Skocz do zawartości

[320d] E46 końcówka wydechu


andrew09

Rekomendowane odpowiedzi

Jako niedokształcony fizyk to z pewnością tak. Biorąc pod uwagę zawirowania powietrza taka puszka rozwala nam ułożony strumień powietrza co spowalnia jego wydostanie się z całego układu, dobrym rozwiązaniem było by wmontowanie tam strumienicy, powietrze "kręcące" się szybciej wydostaje.

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dobrym rozwiązaniem było by wmontowanie tam strumienicy, powietrze "kręcące" się szybciej wydostaje.

masz rację, ale to dotyczy silników N/A. W turbodoładowanych zawirowanie strugi spalin jest wymuszone przez wirnik turbiny, a taka szykana w formie strumiennicy dopiero doprowadza do rozbicia i zwolnienia przepływu gazów wydechowych. Tak więc strumiennica w silnikach N/A jak najbardziej TAK, w turbodoładowanych, NIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wydechu... u mnie wleciał ostatnio rm3 :)

 

 

03062012328.jpg

03062012329.jpg

03062012334.jpg

DSCF0136.JPG

DSCF0139.JPG

DSCF0142.JPG

 

 

Oba katy wywalone i na końcu ten rm3.

Podczas normalnej jazdy, nie jest jakoś specjalnie głośno, najgłośniej jest podczas obciążenia z butem w podłodze...

 

Ale ma sens wstawiac w puste puszki katow rure czy nie ?

 

To tak samo jakbyś miał wstawione rurki zamiast katów z obudową kata...

Wywal te puszki uspawaj wsio z rurek, kolanek o średnicy wydechu 60mm i będzie jakoś to wyglądać :)

Czasami nie wstawiaj cieńszych rurek, kolanek :)

Edytowane przez michaś_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam mam remusa ale serio ten rm3 który masz bardzo mi się podoba ...

nie wiem co zrobie bo mi coś zaczęło latać w moim, albo go rozbebeszę i wyciągnę to co lata - słychac jakby jakiś kamycze

albo kupie tego rm3 bo bardziej mi się te cięnkościenne rurki podobają, remus jest gruby i dłuższy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz wstawić rury zwykłe do środka puszki ale aby miały taką samą średnice jak reszta, byle by nie mniejszą, a puszki z katów warto zostawić. Dlaczego? Powiedzmy że podczas badań okresowych mają prawo tam zobaczyć, jak będziesz sprzedawać auto to też będzie ważne.

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Mikan... ja też jestem zauroczony RM3! jest taki jakby prosto z fabryki BMW, a te nasze to takie typowe "tjuningowe" strzelby... ale znowu pięknie ryczą :D

 

dokładnie tak jak piszesz ... typowe dubeltówy tuningowe - pewnie remus swoich cech nie zmienia z duchem czasu - a szkoda

chciałbym na żywo mieć okazje posłuchać jak chodzi ten rm3 na przelocie - czy gorzej czy lepiej niż remus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz wstawić rury zwykłe do środka puszki ale aby miały taką samą średnice jak reszta, byle by nie mniejszą, a puszki z katów warto zostawić. Dlaczego? Powiedzmy że podczas badań okresowych mają prawo tam zobaczyć, jak będziesz sprzedawać auto to też będzie ważne.

 

też tak kiedyś rozumowałem, nie warto, gdyby to było e30 2.5 albo e36 w rat syle to by zaglądali ale jak jest ładne zadnabe e46 i widać że nie pet to nikt się aż tak w układ wydechowy nie będzie zagłebiał, co do sprzedaży to musi i tak się znaleźć klient zawsze można wyjaśnić albo przed sprzedażą wspawać kata jak bardzo zależy

sama pucha negatywnie działa na wylot spalin, zakłóca przecież przepływ - w wspawanie rur w puchy to też bez sensu, nie te czasy - jak nie na tej stacji przejdzie przegląd to przejdzie na innej

dążymy niby to większego przepływu, swobodniejszego, większej mocy czy elastyczności a zostawiamy puchy - chyba nie dla idei wywalenia kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz wstawić rury zwykłe do środka puszki ale aby miały taką samą średnice jak reszta, byle by nie mniejszą, a puszki z katów warto zostawić. Dlaczego? Powiedzmy że podczas badań okresowych mają prawo tam zobaczyć, jak będziesz sprzedawać auto to też będzie ważne.

 

też tak kiedyś rozumowałem, nie warto, gdyby to było e30 2.5 albo e36 w rat syle to by zaglądali ale jak jest ładne zadnabe e46 i widać że nie pet to nikt się aż tak w układ wydechowy nie będzie zagłebiał, co do sprzedaży to musi i tak się znaleźć klient zawsze można wyjaśnić albo przed sprzedażą wspawać kata jak bardzo zależy

sama pucha negatywnie działa na wylot spalin, zakłóca przecież przepływ - w wspawanie rur w puchy to też bez sensu, nie te czasy - jak nie na tej stacji przejdzie przegląd to przejdzie na innej

dążymy niby to większego przepływu, swobodniejszego, większej mocy czy elastyczności a zostawiamy puchy - chyba nie dla idei wywalenia kata

 

Tak ale kiedyś niestety miejsce e36 zajmie e46 i co wtedy? Jest może więcej pracy nad tym ale tego się już później nie rusza :) A to w przypadku w którym ja opisuje nie ma znaczenia przepływ masy spalin czy puszkę zostawimy czy nie, jak wyrzucimy puszkę to i tak będziemy musieli jakoś 2 końcówki połączyć wspawując rurę :)

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlumik zamontowany.

 

Dzwiek szalu nie robi, bo nie mial byc super basowy. Jest tak w sam raz. Ponizej fotki jak prezentuje sie na aucie:

 

http://images40.fotosik.pl/1625/ee2ed9ec2e997ba9gen.jpg

 

http://images39.fotosik.pl/1579/d586c69173e29f58gen.jpg

 

http://images39.fotosik.pl/1579/917af236a11d9792gen.jpg

 

POLECAM !!! :cool2:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chętnie też bym usłyszał jak to brzęczy u Ciebie kolego...

Także jak możesz to wrzuć jakiś filmik konkretny.

Wygląda lepiej niż zwykły oryginał.

 

Rozumiem,że katy wycięte to na końcu to RM3...

A średnicę rury zamówiłeś 60mm? (bo standardowo jest ponoć 50mm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do dzwieku to nie chcialem MEGA basu, bo jak jechalbym z zona i dzieckiem z tylu to raczej by to nie przeszlo :D

 

Tlumik lekko zbasowil dzwiek, jak dla mnie ok.

 

Ponizej fotki od dolu:

 

http://images35.fotosik.pl/1445/c244621fd411bbbcgen.jpg

 

http://images42.fotosik.pl/419/9a7b0b82b87ddc3fgen.jpg

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera wczoraj byłem w swarzędzu to bym sobie posłuchał tego wynalazku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to nie rm3 , ale ja zamówiłem rm3 i niedługo dam znać jak chodzi... wcześnmiej miałem bardzo basowy i strasznie mnie drażnił ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.