Skocz do zawartości

330d Końcówka wydechu


jasiel1

Rekomendowane odpowiedzi

Końcóweczki wczoraj doszły. Ogólnie wyglądają ok, wydają się jednak dosyć duże, mam nadzieję że na aucie nie będą robiły takiego wrażenia;) Jutro wstawiam auto do warsztatu zajmującego się tłumikami i zobaczymy co tam wyrzeźbią. Dziś wrzucam zdjęcia samych końcówek, jutro jak nie będzie za ciemno i uda mi się cyknąć fotkę, to wrzucę zdjęcia na aucie.

 

http://images36.fotosik.pl/370/f23aa8f024bed1bbmed.jpg

http://images48.fotosik.pl/587/ef3b1e0710253df2med.jpg

http://images38.fotosik.pl/1938/8fa2dfecd9193432med.jpg

http://images49.fotosik.pl/1790/6363fc8c9326a040med.jpg

http://images46.fotosik.pl/1947/d972b73b36af3cecmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

O super końcówki :cool2: Jaka grubość ścianki??

Na moje inżynierskie oko z 2mm;) A tak na serio to nie mam suwmiarki żeby zmierzyć dokładnie, a na aukcji nie było to zaznaczone. W każdym razie wydają się być solidne. Zobaczymy jak będą wyglądały na aucie (pewnie teraz wszystko w rękach osoby która będzie to montowała).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę są piękne! Co prawda ta grawerka jak dla mnie nie potrzebna (na moim Remusie to samo :mad2: ), ale trudno. A myślałeś, aby ten napis ukryć i dać "pod" auto, czyli obrócić w dół napisy?? Zachowasz krzywiznę łuku i zewnętrzna będzie delikatnie głębiej niż wewnętrzna??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę są piękne! Co prawda ta grawerka jak dla mnie nie potrzebna (na moim Remusie to samo :mad2: ), ale trudno. A myślałeś, aby ten napis ukryć i dać "pod" auto, czyli obrócić w dół napisy?? Zachowasz krzywiznę łuku i zewnętrzna będzie delikatnie głębiej niż wewnętrzna??

 

Właśnie problem w tym że one są delikatnie ścięte pod kątem i raczej muszą zostać w takiej pozycji, ale może nie będzie tego mocno widać.

Zastanawia mnie trochę sposób montażu, mam czas do jutra żeby to przemyśleć i nie wiem czy zdecydować się na montaż końcówek "na równo", czy jednak którąś z nich delikatnie cofnąć (jeżeli tak to którą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zdecydowanie lewą skrócić, tak żeby wystawały tyle samo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spójrz i zdecyduj która konfiguracja pasuje Ci najlepiej:

http://images46.fotosik.pl/1947/b61eaabeb588d7bem.jpg

Osobiście uważam, że zachowanie krzywizny łuku zderzaka w układzie końcówek to jest to. Ale wiadomo kwestia gustu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie lewą skrócić, tak żeby wystawały tyle samo.

Dopiero zrozumiałem Twoją myśl, bo na początku zastanawiałem się jakim cudem mam jednocześnie jedną skrócić, tak żeby obie jednakowo wystawały. Wydawało mi się, że to się wzajemnie wyklucza, ale widząc obrazek wrzucony powyżej przez kolegę yoshimura, zrozumiałem co miałeś na myśli:)

 

Dzięki za rzut z góry tych końcówek, tak bym się zastanawiał co lepiej będzie wyglądało, a teraz widzę że jednak trzeba zewnętrzną końcówkę trochę schować i będzie elegancko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img811.imageshack.us/img811/3618/63428130.jpg

 

sorry ale mając 6cyl trzy litrówkę spawasz końcówki.... to grzech

aż się prosi o cały końcowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzech, czy nie grzech... koszt końcówek to około 100zł + pewnie kolejne 100zł ich montaż, w przypadku tłumika trzeba byłoby poszukać już czegoś dedykowanego i koszty to już pewnie od 600zł w górę, pytanie tylko po co? Na zmianie dźwięku mi nie zależy, katalizatora też nie mam zamiaru się pozbywać, ani też podnosić mocy (głównie ze względu na automatyczną skrzynię), więc wydaje mi się że jakoś tam szczególnie nie grzeszę;) Bardziej zgrzeszyłbym, gdybym montował jakiś zajebisty tłumik, nie wykorzystując jego potencjału, wyłącznie dla samego wyglądu;)

 

Dzięki za załączone zdjęcie, chyba właśnie tak chciałbym żeby to wyglądało:)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej zgrzeszyłbym, gdybym montował jakiś [bAD] tłumik, nie wykorzystując jego potencjału, wyłącznie dla samego wyglądu;)

Myślę, że najbardziej konserwatywny użytkownik nie oparłby się takiemu modelowi:

http://images44.fotosik.pl/587/2d4515794c0d56c0m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odebrałem auto z warsztatu i pomimo moich obaw wyszło elegancko (przynajmniej według mnie;) ). Końcówki podobają mi się i ich rozmiar po zamontowaniu już nie robi takiego wrażenia jak przed montażem. Wrzucam zapowiedziane zdjęcia:

http://images45.fotosik.pl/1713/6c9dbfbdf0c49759med.jpg

http://images39.fotosik.pl/1932/f43386d002e4186amed.jpg

http://images37.fotosik.pl/1954/693a7a91c97044b6med.jpg

http://images50.fotosik.pl/1845/ff07ea13d9b10098med.jpg

http://images45.fotosik.pl/1713/a1c82c0cdb047c8dmed.jpg

http://images49.fotosik.pl/1791/084bcb656bb68f89med.jpg

 

Na końcu słabo widoczne porównanie (chociaż co to za porównanie jak wtedy auto było czyste, a teraz jak widać;) )

Końcóweczki zamontowane zostały tak jak doradzili mi koledzy maniek21112 i yoshimura01 za co wielkie dzięki:)

Dzięki wszystkim którzy pomogli w rozwiązaniu kwestii końcówek wydechu:)

 

Odpowiadam koledze dxtr71- są to końcówki uniwersalne Ulter NX04 (mają możliwość przykręcenia, ale u mnie są wspawane).

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo lepiej wyglądałoby to, gdybym miał zderzak od M-pakietu i końcówki wychodziłyby z tego wcięcia, a tłumik byłby praktycznie niewidoczny, ale niestety posiadanie zderzaków z M-pakietu pociągałoby za sobą chęć posiadania pełnego M-pakietu, łącznie z kubłami, kierownicą, pełnym ospojlerowaniem i tak dalej i tak dalej, na co w dniu dzisiejszym szkoda mi kasy:) Może kiedyś...

 

Gość który montował końcówki bardzo kumaty, powiedziałem mu na szybko jak chciałbym żeby to wyglądało i po niecałej godzinie było gotowe, obyło się bez żadnych poprawek, dlatego jak ktoś będzie szukał dobrego fachowca w Białymstoku to żeby nie robić na forum reklamy, mogę dać kontakt na priv.

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez jasiel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a takie cos zamontuje w 320d bez ciecia zderzaka? i przyspawam bo jedni mowia ze tlumnik ori najlepszy i dlatego chce sama koncowke a w sumie to moge zmienic caly koncowy ale jak sie da bez tego to chcialbym sama koncowke do mojego 320d :D bo ten kran mnie juz denerwuje a najbardziej podoba mi sie okragla podwojna

 

a mozecie polecic jakies dobre podwojne okrogle koncowki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odebrałem auto z warsztatu i pomimo moich obaw wyszło elegancko (przynajmniej według mnie;) ). Końcówki podobają mi się i ich rozmiar po zamontowaniu już nie robi takiego wrażenia jak przed montażem. Wrzucam zapowiedziane zdjęcia:

http://images45.fotosik.pl/1713/6c9dbfbdf0c49759med.jpg

!

 

mam może jakieś kompleksy ale wg mnie za małe te rurki

za delikatne

samo wspawanie i spasowanie ok ale mi to nie pasuje

grunt żeby Tobie stroiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam może jakieś kompleksy ale wg mnie za małe te rurki

za delikatne

samo wspawanie i spasowanie ok ale mi to nie pasuje

grunt żeby Tobie stroiło

 

Miejmy nadzieję, że to nie kwestia kompleksów, a wyłącznie gustu;) Wiadomo że są wśród nas amatorzy większych końcówek, chociażby tego typu:

http://images38.fotosik.pl/1950/35ed28c90308f58amed.jpg

 

Ja chciałem żeby końcówki były subtelne i mocno nie rzucały się w oczy i cel został osiągnięty:)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Wiadomo, że to kwestia gustu. Ale moim zdaniem przy pierwszej prostokątnej końcówce tył wyglądał dużo bardziej masywnie tzw. respect. Te dwie nowe ulter rurki po prostu zniknęły, nadwozie je pochłonęło - wyszła totalna normalka. Ot moje zdanie :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi że jeżeli uważasz że wyglądało to dobrze, to zmieniłbyś zdanie widząc "to" na żywo. Po pierwsze końcówki krzywo ścięte, widoczne wewnątrz końcówki, dodatkowo końcówka nałożona krzywo, a dookoła "nasmarkane" spawami.

 

Do poprzedniej końcówki tak się zraziłem, że po zdjęciu z auta nawet nie chciało mi się jej zabierać od tłumikarza, a widocznie to był błąd, trzeba było wystawić na forum w dziale sprzedam i pewnie znalazłby się jakiś amator;)

 

A kolega pisząc, że wyszła "totalna normalka", jedynie utwierdza mnie w przekonaniu, że wybór końcówek był dobry:)

 

A poza tym pozdrawiam kolegę z Białegostoku;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.