Skocz do zawartości

Różna barwa xenonu po zmianie żarników


Ndzwdz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dziś wymieniłem żarniki na Philips 85122 oryginalne kupione w IC. W porównaniu do poprzednich dziadostw 6000K (oba świeciły tak samo) świecą o niebo lepiej, jednak różnią się barwą. Jeden świeci idealnie biało z minimalnym odcieniem niebieskiego, a drugi na żółto. Przekładałem stronami, żeby wykluczyć przetwornicę. Czy dać im trochę czasu na rozświetlenie, czy różna barwa dwóch nowych identycznych oryginalnych żarników nie powinna wystąpić i jutro reklamować??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie nie wymieniałem, ale słyszałem właśnie, że one muszą trochę poświecić, za nim dojdą do siebie. Tylko ciekawe czy to prawda :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, u mnie też po zmianie żarników jeden od razu świecił idealnie na biało, drugi za to na niebiesko (jak chiński hid). Po okolu tygodniu jeżdżenia obydwa się wyrównały do białej barwy. Dodam jeszcze że na początku trochę długo się rozświetlały, trzeba było im dać 2-3 sek aż zaczną dobrze świecić, teraz starcza niecała sekunda :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się podepnę pod temat z moim pytaniem: czy kolory (taki żółto-brązowy wąski pasek) występujące na granicy światła z lampy ksenonowej świadczą o tym, że żarniki się kończą? Czy w nowych żarnikach też takie coś występuje?

Pytam, bo moje mają już 10 lat i zastanawiam się, czy mogę liczyć na poprawę świecenia jeśli wymienię na nowe..

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucam fotkę obrazującą o co mi chodzi. Ktoś się wypowie, czy takie świecenie jest ok?

 

http://frogprivate.eu/?g=DRRittY02uvByHRTvBe9&p=pARin1l2kATUTULBfiBeuJdP&s=cULGmJRiDR

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Pojeździłem jakiś czas i nic się nie zmieniło, więc wymieniłem i teraz obydwa mają jednakowy kolor. Jednak pozostał gorszy problem. Zarówno na tamtych jak i na tych wymienionych (próbowałem już chyba z 5 szt.) jest problem z odpaleniem xenonu szczególnie rano. Raz nie pali prawy, raz lewy, a czasem obydwa. Muszę tak włączać i wyłączać nawet i 10 razy aż w końcu zapalą się obydwa i jak pochodzą jakieś 15 min to palą już za każdym razem. Żarniki już wykluczyłem bo wymieniałem nawet na stare i na każdych jest tak samo. Wyczyściłem styki przy wtyczce którą zakłada się na żarnik, podoginałem blaszki, paliły ok, ale rano, po dłuższym postoju znowu odpaliły za 5 razem. Nie wydaje mi się żeby poszły nagle 2 przetwornice. Wygląda mi to na wilgoć. Jeżdżę już tak prawie miesiąc i rano potrafi mnie to skutecznie zdenerwować.. Macie jakieś pomysły?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej to drugie właśnie czyli przetwornice jeśli masz jeszcze fabryczne to jak dostały nowe żarniki mogło je porostu osłabić i raczej przetwornice są do wymiany ale spróbuj jeszcze dokładnie wszystkie kostki gniazda i wtyki przejrzeć od xenonów czy nie są pośniedziałe tylko na wyłączonych światłach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

E tam tu nie bedzie problem połączeń.

Przetwornicom brakuje pałeru żeby odpalić żarniki.

To tak jak w życiu musisz trochę po tego..... żeby wstał :mrgreen:

A potem po iluś odpaleniach też mu się już nie chce :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zrobiłeś tak jak wcześniej już robiłeś wymieniłeś na te używane żarniki i jest ok?

nie idzie tego pojąć czyli na tych starych żarnikach co wcześniej miałeś problem już jest ok

to szerokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wytłumaczę: stare żarniki były 6000K i fatalnie świeciły w deszczową noc. Ale odpalały zawsze za pierwszym razem. Tylko nowych philipsów testowałem już 4 i na każdy z nich rano nie odpalał. Niewiem, może jakaś partia wadliwa?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz śmigasz na starych tak ? to jeśli na nich jest ok to masz przyczynę przez forum też nie zawsze da się wytypować usterkę bo nie zawsze każda awaria objawia się tak samo ,widocznie żarniki były do kitu nie zawsze np philips będzie dobra bo one też są robione w chinach, ja zawsze kupuję na alegro tylko patrzę na opinie o danym produkcie i nigdy bubla nie kupiłem i nieraz dużo taniej kupisz niż nawet w sklepie motoryzacyjnym o serwisach :D to lepiej nic nie wspomnę i nie tylko o cenach części mówię :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Ndzwdz tutaj dam Ci linka jak skutecznie odróżnić podróbki od ori

 

Sam się naciąłem na podróbę i żarniki po pól roku świeciły tak, że nic nie było widać. Polecam każdemu ten filmik co nie chce się naciąć na podróbę, ale philipsa jest najwięcej podrób i łatwo się naciąć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak szczerze to myślisz że np philipsa i osram w chinach nie robią? :)

dziś już nic prawie nic oryginalnego nie kupisz. :)

 

Może i robią, ale poprzednim razem miałem osram oryginały i jeździłem 5 lat a tutaj podróbki philips pól roku i po żarnikach więc lepiej mieć te oryginały które mogą być nawet robione w Uzbekistanie :) byle by były dobrze wykonane :) i wiesz, że z oryginałem na pewno nie będziesz mieć problemu

 

Ale też nie ma co się oszukiwać za 50zł nie kupi się pożądanego żarnika trzeba dać te 200zł i mieć spokój na wiele lat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.