Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

ale coś za coś benzyny niech w mieście łyknie 12 norma a diesel 8.5 niech wezmie to jest różnica.Ja ci powiem tak pierwszy raz jechałem dieslem golfem IV 90km zczipowanym na 130/140km bodajże i przy bucie przy 3000tys obrotów jak by odrzut i reszta w tyle ;)

 

Fakt strach kupić e46 320d ale auto zajeb... wygląd,osiągi,moc itp ale kosztowne.Jak już szukać to najlepiej sprowadzoną bo jaka by nie była to w Niemczech części jak w PL lipnych nie ma i tak każdy zakłada dobre wiec duża szansa,że auto sprowadzone dłużej pochodzi.

 

Czemu nie wstrzynałeś kolego roszczeń? skoro po dojechaniu do domu ci siadło już to mozesz w tym samym dniu bez gadania zwrócić.Ja też kupiłem mine a4 przez 2 lata włożyłem w nią 7.8tys a dałem za nią 9800.Bmw 6tys może w ciągu 2mc wziąść.Ale zawsze ma się to nadzieje,że a może pochodzi to długo.Gdyby nie to to pewnie bym wybił sobie głowy 320d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Uwierz mi że jeśli nawet dizel spali ci 7L w mieście a benzyna 11L to w serwisowaniu odczujesz po dupie, no chyba że kupujesz nowego dizla bez dpf-u. ;)

Roszczenia roszczeniami jak się kupuję auto "bezpośrednio" od niemca w Polsce :D Mi nie chodzi o to by wysłuchiwać groźby czy przestrogi przed wydatkami bo jakiego auta używanego byś nie kupił to i tak trzeba wydawać czy więcej czy mniej :)) Narazie na salonowe BMW mnie nie stać więc coż począć?

Ja chce się dowiedzieć to co napisałem powyżej.

BTW duże jest ryzyko że silnik szlag trafi w benzynie 1.8?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
pierwszy raz jechałem dieslem golfem IV 90km zczipowanym na 130/140km bodajże i przy bucie przy 3000tys obrotów jak by odrzut i reszta w tyle ;)

nie porównuj szmelcwagena do bmw.

jak chcesz takich wrażeń z tym budżetem to serio jakiegoś panzerwagona poszukaj.

bmw w szerszym zakresie rozwija moc i jest bardziej elastyczne.

samochód dla ludu 1,9 tdi kopa ma tylko jakieś 1300-2500obr więc dlatego ta niby rakieta do 100/h później już jest lipa.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując benzynę w tej cenie też można sporo utopić :D

Co sugerujesz dokładnie? Jakieś porady?

 

A no co się stało? Pompa oleju się skończyła po zrobieniu ok 500km. Po rozbiórce okazało się że było mocno grzebane w dole silnika-jednym slowem-auto było tylko by odjechać i tyle, także mimo że BMW ma swoją konstrukcje 2.0 136km to te cyfry mnie poprostu odstraszają, śnią się po nocach. Kolega ma e46 compact 2.0 136km i co z tego że mu pali w trasie 5L jak leciał autostradą 180 km/h parę kilometrów i silnik mu padł :DD Koniec z dizlami jak dla mnie-to tylko pozorne oszczędności na paliwie które i tak wydasz na części dizlowskie (koła dwumasowe, wtrychy, turbiny i masę innych...)

 

Kup przedliftowego sedana 318i. Lepszy silnik niż w tym compakcie który wkleiłes.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW duże jest ryzyko że silnik szlag trafi w benzynie 1.8?

 

318ti ma silnik 2.0... 316ti ma 1.8. Więc w ogłoszeniu jest albo bład w nazwie samochodu, albo w pojemnosci. Tak czy owak oba silniki nie należą do najlepszych. Mają nieraz wady łancucha rozrządu i napinaczy, szwankuje tez valvetronic.

Szukaj 316i lub 318i przed wrzesniem 2001. Dużo lepszy i trwalszy silnik.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zadbane 318 i bezpieczniej też będzie dorzucić chociaż te 3 tysiące...

Jak już mówilliśmy,jak miałbym na BMW tylko 10 tys to rozważyłbym zakup możliwie jak najbardziej zadbanej e36.

A 6 cylindrów?-poezja-w przyszłości tak jak kolega wyżej również się może pokuszę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrace się do tematu :P

Jadę jutro obejrzeć może moje pierwsze BMW jest to coupe z 2000 roku 328 przebiego troche duży bo około 200 000km

Może podsuniecie mi jakies porady na co zwrócić uwagę przy oględzinach tego auta?Oczywiście jak się zdecyduje to idzie do sprawdzenia na warsztat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Duży powiadasz..w dziale do oceny jest e46 330ci z 2002, która w 2009 miała 290 000, a teraz jakieś 230 000 :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale te przebiegi nie sa duze ... poprsotu sa NORMALNE a to ze w pl kazdy chce ponizej 200 tys to jest taka sytuacja na rynku a nie inna ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. chodzi mi o to auto nie jest młode 13 lat i przebieg 200 000km czyli może niedługo sie zacząć sypać ?alternator,pompa ABS i będę musiał łożyć grubą kase....w sumie to chyba głównie zależy od użytkowania auta poprzednich właścicieli

Nigdy nie miałem doczynienia z BMW...woże się teraz Golfem 1.8T i chciałbym spróbować czegoś innego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam zamiar kupić bmw e46 na oku mam silniki 320i 325ci 328ci od razu mówię że mniejsze silniki mnie nie bardzo interesuję, chociaż jeśli ktoś ma jakieś porządne uzasadnienie że akurat ten jest dobry bardzo chętnie posłucham.

Z tego co zdążyłem się dowiedzieć jednym z lepszych silników jest 328ci lecz jest produkowany tylko do 2000r a ja myślałem nad e46 2000+. Słyszałem też również że BMW mają problemy z elektryką na ten temat też chętnie posłucham parę słów. Również będę wdzięczny jeśli doradzicie mi na co zwracać uwagę kupując ten model BMW co często się psuje, jakich silników najlepiej unikać, no co zwracać uwagę przy kupnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie potrzebuje pomocy ,czytałem na forum o podobnym problemie ale nic mi to nie pomogło ,a mianowicie mam coupe 323ci (chyba ) bo dokładnie to po zmianie silnika nikt nie wie ,napewno podwójny vanos ale mówią niektorzy tak a niektórzy co widzieli pod maską to że 192konna ,ale mniejsza ,problem jest taki że gdy mocno rusze na prostych kołach to mi wali z tyłu w okolicach dyferencjału ,natomiast gdy kręcę bączki to jest nieźle dopiero jak z zakrętu wychodze na proste koła to znów walnie (na początku pukało ) i ten sam objaw jest na dziurach ,czasami duża a cicho a czasami mała i znów objaw ,hmmm byłem na kanale i z tego co wyczytałem na forum to odpada łaczenie zawieszenia i sanek z budą itp bo wszystko jest ok ,wał i podpora tez sie wydaja ok ,podnosilismy bmw na kanale na lewarkach i przy ruszaniu nic nie slychac pooniewaz nie ma obciaznia ,co dalej hmmm zawieszenie tez jest ok ,sztywne było robione z rok temu ale na dobrych czesciach i prosze o pomoc bo nie wiem co by sie miało dziac np z podporą wału gdyby była problemem ? lub czy to nie jest cos z mostem ,pzdr i prosze o wypowiedzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc byłem na ogledzinach wyżej wspomnianego BMW... :cry: i się za głowe złapałem z zdięć wyglądała fajnie ale na żywo już nie lakier tragedia jak by ktoś sprayem i pedzlem malował na zmianę,silnik nawet ładnie pracował równo bez drgań...środek skóra jasna strasznie zaniedbana podczas jazdy prubóbnej jak jej depnołem to zamuła lekkie przyduszenia i dopiero to jechało...

No nic będę dalej szukał mojej wymarzonej E46

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc miałeś taki zimny prysznic jak ja gdy zaczynałem szukać mojej ;) Myślę, że lepiej zrezygnować z poliftów super roczników a nawet z silnika - wybrać słabowite 318Ci ale w dobrym stanie. Jedyną alternatywą jest szukanie 328 w wyższym przedziale cenowym...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no musisz się liczyć z tym że X więcej spali ale radość z jazdy to po części Ci wynagrodzi :) szczególnie zimą , koszta eksploatacji są myślę większe jak w napędzie RWD tak więc musisz dobrze się zastanowić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.