Witam. Mam problem z BMW X3 N47D20O0 mianowicie skończyła się pompa w zbiorniku co dało pełno opiłków i doszły aż do pompy wysokiego ciśnienia, wiec zostały wymienione pompa w baku , pompa podprogowa, pompa wysokiego ciśnienia została zregenerowana o raz wymieniłem zawór regulacyjny i czujnik ciśnienia na listwie, oraz wszystkie filtry, po odpowietrzeniu wszystkiego kilkukrotnie przez procedurę w ISTA odpala tylko na plaka po czym już normalnie chodzi , ale jak gaszę to już nie odpala po odpaleniu widzę że pompa powinna chodzić na 300bar a ma wahania 190-220bar co jest jeszcze do wymiany ? czy pompa po regeneracji nie chce funkcjonować prawidłowo ? Proszę o pomoc . BŁĘDY : 004B90 DDE: Monitorowanie ciśnienia w układzie comon raill przy urachamianiu silnika 004A4E DDE: Świeca żarowa cylinder 3 004A4F DDE: Urzadzenie sterowania świec żąrowych Korekty wtrysków. 1. -0.3 2. -0.1 3. +0.9 4. 0.2 PIERWSZY FILM PRZEDSTAWIA ODPALANIE A DRUGI ODPALONY NA PALKU