Skocz do zawartości

BMW e46 320d WYBILO olej korkiem wlewu auto zgaslo POMOCY


voronix

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze przy takiej prędkości dać taką redukcję :roll: Dobrze, że nie strzelił wał. Z wentylatorem chodzi o to, że steruje nim sterownik (komputer) tuż przy nim. Sterownik ten lubi nawalać i chodzi o wymianę tego sterownika. Sprawdź czy wtyczka wentylatora jest podpięta. Jeśli nie to podłącz i obserwuj czy się włączy wentylator czy nie. Jeśli tak i będzie ciągle pracował na wysokich obrotach i nawet po wyciągnięciu kluczyka się nie wyłączy to na pewno sterownik. Jeśli się nie uruchomi to włącz przycisk śnieżynki na panelu klimy i zobacz czy pracuje, jeśli tak usuń błąd i po sprawie.

 

Błąd przekaźnika - zamień miejscami przekaźnik klaksonu (są identyczne). Wykasuj błąd, wyłącz silnik, włącz i sprawdź błędy. Jeśli się pojawi tzn, że jest za mało czynnika chłodzącego w układzie klimatyzacji. Należy nabić klimę i sprawdzić szczelność układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mnie opluć i zwyzywać ale moim zdaniem powinieś przede wszystkim zapisać się z powrotem na naukę jazdy, pojeździć puntem z instruktorem itp. Ile promili we krwi trzeba mieć żeby wykonać taką redukcje dieslem ? ... żuć na tace że tak dobrze się to skończyło. pozdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Chyba kolega załapał już, że źle zrobił, więc chyba już mu starczy :8) podobnie się działo jak komuś się za szeroko pojechało na śniegu z wyłączonym dsc i spotkał się z krawężnikiem..dyskusja na dwie strony o tym, że tak nie wolno :lol: ja też raz nie wyrobiłem i przytarłem lekko rant felgi, całe szczęście, że to blaszak :P więc też chyba muszę wrócić do punciaka..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak ja uwielbiam takie tematy :cool2:

O matko... pierwszy moj diesle kupiony jakis 2 tyg temu i juz takie jazdy:/

 

Diesle to prawdziwe ZŁO puściły z torbami nie jednego użytkownika.

 

tak zredukowalem bieg z 4 na 2 przy 130 km/h i obroty wskoczylyna 5-6 tys

 

Nie oceniam kolegi bo każdemu może się zdarzyć , ale w tych okolicznościach powiedział bym te diesle potrafią naprawdę wiele znieść i wiele wybaczyć.

 

Dziwne bo na wszystkich forach to silnik ,samochód ,osprzęt , drogi ,opony ,hamulce itd . są winne kierowca -urzytkownik zawsze jest doskonały .

To nie człowiek jest winny tylko maszyna.

voronix cieszę się razem z Tobą że ta sytuacja tak dobrze się skończyła , gdyby było inaczej ktoś napisał by że wały w tych silnikach pękają same z siebie. :mrgreen:

 

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dzisiaj podobna sytuacja spokojna jazda ok 2.5 tys obrotow nagle auto wskakuje na 4 tys i idzie wyzej sciagnalem noge z gazu auto dalej idzie wyzej dochodzi do 5 zaczyna kopcic na szaro po czym zaczalem go dlawic tzn hamowac mimo tego on dalej lecial w gore po tym jak puszczalem noge z hamulca, zdlawilem go na 5 biegu do 1500 obrotow i sie uspokoil redukcja na 3 bieg i jedzie normalnie, o co chodzi juz nie mam sily do tego auta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byl tu taki przypadek juz, ze kolesiowi poszly obroty w gore. Podobno to awaria turbo jest, wtedy olej silnikowy dostaje samozaplonu i wciska sie do silnika kazdym mozliwym otworem.

 

Jak Ci korkiem wywalilo olej, to wyglada jakbys mial mega przedmuch na tlokach. Bo inaczej to nie wiem. Jak wal peknie to chyba nie ma takich wybuchow oleju.

 

Ale to rownie dobrze moze byc olej z turbiny, odmy itd bo to wszystko znajduje sie w poblizu. Najlepiej obejrzec auto na kanale a nie tak jezdzic... A jak chcesz zdusic silnik to wrzuc bardzo wysoki bieg i chamuj az do zatrzymania. Musi zgasnac. Wbijanie nizszego biegu rozwali silnik.

Edytowane przez dxtr71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybicie oleju bardzo czesto wystepuje jesli skrzynia korbowa ma nadmiar cisnienia.Tak jak ktos pisal wczesniej filterek odmy jest zabity lub kanaly odmy zabrudzone.Efekt ten sam.

Turbo jak padnie to na amen .Samo sie nie naprawia i zaczyna dawac olejem.Co efektem jest nawet zablokowanie silnika wraz z pokrzywieniem korb w skrajnych przypadkach. Oczywiscie kopci na siwo i wyciagnie olej w momencie.

Proponowalbym sprawdzic takze cisnienie sprezania, da to jakis poglad na stan pierscieni tlokowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj.. z inpy 101 boost controll auto pali normalnie może z deka czasami cięzej ale nie idzie wyczuć ale to przez błą od święc glow device przed zimą się trzeba tym zając. auto jedzie ok przy 120km/h ma dziure brak mocy :/ po skasowaniu bledy blad wsykoczy tylko wlasnie jak zabraknie mu mocy.. co radzicie... :/ jutro zmienię jeszcze odmę ;d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.