Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam maly problem z moja beata podczas przyspieszania (pedal w podlodze kick down) powyzej 100km/h wyskakuje na komputerze "check injection fuel" beata w momencie traci moc. Po wylaczeniu silnika wszystko wraca do normy do momentu kiedy znowu wcisnie sie mocno gaz. Po przebadaniu kompem wyskoczyly 2 bledy

1190- kontrola cisnienia

1E30- kontrola cisnienia ladowania lub kontroler cisnienia ladowania

Moze ktos mial podobny problem i wie co dalej trzeba z tym zrobic

Opublikowano

czym zczytałeś te błędy ?

ten drugi błąd wygląda na błąd około-turbinowy więc najpierw zająłbym się wyczyszczeniem elektrozaworu i oględzinami samego czujnika doładowania.

Opublikowano

Drugi błąd to elektrozawory, węże podciśnienia lub turbina. Ewentualnie jeszcze może przepływomierz.

Ja stawiałbym na turbinę mimo wszystko.

 

Błędy sprawdź INPA.

Opublikowano
einspritzanlage miałem taki komunikat i wymiana czujnika wysokiego ciśnienia n a listwi e pomogło ale 850 zeta poszło sie walić buni chodzi aż miło
Opublikowano
wymiana czujnika wysokiego ciśnienia n a listwi e pomogło ale 850 zeta poszło sie walić buni chodzi aż miło

 

Trzeba było się odezwać, za 400 by Ci zrobił :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Mam podobny problem, auto chodziło i nagle gasło były takie błędy

 

2550 rail pressure control at start

4704 pre-supply pressure monitoring

 

Myślałem że pompa progowa wymieniłem pochodził z minutę i znowu zgasł

Po ponownym odpaleniu na liczniku pojawiło się EINSPRITZANGALE , a w INPI-e dodatkowo

 

4496 Rail pressure plausibility

 

Teraz cały czas świeci się EINSPRITZANGALE i nie odpala

Dodam że cały problem zaczął się po usunięciu klapek kolektora dolotowego, czy mogłem coś źle podłączyć?

Gdy kolektor był ściągnięty zauważyłem luźną wtyczkę, która leżała na skrzyni, ale nigdzie nie potrafiłem jej dopasować, więc zostawiłem

http://images49.fotosik.pl/1633/bbf68b2d882865a1m.jpg' alt='bbf68b2d882865a1m.jpg'>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam dziwne wrażenie że odłączyłeś czujnik ciśnienia na szynie CR, i od tego właśnie jest ten kabelek.

Ew. czujnik ciśnienia doładowania na kolektorze, ale to by inny błąd wywaliło.

Opublikowano
do założyciela tematu - moim zdaniem patrząc na objawy ewidentnie przeładowanie turbiny i auto wchodzi w tryb awaryjny. zawór sterujący podciśnieniem turbiny w pierwszej kolejności może być winowajcą, miałem tak w innym aucie.
Opublikowano

witam miałem taki sam problem wyskakiwał mi taki błąd 4496 Rail pressure plausibility,einspritzanlage

problem był taki że przy wciśnięciu pedała powyżej 3 tys brakowało mocy auto wchodziło w tryb awaryjny...

wymieniłem elektrozawory od turbiny i egr, czujnik ciśnienia listwy, czujnik przy filtrze, pompa progowa nic to nie dało

wszystkiemu był winien wtrysk został wymieniony i auto uzdrowione:)

a więc moja rada zacznij od wtrysków...

Opublikowano
Witam

Mam podobny problem, auto chodziło i nagle gasło były takie błędy

 

2550 rail pressure control at start

4704 pre-supply pressure monitoring

 

Myślałem że pompa progowa wymieniłem pochodził z minutę i znowu zgasł

Po ponownym odpaleniu na liczniku pojawiło się EINSPRITZANGALE , a w INPI-e dodatkowo

 

4496 Rail pressure plausibility

 

Teraz cały czas świeci się EINSPRITZANGALE i nie odpala

Dodam że cały problem zaczął się po usunięciu klapek kolektora dolotowego, czy mogłem coś źle podłączyć?

Gdy kolektor był ściągnięty zauważyłem luźną wtyczkę, która leżała na skrzyni, ale nigdzie nie potrafiłem jej dopasować, więc zostawiłem

http://images49.fotosik.pl/1633/bbf68b2d882865a1m.jpg' alt='bbf68b2d882865a1m.jpg'>

 

 

 

kolego czy nie jest to przypadkiem wtyczka od kolektora ssącego???

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi

Patrząc się na zdjęcie to czujnik listwy CR jest w tle i jest podłączony - o ile to ten

Do kolektora idzie tylko jeden czujnik ten przy grodzi? Żeby go odłączyć musiałem taki pręcik wcisnąć, a ten na zdjęciu jest na zatrzask

Dzisiaj sprawdzałem wszystkie wtyczki i ta na pompie wysokiego ciśnienia jest trochę luźna tzn zatrzask jej nie trzyma

chyba że nie umiałem jej silnie docisnąć, a tam słaby dostęp jest. Jutro jeszcze pokombinuje, a jak nie to w sobotę kolektor ściągnę.

Tylko gdzie tą wtyczkę wpiąć czy jest możliwe żeby była do niczego?

Opublikowano

tak kolego w tle zdjęcia jest to czujnik listwy paliwa i jest podłączony....

ta wtyczka na 100 % jest od kolektora ssącego masz tutaj na zdjęciu pokazane gdzie ona idzie numer 13

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_2333-instalacja-ssaca-agr/i47559/kL/sM/r2000/m03

donieś maskę i ręką spróbuj wyczuć ten czujnik w kolektorze powinieneś bez problemu go zlokalizować i wpiąć wtyczkę...

Opublikowano

:D

Autko chodzi. Sprawa na szczęście była banalna.

Zauważyłem że w komorze silnika w wężyku paliwa było tylko powietrze, myślałem że pompa progowa, ale do niej też nic nie dopływa.

No to zaglądam do baku, a tydzień wcześniej zmieniałem pływak w lewej komorze i okazało się że od dekla od spodu odczepił się przewód.

Podłączyłem i auto ożyło.

Co do tego luźnego przewodu to ten do kolektora jest podłączony, a tamten dalej sobie wisi.

Silnik nie wykazuje błędów, oprócz EGR-u, a do niego przewód jest podłączony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.