Skocz do zawartości

Zawór upustowy blow off do e39 530d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak w temacie chodzi o zawór upustowy blow off do e39 530d.

Czy próbował ktoś z was takiej ''modyfikacji""

Na allegro sa specjalne zaworki blow off do silników diesel.

Co sądzicie na ten temat.

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Żeby zrobić z limuzyny Suprę podpatrzoną w Szybcy i w(ie)ściekli.

2. Żeby zapodać sobie darmowe niedoładowanie = tryb awaryjny = spadek mocy.

 

W obu przypadkach odradzam.

Opublikowano

Też tak myślę.

Bezpieczniej będzie zamontować taki fajne imedełko-gwizdek na koniec rury wydechowej. Jak już chcesz tuningować auto tej klasy i do tego diesla.

 

To się stosuje bardziej do benzyn z dużymi turbinami po to by jej nie zniszczyć jak i silnika bo ciśnienie jest dość spore. No i obroty takie silnika sięgającego 10tys obr/min. To się nadaje do sportowego auta moim zdaniem i nie tylko sobie założyć i się cieszyć z tzw pssst.

 

Lepiej zrób tą końcówkę wydechu jakiś spojler, brewki, tube w bagażnik, jakąś naklejkę m pakiet i będzie malina :cool2:

Opublikowano

No i obroty takie silnika sięgającego 10tys obr/min. To się nadaje do sportowego auta moim zdaniem i nie tylko sobie założyć i się cieszyć z tzw pssst.

 

Który silnik z turbo kręci się do 10k (nawet z wyścigówek) ? Serio i z ciekawości pytam

Opublikowano
pomijając to, że według danych kręci nie kręci się do 10k (bo do 8,5) - to jest wolnossące (przyanjmniej w standardzie) a nie turbo
Opublikowano

O cholera widzę, że rozmowa poszła do ilu jakie auto się kręci. Kolego pisałem w przybliżeniu bo danych katalogowych nie znam. Wiem że się kręcą wyżej niż normalne auta i tyle. Tu nie chodziło w rozmowie jakie do ilu się kręcą tylko o to co on chce z tym autem zrobić.

 

Przepraszam jeśli CIę uraziłem :mrgreen: może ten tysiąc się mniej kręci ale to nie istotne.

Opublikowano
yyy... po prostu byłem ciekawy czy jest silnik z turbo, który się tak wysoko kręci bo z reguły te turbo-silniki niższe obroty łapią niż "normalne". Tyle :cool2:
Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=WwKZMIex08A PS. RX-8, RX-7 i S2000 się kręci to 10tyś rpm jak ściągniesz elektroniczny kaganiec...a "zadmuchać" to kwestia 6-8tyś zł.

 

Do tematu...BlowOff w klekocie (poza tym oryginalnym) nie ma sensu...tak jak kolega danielxc717 napisał obroty! Klekot kręci się ponad tysiąc obrotów niżej, więc też na inne doładowanie (choć to zależy też od turbiny) ale nie spodziewaj się efektu dźwiękowego jak na filmach....BO w klekocie jest prawie nie słyszalny...

Opublikowano
Weź się chłopie troche ogarnij z tym "KLEKOTEM" nie znasz innego słowa ? :evil: Na forum jest trochę tych klekociarzy,ja również i powiem ,że to jest niezbyt "ładne" określenie diesla wręcz obraźliwe co dla niektórych. :duh:
Opublikowano
http://www.youtube.com/watch?v=WwKZMIex08A PS. RX-8, RX-7 i S2000 się kręci to 10tyś rpm jak ściągniesz elektroniczny kaganiec...a "zadmuchać" to kwestia 6-8tyś zł.

 

Do tematu...BlowOff w klekocie (poza tym oryginalnym) nie ma sensu...tak jak kolega danielxc717 napisał obroty! Klekot kręci się ponad tysiąc obrotów niżej, więc też na inne doładowanie (choć to zależy też od turbiny) ale nie spodziewaj się efektu dźwiękowego jak na filmach....BO w klekocie jest prawie nie słyszalny...

 

Miales, slyszales? Watpie. Bedzie slyszalny i to znacznie. M57 laduje chyba 1.2 bar - to malo? Co maja do tego obroty? Turbo mozna dobrac tak zeby ladowalo max przy 1.5k rpm albo ponad odcinka :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano

Kolega moze sobie robic co chce z samochodem i nic nam do tego, wyrazic swoja opinie kazdy moze ale dlaczego wymyslacie na sile problemy ze strony technicznej?

 

Nie ma zadnych przeciwwskazan zeby zalozyc blow-offa do diesla, wystapi jedynie minimalny spadek mocy/momentu na poziomie bledu pomiarowego.

 

Nie maja tu znaczenia obroty, paliwo, nie wystapi blad na kompie, doladowanie bedzie OK... :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.