Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie czy ktoś już wycinał w e90 2.0d 163km, filtr jest uszkodzony i zapycha się raz na 6 miesięcy ,czy zostaje cała pucha czy w to miejsce wspawuje się rurę >modyfikacja elektroniki zostanie przeprowadzona ,zostaje wycinka ,podpowiedzcie lub może jest jakiś link na forum z opisem.
Opublikowano
Witajcie czy ktoś już wycinał w e90 2.0d 163km, filtr jest uszkodzony i zapycha się raz na 6 miesięcy ,czy zostaje cała pucha czy w to miejsce wspawuje się rurę >modyfikacja elektroniki zostanie przeprowadzona ,zostaje wycinka ,podpowiedzcie lub może jest jakiś link na forum z opisem.

ja jestem po wycince, u mnie zostawili puszke bo w puszcze znajduje sie również katalizator którego sie nie wycina. Polecam ta czynność, nie bedzie ci przebywać oleju i najwazniejsze raz na zawsze koniec z problemami dpf. u mnie auto lepiej sie zaczęło zbierac - tez miałem zapchany filtr

Opublikowano
Witam,wczoraj odebrałem auto z warsztatu.Miałem zapchany DPF,auto ożywiło się w zauważalnym stopniu.Ale to tyle dobrego,kolega wczesniej napisal ze w dpf-ie(puszce) znajduje sie katalizator ktorego nie nalezy usuwać,Gdy zapytalem sie co wyjal z tej puski pokazal mi wiadro w ktorym znajdowal sie wykruszony katalizator,jakby tego bylo malo swieci sie zolta kontrolka filtra czasteczek stalych informujaca o zapchaniu,gdy o nia zapytalem uslyszalem ze,komputer sie ustawil na wypalanie filtra,i po pokonaniu dluzszego dystansu ona zgasnie,i jak zapewnil juz nigdy sie nie zapali.I pytanie czy ten Pan nie polecial ze mna w kulki????? :evil: Bardzo prosze o odpowiedz.Z gory dziekuje i Pozdrawiam.
Opublikowano
Nie wycinałem filtra ale raczej facet się wygłupił... filtr powinien zostać wyłączony programowo. A jak rozumiem człowiek tego nie zrobił... Podjedź do kogoś kumatego niech czym prędzej przeprogramuje auto.
Opublikowano
A czy przypadkiem nie jest to jedna całość ? jak to jest podzielone i czym to się różni katalizator i filtr dpf ? te drugie ma bardziej zagęszczone komory przelotowe spalin ? Mam wyjęty dpf ale dla mnie to jeden duży wkład katalityczny :? chyba że się mylę.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, będę dziś oglądał samochód BMW 320d 163KM z dpf'em widać po róże wydechowej że ma, raczej szukam ogłoszeń z autami oryginalnie bez dpf'a ale ciężko znaleźć coś konkretnego :/ i tu moje pytanie, jeśli bym się zdecydował to gdzie w okolicach Krakowa najlepiej to zrobić + chip w miarę rozsądnej cenie? Będę tym samochodem robił raczej krótkie odcinki i zapewne szybko filtr się zapcha. Doradźcie czy dobrze myślę czy może lepiej sobie odpuścić.
Opublikowano

Sam sobie robisz problem. Po co na krótkie odcinki do miasta brać diesla i to z filtrem cząstek stałych. Właśnie to jest jeden z głównych powodów dlaczego ludzie narzekają na DPF. A to fragment mojej pracy dyplomowej:

....

2. Zasadniczym problemem podczas eksploatacji samochodów wyposażonych w filtry cząstek stałych jest ich konieczna okresowa regeneracja.

3. Samochód z silnikiem Diesla wyposażonym w DPF/FAP zdecydowanie nie sprawdza się w czasie długotrwałej eksploatacji głównie na krótkich odcinkach oraz użytkowania w ruchu miejskim. W związku z tym przed zakupem samochodu należy określić nasze potrzeby oraz przeanalizować, w jakich warunkach pojazd będzie głównie eksploatowany.

.....

Opublikowano
Witam, będę dziś oglądał samochód BMW 320d 163KM z dpf'em widać po róże wydechowej że ma, raczej szukam ogłoszeń z autami oryginalnie bez dpf'a ale ciężko znaleźć coś konkretnego :/ i tu moje pytanie, jeśli bym się zdecydował to gdzie w okolicach Krakowa najlepiej to zrobić + chip w miarę rozsądnej cenie? Będę tym samochodem robił raczej krótkie odcinki i zapewne szybko filtr się zapcha. Doradźcie czy dobrze myślę czy może lepiej sobie odpuścić.

 

Ja robiłem w KreatorzeMocy Wawa ale na forum są osoby ,które też to dobrze zrobią w Twojej okolicy i pewnie taniej .

Jazda bez problemu + chip :cool2:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
A czy z tym problematycznym DPF-em to nie jest troche mit i niepotrzebne straszenie ludzi :roll: Tu gdzie zyje od wielu lat jest moda na diesla i kupuja je nawet ludzie robiacy rocznie mniej niz 10 tys km. Gdy ich ostrzegalem przed zakupem ze moga miec problemy z DPF-em robiac po 5/10 km dziennie,wyszlem tylko na durnia,bo jak do tej pory nikt z nich przez lata nie mial zadnych problemow :duh: No chyba ze tylko BMW ma z tym problem a dpf-y FIATA,RENAULT,VW,PEUGOTA itp. nie maja :shock:
Opublikowano
Też pewnie mają, tylko finansowo to nie jest im problem. Ja podważyłem zasadność kupna Diesla do poruszania się w 95 % lub cały czas w mieście (pomijając czy DPF jest czy nie). Ale to dyskusja na inny temat.
Opublikowano
a po wzcieciu i wydłubaniu resztki filtra wstawiają tam coś do środka ? czy zostaje taka "pucha" którą turbo musi napompować ? jaki też jest koszt takiej modyfikacji wycięcie tego i soft ?
Opublikowano
A czy z tym problematycznym DPF-em to nie jest troche mit i niepotrzebne straszenie ludzi :roll: Tu gdzie zyje od wielu lat jest moda na diesla i kupuja je nawet ludzie robiacy rocznie mniej niz 10 tys km. Gdy ich ostrzegalem przed zakupem ze moga miec problemy z DPF-em robiac po 5/10 km dziennie,wyszlem tylko na durnia,bo jak do tej pory nikt z nich przez lata nie mial zadnych problemow :duh: No chyba ze tylko BMW ma z tym problem a dpf-y FIATA,RENAULT,VW,PEUGOTA itp. nie maja :shock:

 

Dobrze ale czy ci ludzie kupują diesle z przebiegiem 200-300 tysięcy czy nówki, bo jest troszkę różnicy pomiędzy nimi...

Opublikowano
A czy z tym problematycznym DPF-em to nie jest troche mit i niepotrzebne straszenie ludzi :roll: Tu gdzie zyje od wielu lat jest moda na diesla i kupuja je nawet ludzie robiacy rocznie mniej niz 10 tys km. Gdy ich ostrzegalem przed zakupem ze moga miec problemy z DPF-em robiac po 5/10 km dziennie,wyszlem tylko na durnia,bo jak do tej pory nikt z nich przez lata nie mial zadnych problemow :duh: No chyba ze tylko BMW ma z tym problem a dpf-y FIATA,RENAULT,VW,PEUGOTA itp. nie maja :shock:

 

Dobrze ale czy ci ludzie kupują diesle z przebiegiem 200-300 tysięcy czy nówki, bo jest troszkę różnicy pomiędzy nimi...

Oczywiscie chodzi o auta nowe z salonu,auta majace 200-300 tys. sa uznawane za nadajace sie tylko na zlom.Moze w tym problem ze w Polsce przewaznie takie jezdza wiec DPF jak i kazda inna czesc moze sprawiac juz problem :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.