Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 623
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Benzynami również lecz tylko doładowanymi. Wolnossących nie robimy - słabe przyrosty - spore spalanie.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Hej ceny podane są na pierwszej stronie :)

Ty masz sterownik EDC17 więc w ofercie promocyjnej masz 950zł :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW E92 335D 286KM @ 433KM

 

 

Hybrydowe turbo

FMIC - który już nie daje rady

Wydech Mg Motorsport

 

Soft bez dymu - większy wynik też był ale już dymek leciał. Aby nie męczyć skrzyni postanowiliśmy że zrobimy jak najbardziej płasko się da i o to efekt (opony zimowe nie pozwalają na mocne dociążenie z dołu więc niuton powolutku się budzi) :mrgreen:

 

Teraz auto ciągnie do końca :D

 

10333290_976911712338558_610920740678102807_o.jpg

1523986_976911749005221_7190041776092628115_o.jpg

10846299_976911682338561_1731551321737089520_n.jpg?oh=e6ca68b1e25d85d53e8444e94bb2d1a7&oe=551A46F9

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zależy jaka skrzynia.w automacie przyrost ponad 400nM nie jest raczej zalecany.

Zależy jaki konwerter. Są takie które fabrycznie mają do 450Nm w skrzyni 6HP21 (19TŰ). U mnie było 460Nm bez problemu że skrzynia. Zresztą akurat przy automacie i tak maksymalny moment skrzynia dostaje chyba tylko przy pomiarze na hamowni. Automat nie jest głupi i zredukuje przy mocniejszym wciśnięciu gazu na obroty gdzie moment jest niższy a a moc wyższa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolega pytał konkretnie o silnik 177km/2.0d. - czy w tych silnikach też były montowane automaty z mocniejszym konwerterem jak u Ciebie? fabrycznie nie słyszałem. można oczywiście konwerter zmienić i podnieść moment,ale tu już nie będzie mowa o serii.
Opublikowano
kolega pytał konkretnie o silnik 177km/2.0d. - czy w tych silnikach też były montowane automaty z mocniejszym konwerterem jak u Ciebie? fabrycznie nie słyszałem. można oczywiście konwerter zmienić i podnieść moment,ale tu już nie będzie mowa o serii.

Nie wiem dokładnie, to trzeba sprawdzić w vin jaki jest konwerter w tym konkretnym aucie. U mnie w 320d 184KM jest taki sam konwerter jak w 123d - do 450Nm. Do pewnego czasu mocniejsze konwertery były częścią PPK, nie wiem do kiedy dokładnie, ale wiem, że od pewnego momentu zaczęli fabrycznie montować w 320d te mocniejsze.

 

Tak czy inaczej ja bym ten konwerter wymieniał dopiero w razie oznak problemów. Sądzę że wytrzyma spokojnie wszystko co można wycisnąć z tego silnika.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadza się - w wersjach 184KM są już mocniejsze konwertery,takie jak w 123d i takie jak w PPK do wersji 177KM. jednak seryjnie do 177KM były montowane te słabsze i przy nich programy robione są na ogół ok.400nM. może jakiś tuner coś doda do tematu w kwestii bezpiecznego wyciągania ile się da,bo mając właśnie takie auto sam jestem ciekaw.
Opublikowano
W specyfikacji technicznej skrzynia 6hp26 wytrzymuje 650Nm a w praktyce znosi 800 ;-) Skrzynia z E60 530D 218KM która w teorii znosi 600Nm z powodzeniem jeździ na 700Nm. To tak z praktyki a skrzynie lubią też padać w seryjnych autach ;-) w 123D można mieć te 450Nm teoretycznie nie martwiąc się o nic powyżej wiadomo może paść lecz nie musi :D Najważniejsze by nie robić górek i dolin bo w praktyce pojedyńcza górka momentu nic nam nie daje w osiągach a dla skrzyni już jakiś wpływ jednak ma.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.