Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś wie jakie są łożyska w alternatorze bo chciałbym kupić od razu wymienić. A druga sprawa ci ile wymienia się rozrząd ? albo kiedy rozpoznać że jest łańcuch wyciągnięty bo rozmyślam nad wymianą, bo mechanik ostatnio jak ustawiał mi wtryski to powiedział że mam rozrząd do wymiany, po czym on to rozpoznał bez rozkręcania silnika ??

 

filmik z odpalonym silnikiem

Opublikowano
najczęsciej to rozrząd słychać na wolnych obrotach ze grzechocze a jak dodasz gazu to te grzechotanie mija bo łańcuch się naciąga.
Opublikowano
Witam. Jesli chodzi o alternator to zależy jakiej maszz firmy. Valeo si nie opłaca robić bo zbyt drogie części i robocizna bo się go strasznie trudno rozbiera. Bosch jest sprawa prostsza i o wiele tańsza. Jesli chodzi o rozrząd to przez korek wlewu oleju można tam zajrzeć. Poczytaj bo było na forum. A jaki masz przebieg w tym aucie? Pzdr.
Opublikowano
najczęściej to rozrząd słychać na wolnych obrotach ze grzechocze a jak dodasz gazu to te grzechotanie mija bo łańcuch się naciąga.

 

no właśnie nie do końca tak musi być

 

u mnie na wolnych obrotach tylko trochę było słychać rzężenie łańcucha (co jakiś czas, nieregularnie był dość mocny stuk metalowy) ....natomiast bardzo go było słychać jak się lekko dodało gazu tak do 2.000 obr/min. Dźwięk był taki jakby suwał się po metalowej ściance bloku lub głowicy. Za części dałem jakoś 500zł (łańcuch + 2 ślizgi) robocizna 300zł ...i jak ręką odjął ...stare łańcuchy były wyciągnięte o jedno ogniwo(!)

Opublikowano

pierdu pierdu valeo samemu mozna zrobic

to rozmiar lozysk valeoto m,ale 6202 drugie to z pod plytki przykrecanej 4 wiekszesrubami 6303 potrzebna lutownica 100wat a kosztb u nas w bendiksie okolo80 90 zl kup i zaluz japonskie bedziesz zadowolony nazwa zaczyna sie na Y chyba

jedynakk
Opublikowano (edytowane)

regu;payor 67zl kupowalem mniedawno podchodzi od wolkswagena ale jakiego nie pisze na pudelku prawdopodobnie golf

 

nest pisze ze sie nie oplaca lozysk wymienic a za nie trzeba DAC OKOLO 40ZL TO CHYBA NIEWIELE CO Z REGULATOREM 100 NADAL BRZMI DLA MNIE OK ROBISZ SAM I WIESZ CO MASZ NA CZYM JEZDZIS

ta lepiej wydac 400zl na nowke alternator :mad2: :mad2:

Edytowane przez jedynakk
jedynakk
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
koncem miesiaca lub poczatkiem nastepnego kupie kamerke internetowa to na zywo moge pokazac ze wymiana lozysk w valeo jest naprawde banalnie prosta
jedynakk
Opublikowano
Dla mnie to on chodzi spoko ,cos na filmiku troche szumi ale to wina chyba mikrofonu w ... co tam masz . Co do alternatora to raczej bym kupil ze szrotu niz go naprawial ,pozatym mysle ze do konca zycia tym autem nie bedziesz jezdzil :wink: Taki lancuszk musi wytrzymac przynajmniej z 600 000tys jesli sie dba o silnik :!: inna sprawa to kola rozrzadu ,ktore moga byc juz troche wytarte i doprowadzic do przeskoczenia lancuszka ,ale roznie to bywa w mechanice :shock:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano

Może podłącze się do tematu i zapytam tylko czy można wymieniając alternator zamontować z mniejszym Amp.

Mam silnik 2,0 vanosa i jest w nim alternator 140A a chciał bym wstawić 80A - czy to dobry pomysł?

Opublikowano
Nawet o tym nie myśl. Taki altek będzie poprostu za słaby aby nadgonić utraconą energię z akumulatora. Gdyby pasował to producent fabrycznie by takie montował a tak nie jest. Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.