Skocz do zawartości

F10 520D MY2013


thestructor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 124
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

nie pytany, ale się wyrwę do odpowiedzi. F10 wzgledem e60 jest mega komfortowe i miękkie. Mam wrażenie, że nawet w trybie sport+, f10 jest bardziej komfortowe od e60 na zwykłym zawieszeniu.

 

Potwierdzam F11 na sportowym zawieszniu M oraz na 19-tkach jest bardziej komfortowe niż E61 ze zwykłym zawiasem na 19-tkach.

 

Poprostu z F10 na zwykłych oponach deski już nie zrobisz.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pytany, ale się wyrwę do odpowiedzi. F10 wzgledem e60 jest mega komfortowe i miękkie. Mam wrażenie, że nawet w trybie sport+, f10 jest bardziej komfortowe od e60 na zwykłym zawieszeniu.

 

Potwierdzam F11 na sportowym zawieszniu M oraz na 19-tkach jest bardziej komfortowe niż E61 ze zwykłym zawiasem na 19-tkach.

 

Poprostu z F10 na zwykłych oponach deski już nie zrobisz.

 

Nie mam większych doświadczeń z E60/61 poza kilkoma przejazdami autami kumpli ale F10 z zawieszeniem M zaskoczyła mnie komfortem jazdy. Kilka dni jeździłem na letnich kapciach naciągniętych na 19" M i ku mojemu zaskoczeniu na ROF nawet po Wawie było wygodnie i płynnie. Obecnie zestaw zimowy 18" ROF to już bez wątpliwości pełny komfort :cool2:

Oczywiście przy założeniu że zapięty jest tryb Comfort/Comfort+ :D W trybie Sport/Sport+ autko staje sie twardsze i odnoszę wrażenie że "trzęsie" :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście przy założeniu że zapięty jest tryb Comfort/Comfort+ :D W trybie Sport/Sport+ autko staje sie twardsze i odnoszę wrażenie że "trzęsie" :mrgreen:

 

F10 ma zawieszenie hydrauliczne/pneumatyczne? czy to po prostu elektroniczne ustawianie twardosci amortyzatorów?

Swoją drogą - kazda wersja to ma - czy tylko wyższe?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F10 ma różne ustawienia twardości amortyzatorów i jest to opcja za dopłatą.

 

Chyba miałem to w standardzie choć nie jestem pewien na 100% ....

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to głupie pytanie ale jak ocenicie komfort jazdy e65 vs F10 ? Wiem ze to auta innych klas, ale wiele osób stoi przed takim dylematem, co lepiej wybrac...
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E65 i F10 to 2 różne dekady projektowania i produkcji, więc za bardzo nie ma jak tego porównać. Zawieszenie F10 jest po prostu lepsze, w Comfort+ z EDC i Dynamic Drive jeździ się IMO lepiej, niż w E65 z EDC i Dynamic Drive (lub Adaptive Drive po lifcie). W F10 auto sprawia wrażenie lekkiego i zwinnego, pomimo komfortu, E65 jeździ natomiast jak ponton. Plus EDC jest taki, że jak się nam znudzi jazda wygodna, zawsze można włączyć sport i poczuć każdy kamyk na drodze :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Temat komfortu umarl pare miesiecy temu ale postanowilem wrzucic moje spostrzezenie.

E60-60%sport 40%komfort,

F10-40%sport 60%komfort.

Mam F10 na taxi i pasazerowie mysla czesto ze to 7.Szczegolnie Ci mniej znajacy marke,zawiani :mrgreen: oraz podchodzacy do auta w nocy od tylu.

Z racji oszczednosci zawiechy latam na balonach 225/55/17 :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No taka vectra czy nawet golf kombi ma dużo więcej miejsca z tyłu, ale f10 nie może mieć dużo miejsca z tyłu bo f01 by się nie sprzedało. F10 prowadzisz sam, f01 kierowca, od dawna jest taka polityka firmy. Co innego w segmencie D, tam takie bzdury ( :) )jak spalanie czy pojemność bagażnika są na szczytach tabelek w autobildzie więc walczy się o każdy cm i muszę przyznać, że z niezłym skutkiem. Ala za to w f10 mamy maskę która pod którą mieści się wzdłużnie R6 lub V8, komforty wielkości fotela bujanego i takie tam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.