Skocz do zawartości

Hasan

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Hasan

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Hmm u mnie wyglądało to tak>>>> po zakupie samochodu dojechałem nim do Polski i juz w niemczech mi mówiono ze samochod dłuugo stał. z ostatniej naklejki jaką znalazłem z wymiany oleju było napisane że przy 80tyś w 2003 roku był zalany syntetyk!(jak juz dojechałem do polski to cała droge świeciła mi sie lampka oleju pomarańczoowa że czas juz na wymiane).Pozatym olej był tak usywiony że szok!!!!!!! No i po wjeżdzie do warsztatu wlalismy syntetyk Mobila zerując inspekcje oleju!!!!Juz po kilkunastu kilometrach jak sprawdziłem olej ,fakt był czystszy niżpoprzednik ale niedokońca>>też jakiś taki czarny) Przejechałem 1800km i co sie dzieje??Świeci mi sie pomarańczowa lampka że czas zmienić olej!!! No cóż,byłem troche zły bo to jest jednym słowem drogie marnotrastwo!!!!!Ale kto to mógł wiedzieć??!! I teraz wlałem półsyntetyk Mobila wymieniając prawie nowy lecz brudny syntetyk i usyfiony filtr!!!NO IIIII>>>>dwa razy odpaliłem samochód i jakoś dziwwnie zaczoł klekotać, po czym okazuje sie że to te popychacze kurza twarz!!!!!:cry: SAmochód jak na BMW e30 z 1992 roku ma rzeczywiście mało przejechane a że jest to cabrio to naprawde niema co sie dziwić bo raz że takiego samochodu używaja tam jako 2 lub 3 w rodzinie a dwa że niejeden niedowiarek patrząc na zużycie skór i innych elementów tego samochodu przyznał by mi racje co do przebiegu!!!
  2. Nawiąże jeszce do tych hydroregulatorów mianowicie ile czasu można jeżdzić z tym klekotem???? Niedawno sie dopiero pojawił a czeka mnie dośc długi wyjazd i chce orientacyjnie sie dowiedziec po ilu tysiacach moze mnie czekac tak wymiana?? Pozdrawiam!!!!
  3. nie raczej nic nie trzeba przełaczyc tylko sprawdzic ale to przy zakladaniu hardtopa czy prad dochodzi do tych plastików które sie nakłada na bolce od dachu, i wtedy bedziesz wiedział co jest nietak poprostu moze tam prad niedochodzic.
  4. Hasan

    klekoczące zawory

    z tym klekotem to rzeczywiście było mówione wiele razy ja tez mam ten sam problem klekot i klekot nawet po wlaniu dodatku do popychaczy narazie nic nie pomogło i raczej juz nie pomoże.Klekot pojawił sie po zmianie oleju z syntetyka na pół syntetyk i tak sobie klekocze mysle ze jak zrobi sie ciepło to zastanowie sie nad małym remontem.Tymczasem niema problemu z jazda z tym klekotem. Pozdrawiam!!
  5. trafiłeś w sedno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ogólnie te białe plastiki nakładane na bolce w których sa styki mam popękane i dlatego mi nie działa ogrzewanie tylnej szyby, ale dzisiaj byłem u elektryka bo i nawiew na tylnia szybe mi nie działał!!! Teraz już działa po wcisnieci ogrzewania tylnej szyby włacza sie nawiew przełaczył tam jakies kabelki i jest ok!!! A Ty masz ten sam problem ze nawiei Ci nie działa czy co???? Pozdro!!!
  6. Witam!! Potrzebuje zdjąć konsole czyli cały przyd samochodu wewnatrz bo chce sie dostac to ogrzewania i tych wszystkich elementów!!! Pozdrawiam
  7. ja mam czarny orginalny hardtopik ale mam jeden mankament w nim ma jedno wgniecenie mozliwe ze ktos sie na nim poprostu zamocono oparł jeszcze w niemcowni i teraz stad to wgniecenie:(((((
  8. Witam! Jaka jest różnica czyli co jest zrobione w Isie ze ma wiekszą moc niz zwykła 1.8. Czy 1.8i można doprowadzić do takich samych osiagów jak w iesie??Chodzi mi o to ze moze powsadzac te rzeczy od iesa do zwykłej???? Jaki jest tego koszt???Czy to sie wogóle da?? Pozdrawiam!!!
  9. Witam pare dni temu wymieniłem świece na NGK i zapłaciłem 80zł za nie(4 sztuki)!!Najlepsze to że wczesniej miałem wsadzone swiece ktore pasowały swoją ciepłotą do 750 i 850 a ja posiadam 318i m40! Pozdrawiam!
  10. Witam!!!! Mam taki mały problem a w gruncie rzeczy bardzo uciążliwy. W monencie kiedy silnik juz jest ciepły i włączam ogrzewanie przedniej szyby dzieje się coś takiego że jak są kratki z których wychodzi powietrze na przednią szybe po 3 z kazdej strony skrajne środkowe wogóle nie dmuchają bo mam zaparowany środek szyby.I teraz mam pytanie co zrobić zeby ten problem zlikwidować??czy wywalić muszę cała przednią konsole żeby sie dostać w tamte okolice czy jest jakiś inny sposob ażeby zlikwidować ta usterkę???????????????? Pozdrawiam!!!!!!!!!
  11. Ostatnio kupiłem taki dodatek do popychaczy hydraulicznych jednak to nic chyba niepomogło bo klekot dalej jest na zimnym silniku oczywiście,ale pozatym wszystko jest ok.
  12. SŁyszałem co nieco o nim! Dzięki podjade tam! Pozdrawiam!
  13. Witam !! Potrzebuję dobrego sprawdzonego mechanika na lini otwockiej który poradzi sobie z paroma zagadnieniami zwiazanymi z e30!!!! Znacie jakiegoś dobrego i taniego?? Pozdrawiam
  14. Hasan

    1.8i z turbiną??!!

    od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł żeby włożyć do samochodu turbine.Samochod to bmw e30 cabrio 1.8i przebieg to 102 tyś orginalnie. 92 rok. Aczkolwiek to jest tylko pomysł.Chciałbym ażebyście wypowiedzieli się czy to ma sens??jakie mogą być koszta takiej zmiany??Co w takim wypadku należało by zmodyfikować aby ten samochodzik był wytrzymały. Pozdrawiam!
  15. samochod ma teraz 101 tys
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.