Skocz do zawartości

X-DRIVE - SLYNNA ZEBATKA CENTRALNEGO DYFRA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5tys nowa w Bmw?? :lol: :clap: :clap: :clap: :jawdrop: :modlitwa: :jawdrop: :jawdrop: chyba Euro...
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No, juz myślałem, ze interes w uk musze zamykac...

Do ceny to jeszcze olej doliczyc, kalibracja, przelozenie, zebatka nowa...no jakies 15.000zl

Zregenerowana=Nowa jesli nowy łańcuch bedzie ale nie sądzę aby w Pl ktos regenerowal za 2.5tys z nowym łańcuchem.

Opublikowano

Dobra wiadomosc: dostep z dnia na dzien :D

 

hehe....ciekawe dla kogo jest taka dobra przy tej cenie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
To ja bym wybrał nową :)
Opublikowano

Odłącz sobie silniczek i śmigaj do zimy z napędem na tył jak w prawdziwej beemce :D

Jak odłożysz kasę to kup nową skrzynkę na zimę i masz spokój na lata.

Przed zimą podłącz, bo po co w końcu latem na ulicy napęd 4x4 :wink:

Ja mieszkam w górach i widzę że tylko w zimie ten napęd się przydaje.

 

Jak zrobiłem regenerację to odłączyłem teraz na lato skrzynkę i auto fajnie jedzie :P no i się skrzynka nie zużywa :8)

BMW = Radość z jazdy
Opublikowano

Ha ha ha

Smieszne!!!

No może są te skrzynki po 9 i 15 tys.

może i euro albo jenów.

Ale jak kolega pokazał link i sa nowe za 5 tys.

A tu na forum robi sie reklame regeneracji .

Może to interes niektórych.

Sami na początku nie umieli naprawić a teraz na siłę reklamują sie z regeneracja .

To pewnie super łatwa ta regenercja jak sie tego da nauczyć przez taki krótki czas.

A pytalem sie o złoty srodek ?

I już go znalazłem.

Takie moje odczucia .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odpowiedź juz znasz, jedz i kup nowa...forum do tego nie potrzebne. Nikt tu sie nie reklamuje. Nie ma takiej potrzeby.
Opublikowano

Rok temu u mechanika niby wstawili mi zregenerowaną skrzynkę, a tu znowu szarpie. 40k przejechałem i pada - żarty jakieś... :mad2:

 

Nie wiem czy to dziwne czy nie, ale zarówno wcześniej, jak i teraz, nie wyświetlają mi się żadne komunikaty w sensie kontrolki. Po prostu szarpie na 2 i 3 i na luzie przy hamowaniu i stuka...

Opublikowano

Papik, czy do regemeracji tych skrzyń, używasz takich samych części do 3.0d i do np. 2.0d?

Pytam bo moja skrzynia wymagała uwagi już wcześniej, lecz po założeniu kompresora moje 2.5i rwie jak rakieta, i reduktor wytrzymał tylko dwie jazdy próbne.

Czy potrzebuję jakiś specjalnych części do naprawy tej skrzynki?

Opublikowano
Bo rozmawialem z mechanikiem i wlasnie straszyl mnie,ze gdy odepne kostke,to bede mial pozniej problemy bo juz nie bedzie dzialac tak samo jak przed wyciagnieciem.Moglby mi ktos pokazac na jakims rysynku,gdzie znajduje sie ta kostka?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Latwiej jest wyciagnac bezpiecznik od x-drive...
Opublikowano
Jezeli wyciagne i wloze spowrotem ten bezpiecznik,wykaze mi jakies bledy? beda swiecic sie jakies kontrolki?? Nie spowoduje to jakiegos problemu?
Opublikowano

Nie będzie kolego żadnych problemów - to nie jest rozbrajanie bomby :D

 

Tylko jak wypniesz bezpiecznik to będziesz miał na desce 2 żółte kontrolki - 4x4 i hamulec ręczny.

Jak odepniesz kostkę od silniczka skrzynki to będzie świecić tylko - 4x4

 

Wybór należy do Ciebie :8)

BMW = Radość z jazdy
Opublikowano
Papik, czy do regemeracji tych skrzyń, używasz takich samych części do 3.0d i do np. 2.0d?

Pytam bo moja skrzynia wymagała uwagi już wcześniej, lecz po założeniu kompresora moje 2.5i rwie jak rakieta, i reduktor wytrzymał tylko dwie jazdy próbne.

Czy potrzebuję jakiś specjalnych części do naprawy tej skrzynki?

 

Wymieniam tylko olej, to lekarstwo na kazde zlo ! :))

Na powazanie, skrzynki 2d 3d 3sd etc. sa w X3 jednakowe, czyli ATC400. Szarpanie wynika z wielu czynnikow ale czesci sa te same. Jak bede mial chwile wsadze do siebie reduktor z X5 (E53) bo ma dluzszy lancuch i nieco inna konstrukcje. Silniczki i zebatki sa te same ale skrzynka jest wytrzymalsza :)

Opublikowano
Nie będzie kolego żadnych problemów - to nie jest rozbrajanie bomby :D

 

Tylko jak wypniesz bezpiecznik to będziesz miał na desce 2 żółte kontrolki - 4x4 i hamulec ręczny.

Jak odepniesz kostkę od silniczka skrzynki to będzie świecić tylko - 4x4

 

Wybór należy do Ciebie :8)

 

Sama kontrolka 4x4 swieci sie z powodu bledu czujnika kata skretu. Po odlaczeniu wtyczki powinny sie zapalic 3 kontrolki. Jesli pala sie 2 tzn,ze rezystor (druga wtyczka przy silniczku)jest niezakodowany, badz inny niz zakodowany :)

Temat ogarnialem u kolegi z forum tydzien temu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.