Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Silnik od wczoraj klekocze jak bocian a na nie przecierz jeszcze zawczesnie :D ??

Mechanik stwierdził ze moze to byc przyczyna takiej gumowej rury która jest nieszczelna ona wchodzi do przepływomierza i wtedy może łapać fałszywe powietrze??Mylił się ????Czy miał racje??

Z góry dzieki za podpowiedzi!

Opublikowano
Swoją drogą że wszystkie połączenia powinny być szczelne, ale napisz coś więcej , skąd ten klekot dochodzi(od przepływomierza, od pokrywy zaworów) , jak zachowuje się silnik. :think:
Opublikowano

hmm jest to nieszczelna gun łacząca przepływomierz z kolektorem.

Ten dzwięk dochodzi właśnie gdzieś z okolić kolektora mechanik też myślał ze to są zawory ale to pojawia sie i znika jak dodam gazu czssami.

Ta guma rzeczywiście może dawać fałszywe powietrze bo jak ją dzisiaj zdjołem to ona mi na szczelną wogóle niewygląda, przypuszczamy że właśnie stąd ten klekot zobaczymy jak ją wymienie, jeśli dalej będzie to będe miał zagadke co się dzieje??!!

To o czym mówicie to wrazie naprawy droga impreza??

Dzieki.

Opublikowano
Jezeli w gre wchodzi wymiana hydro to oryginalne troszke kosztuja ale nie sa to takie kosmiczne ceny. Hasan napisz dokladnie co tam masz za silnik bo my nie wrozki abysmy zgadywali co ci tam moze klekotac. Bo jesli masz 1.8 i M40 to prawdopodobnie beda to zawory. Ale gdybac to my mozemy ale.....

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano

Napisz jaki masz silnik, bo na razie to nawet w profilu nie ma informacji na ten temat.

Jeśli to M40 to prawdopodobnie wytarty wałek rozrządu z osprzętem ;), a jeśli klepie tylko na zimnym to normalka chyba...

Opublikowano
Dokładnie :cool2: miałem taki silnik,calutki do remontu bo w nich zaczeły sie sypać pierwsze głowice a po głowicy cała reszta.moja żona teraz tez ma taki i głowica jest juz w rozsypce.straszną opinie maja te silniki.trzeba dobrze trafić
Opublikowano
Hasan jezeli klepie na zimnym silniku tzn po odpaleniu gdy stal cala noc i po krotkiej chwili ustepuje to sa to Hydroregulatory. Jest to spowodowane np olejem mineralnym jesli jezdzisz na takim, natomiast jesli masz np syntetyk - gorzej bo wtedy oznacza ze juz powoli sie zuzywaja. Ale tak jak napisalem jesli masz to tylko np na zimnym silniku i przez krotka chwile normalne w M40 i innych silnikach gdzie sa Hydroregulatory i jezdzi dana jednosta na oleju mineralnym. Natomiast jesli klepie ci caly czas niezaleznie czy cieply czy zimny silnik to juz moze byc gorzej. Opisz dokladnie kiedy slychac ten klekot i czy trwa caly czas czy tylko chwile, a takze jak Marco napisal sprawdz czy wkreca ci sie na obroty prawidlowo czy ma problem. Mozesz np sprawdzic jeszcze (ale pamietaj aby nie robic tego na zimnym silniku) czy wkreca ci sie do odcinki silniczek. Do tego bedziesz potrzebowac jakies dlugiej prostej trasy i szczescia aby nie bylo policji po drodze. Masz M40 wiec powinien ci zaczac odcinac tak przy 6200 obr/min , jesli nie dojdzie ci do tych obrotow na biegach to prawdopodobnie walek bedzie juz troche wytarty.

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano
hmm...a wiecie co...mi klekocze strasznie M40tka i to od dluuugiego czasu [pol roku ponad] ale wkreca sie bez problemu do odciecia... :twisted2: dziwne :doh:
Opublikowano
hmm...a wiecie co...mi klekocze strasznie M40tka i to od dluuugiego czasu [pol roku ponad] ale wkreca sie bez problemu do odciecia...

 

do czasu, do czasu :twisted:

Opublikowano

A wiec juz znam przyczyne Panowie.

Tą są szklaneczki!!!Mianowicie jak silnik jest zimny to klekocze po jakims czasie jak sie nagrzeje lub sie przegazuje gasnnie klekot!!

Podobno się z tym da jeżdzić i niema co się przejmować!

Nic się nie dzieje!

Cyba że niektórzy mają inne zdanie??to słucham!

Opublikowano
Da sie z tym jezdzic ale zbiegiem czasu klekocik bedzie narastac az nastapi ten dzien kiedy czy to zimny czy cieply silnik bedziesz mial chor bocianow pod maska :D. A wtedy to juz bedzie trzeba wymienic owe szklaneczki :). A na jakim jezdzisz oleju ? mineralnym czy syntetycznym ? Bo jesli mineral to juz wiadomo czemu klekocze.

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano

Witam!

Jeżdze na pólsyntetyku! wczesniej miałem syntetyk i zmieniłem go po 1800km na półsyntetyk bo był taki brudny ze hej.(silnik sie spółkał)wiec teraz od paru dni własnie jest jak jest moze wlasnie po tej zmianie zaczeło klekotac??

Co wy o tym myslicie??

Opublikowano

Witam

Tak sie dziwnie sklada,ze u mnie klepanie wystapilorowniez po zmianie oleju.Mialem mineral a wlalem 5w40.Cos w tyma musi byc.

Wyglada to na zuzyte szklanki.Planuje zalac teraz gesciejszym ,ale to chyba nic nie zmieni i trzeba bedzie przeprowadzic maly remoncik.

Przegladalem forum i spotkalem sie z takimi przypadkami po wymianie oleju.

pozdrawiam

Opublikowano
Powiem tak: polsyntetyk to jest niezbedne minimum dla M40. Jezeli juz jezdzi na mineralce to nie wlewajcie juz do niego pol czy full syntetykow bo to wyplucze silnik i zatka kanaliki w hydrozawoach i te w tym momencie umieraja. Podobnie wowczas dzieje sie ze smarowaniem walka - listwa sie zatyka i rowniez to smarowanie jest cieniutkie czego efektem jest nadmierne (jezeli w M40 mozna powiedziec o normalnym zuzyciu elementow glowicy) zuzycie walka i dzwigienek.
Opublikowano
Ostatnio kupiłem taki dodatek do popychaczy hydraulicznych jednak to nic chyba niepomogło bo klekot dalej jest na zimnym silniku oczywiście,ale pozatym wszystko jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.