieda :| ,

 

nie mam pojęcia czemu w jednym salonie ustawiono tylko te 2 modele, NIKT "normalny" po obejrzeniu tych demówek nie wybierze 3GT

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
z innej beczki, byłem wczoraj w Bawarii W-wa na Czerniakowskiej a w salonie tylko 2 auta BMW (remont/przebudowa ASO):

 

jedno to 520d LCI drugie to 3 GT 2.0d z racji, że auta oddalone od siebie o 2m to popatrzyłem:

- wymiary zew. ~porównywalne,

- wymiary środka ~identyczne,

- ceny aut ~porównywalne (~260k),

- przeznaczenie ~identyczne (auta rodzinne do przemieszczania się bez emocji z punktu A do B),

 

ale środek: projekt/materiały/wykonanie/jakość TO NIE TO SAMO :| ,

 

F10 jest minimum 2 klasy "lepsza/ładniejsza",

 

wsiadając do 3GT z F10 miało się wrażenie jakby auto (3GT) było o 50% tańsze, przy bezpośrednim porównaniu środek 3GT to mega bieda :| ,

 

nie mam pojęcia czemu w jednym salonie ustawiono tylko te 2 modele, NIKT "normalny" po obejrzeniu tych demówek nie wybierze 3GT

Jeśli miałbym te dwa auta do wyboru to w życiu nie kupił bym 5. Nawet gdyby w 3GT był tylko chiński plastik, a w 5 skóra i mahoń . 5 jest autem mało użytecznym. Poza tym wyjściowo jednak 3GT jest tańsze, a dodatki związane z wyglądem wnętrza można sobie dokonfiugrowac. Nie mogę zrozumieć że nie wiecie iż wygląd auta w przypadku bmw to kwestia bardzo mocno zależna od klienta. Za to też się płaci więcej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Ja osobiści jednak wybrałbym lepsze wykończenie i 5-ke albo 5GT - coraz bardziej ide w tą strone...

Stale coś mnie boli jeśli chodzi nawet o F25 a serie 3 też nie są całkiem dopracowane.

Na moje nawet E70 jest lepiej wykonane i mam ciągle jakąś bolączke...

Nie do końca podążam jednak za myślą 3GT ...

Opublikowano
...jednak 3GT jest tańsze, a dodatki związane z wyglądem wnętrza można sobie dokonfiugrowac. Nie mogę zrozumieć że nie wiecie iż wygląd auta w przypadku bmw to kwestia bardzo mocno zależna od klienta. Za to też się płaci więcej.

 

ale co ma piernik do wiatraka :mad2:

 

auta stoją na Czerniakowskiej, 2m od siebie, ceny porównywalne, wymiary porównywalne a środki NIE...

 

nie trzeba być architektem/designerem, żeby zauważyć, że ŚRODEK 3GT jak porównasz bezpośrednio do F10 to "TANDETA"...

 

gdyby demo 520d LCI kosztowało 300k a demo 3GT 2.0d 180k to rozumiem ale ceny są zbliżone :duh: wyposażenie właściwie to samo a wykończenie/wykonanie/jakość NIE :mad2: ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Tyle, że ilość miejsca w środku, na nogi z tylu które oferuje 3GT jest kompletnie nieporównywalna, na plus 3GT. :mad2: a cena może spokojnie wynieść 180 tyś za GT i 300 tys za F10, także przy tych samych silnikach. Serio tego nie rozumiesz? Że nie wspomnę już o tym, że ta jakość to zwykle świecidełka i paciorki dla naiwnych, a nie żadne cudowne materiały. Jak w każdym bmw.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
5 jest autem mało użytecznym.

 

Jeśli szukałbym auta użytecznego, to z całą pewnością nie wybrałbym 3gt, które jest może obszerne, jeśli porównamy je do ciasnej F30. Nie siedziałem w 3gt, ale przypuszczam, że miejsca jest mniej więcej tyle co w F10. Na nogi z tyłu może być trochę więcej, ale bez przesady.

 

Zaletą może być praktyczniejszy bagażnik. Jeśli jakość wykończenia jest na poziomie F30, to jest zdecydowanie niższa półka niż F10. Przynajmniej jeśli chodzi o wrażenia wizualne.

Opublikowano
Na nogi jest subiektywnie o wiele więcej miejsca. Użyteczność bagażnika też o wiele większa. Wygoda wsiadania z tylu też. Do tego GT jest tańsze może nie 50 procent ale jest. Jakość to rzecz subiektywna. Jak was podnieca trochę inny plastik, to ok bierzcie piątkę. Ja bym jej w życiu nie kupił. Jak mam mieć auto mało użyteczne to wole trójkę. Lub wkrótce dwójkę. Wygoda jazdy na tylnym siedzeniu jest bez porównania wyższa w GT niż w F10. Nie licząc środkowego miejsca.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Trafi się laik lub snob to kupi.

 

 

Byleś widziales? Czy tylko flame?

Nie widze rożnicy w jakości f10 i 3GT

 

Cena "porównywalna"

 

20d xDrive

F10 203k zł

3GT 173K zł

 

no ludzie różnica "jedyne" 30tys...

 

BTW Dzisiaj odebrałem 3GT jako jeden z nienormalnych :D

 

Haters gonna hate;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pozostaje życzyć zadowolenia z jazdy :cool2:

 

Napisz po pewnym czasie jak się użytkuje, jakie odczucia z jazdy, etc.

Opublikowano
poruszam się teraz F10 i jest tak jak koledzy piszą zupełnie inne wrażenia z jazdy, wykonania etc. Nawet jeśli jest to zabieg czysto marektingowy i materiały nie są lepsze jak pisze kolga K8v8M to zabieg ten BMW się udał :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepiej zakładaj galerie i wrzuć pełny opis auta + odczucia jak Ci się jeździ i najlepiej porównanie z poprzednimi autami :) Czekamy!
Opublikowano
Nie widze rożnicy w jakości f10 i 3GT

 

Cena "porównywalna"

 

20d xDrive

F10 203k zł

3GT 173K zł

 

no ludzie różnica "jedyne" 30tys...

 

BTW Dzisiaj odebrałem 3GT jako jeden z nienormalnych :

 

dla ośki różnica w cenie to ~20k, to poważny pieniądz ale nie przekraczający 10% finalnej wartości auta,

 

życzę zadowolenia z świadomego wyboru, z zewnątrz auto wygląda świetnie :cool2: ...

 

auto ma mnóstwo zalet ale niestety nie jest nim "wygląd" środka (nawet jak nie widzisz różnicy pomiędzy 3GT a F10 to jednak jest i to b.duża), jakby przeszczepili środek z F10 to byłby "chicior" lub jak robią "lekki" kokpit to żeby wykonali go chociaż jak w AUDI...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano (edytowane)

Jeździ się lepiej niż S klasa (poprzednia) i X3 (poprzednia) i X1 (inna klasa.... pomijając miękkość zawieszenia)

 

Dobrze tłumi drogi nie ma nadsterowności o której sie pisze... ale to może przez xDrive;) a raczej na pewno. Co do gabarytów auto wielkości 5 trzeba się przyzwyczaić. Na co dzień jeżdżę X1. Jeden z kolegów miał na forum zastrzeżenia co do schowka w bagażniku pod płyta. Jest wystarczający...

 

W aucie słychać do 120 tylko opony delikatnie. Jest dobrze wyciszone biorąc pod uwage szyby bez ramek. :twisted:

 

Moim zdaniem dobrze wybiera nie równości chociaż trochę za miękkie to auto dla mnie. W X1 mam Bilstein B12 także wole jak jest twardo;) ale to subiektywne odczucia.

 

No i jest idrive Touch... póki co nie mam zdania... jest też w 5 LCI :twisted: posting.php?mode=edit&f=163&p=1659833#

 

Co do silnika 20d 7.5sek do 100 spokojnie wystarcza przy normalnej jeździe. O spalaniu póki co nie ma co mówić.

 

 

Auto schodzi dosyć dobrze w Częstochowie w nowym salonie zeszły 3 już na pewno. A kliku ponoć czeka na możliwość przejechania sie demo bo nie maja zarejestrowanego. :|

@AO

Ale auto to nadal 3GT a nie 5GT stąd przeszczep z 3jki;) akurat nie ogladałem jeszcze 5 LCI o której mówisz.

 

 

Akurat podałem przykład z xDrive bo taki kupowaliśmy. przy tej kwocie to 10% miedzy 3 a 5 ma znaczenie przynajmniej dla mnie.

Edytowane przez siwyoscar
Opublikowano
W jakieś gazecie moto. czytałem, że 3GT nie ma już wpadek materiałowych, montażowych z F30. :roll:

 

Ale ma pewnie inne kolejne jak każdy nowy model

Opublikowano

jeżeli sie tak czepiamy to 7.9 ;)

 

3GT

Wymiary zewnętrzne

Długość 4824 mm

Szerokość 1828 mm

 

5

Długość 4899 mm

Szerokość 1860 mm

 

róznica

Długość 75mm

Szerokość 32mm

ale nie odczujesz tego :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.