Skocz do zawartości

ODPALANIE PROBLEM


matikrul

Rekomendowane odpowiedzi

Ja kolego tak samo miałem , teraz w ogole nie zapala , na forum już mnie pocieszono że pompa :))
Jeżeli dużo pracujesz przy komputerze to polecam -> http://pic.20dollars2surf.com/ban_pl_8831_666001.gif http://pl.20dollars2surf.com/?ref=666001 zarejestruj się i zarabiaj przy okazji ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich...odrazu zaznaczam ze jestem nowy na forum...a mianowicie mam taki problem ze po przekreceniu stacyjki wskaznik temperatury idzie na max, gasnie kontrolka oleju, nie słychac pompy paliwa,i swieci sie asc-ten trojkacik na srodku panelu...dopiero po kilkurotnym przekreceniu stacyjki załapuje.byłem na kompie i wykazało ze swieca 1 i chyba 4.wymieniłem swiece i podgrzewacz do swiec i nic..pomozcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece, przekaźnik nie ma nic wspólnego do Twojego problemu. Gdybyś na zimnym przy temp około 1 stopnia nie odpalił to wtedy przekaźnik, świece itp. A pytanie takie czy przy odpalaniu słyszysz pompkę pompującą paliwo?

Podłącz się pod kompa powinno coś wyjść.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak pompke słychac niedawno pąpke pomocnicza wymieniałem

 

zacytuje Borewicza (z bardzo znanej przeróbki) :

co Ty k#@wa Polskiego w szkole nie miałaś/eś??

 

nie no jak piszesz z błędem to podkreśla Ci w edytorze... rozumiem każdemu może się zdarzyć ale nie coś takiego :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mi ciężko palił na ciepłym i mi magik mechanik powiedział, że trzeba ten czujnik wymienić a po wymianie... że będzie lepiej na wymienionym czujniku ale jeszcze coś go boli i nie będzie idealnie; faktycznie było lepiej aż ostatnio nie chciał cyknąć na ciepłym mimo wielu prób... ostygł z pół godzinki i zakręcił, później z 5 razy gaszony i odpalany na ciepłym oczywiście i było ok za każdym razem - już go nie rozumiem.

 

Szkoda, że w Bydgoszczy nie znam nikogo zaufanego co bym mu dał i z czystym sumieniem prosił o porządną robotę wiedząc, ze zostanie zrobione i wymienione to co faktycznie jest potrzebne :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ciężko palił na ciepłym i mi magik mechanik powiedział, że trzeba ten czujnik wymienić a po wymianie... że będzie lepiej na wymienionym czujniku ale jeszcze coś go boli i nie będzie idealnie; faktycznie było lepiej aż ostatnio nie chciał cyknąć na ciepłym mimo wielu prób... ostygł z pół godzinki i zakręcił, później z 5 razy gaszony i odpalany na ciepłym oczywiście i było ok za każdym razem - już go nie rozumiem.

 

Szkoda, że w Bydgoszczy nie znam nikogo zaufanego co bym mu dał i z czystym sumieniem prosił o porządną robotę wiedząc, ze zostanie zrobione i wymienione to co faktycznie jest potrzebne :(

Witam ,

masz i to podobno wyjatkowego fachowca...Marcin z Bydgoszcza

 

 

BYDGOSZCZ (wszystkie marki) nr tel: 725-537-442 - Warsztat!!! mail: bydgoszcz@tc-performance.eu

 

David

http://daduleztesina.rajce.idnes.cz/BMW_318d_2#DSC_0014.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Witam ,

masz i to podobno wyjatkowego fachowca...Marcin z Bydgoszcza

 

 

BYDGOSZCZ (wszystkie marki) nr tel: 725-537-442 - Warsztat!!! mail: bydgoszcz@tc-performance.eu

 

David

 

Coś chyba o tym koledze słyszałem, bo kolega yoshimura01 mi go polecił z zasłyszanych dobrych opinii i polecił pisać do niego PW tu na forum, bo jest pod nickiem marcin91 ale kolega jakoś niechętny do kontaktu i odpowiedzi.

 

Ale dziękuję za telefon bo dotychczas jedyny kontakt jaki miałem to PW tu na forum, spróbuję tam uderzyć.

 

Pozdr

Sylwek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, że post pod postem ale może wiesz albo ktoś inny gdzie on ma warsztat czy też pod jaką nazwą ten warsztat figuruje, może coś słyszałem... bo jak się z nim nie dogadam to zapewne oddam do kolejnego mechanika, tym razem poza Bydgoszczą, który jest kolejnym z tych co pracowali w ASO Posłuszny w Bydgoszczy ale tym razem trafiłem do niego z polecenie znajomego, kory jest zadowolony i mówi, że cała rodzina i wszyscy znajomi się tam serwisują i naprawiają i są mega zadowoleni a dla mnie każdy zadowolony realny a nie forumowy Klient to bardzo ważna opinia bo sam opieram się na poleceniach w swojej pracy.

 

Ups... miały być dwa słowa ale potok myśli przelany musiał zostać przelany na ekran laptopa przez klawiaturkę...

 

Pozdr

S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, przepraszam, że odkopuje ale nie będę zaczynał nowego tematu bo problem podobny.

Mam E46 320D po lifcie (12.2001). Gdy silnik jest zimny odpala dość dobrze lecz gdy jest ciepły to odpalanie trwa trochę dłużej: (mój filmik)

http:// youtu.be/SLsIe1TLYSo

Ogólnie z odpalaniem jest tak: zimny silnik - pali OK, 2 razy zadusiłem silnik chciałem odpalić natychmiast - zapalił super, ale gdy się rozgrzeje i po zgaszeniu postoi 5-10 minut odpalanie wygląda jak na filmiku. Później im chłodniejszy tym lepiej.

Nie wiem co mam o tym myśleć, jakieś cenne uwagi? :) Auto posiadam od miesiąca.

Jeżeli to ma znaczenie to dodam, że po tygodniowym postoju na mrozie, z dość słabym akumulatorem, odpalił za pierwszym razem, tak dobrze jak teraz codziennie rano na zimnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.