Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
i jeszcze jedno pytanie, czym różni sie vanos od zwykłego, wiem, ze to zmienne fazy rozrządku, aleco to daje jakie wady i zalety panowie ?

 

Dokładną róznice silnika z vanosem i bez opisał PN - BMW Klub Polska

w tym oto poście: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=85&highlight=vanos

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja rowniez polecam 323i rewelacyjny duzy moment obrotowy i ekonomiczny(uwaga mniej pali niz 320i :dance: )

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano

Widze że fanów IS'a jest mniej bo mniej wyszło tych silników. Ofszem ma to kopa , ale tylko i wylącznie na benzynie.

Wypowiem się na temat silnika 2.0 24v bo takowym chulałem.

Spalanie 8-9 litrów, przyspieszenie jak trzeba to ok, odstawia inne auta z silnikami 2.0 (honde akord 2.0 robi jak młodego).

Vanos. Miałem silnik na Vanosie i według mnie szału to to nie robi w porównaniu z silnikiem bez Vanosa.

Dźwiek R6? Obłęd. Powinny być do pobrania na tym forum car sond's naszych aut bo ja bym posłychał V8 i V12. R4? raczej nie ma czego sluchać.

Opublikowano

A ja z zupełnie innej beczki, Lukas23 ja równiez zastanawiałem się nad zakupem 1,8 is, poprostu podobał mi się ten silnik (tzn. pojemność, myslałem: moc -Ok, spalanie-OK, wystarczający do miasta), ale oczywiście wypstnelo mi sie na forum (nie pamietam czy na tym), że prosze o poradę przy zakupie, jaki silnik?..hm..efekt byl taki, ze z pojemności 1,8 koledzy doszli stopniowo do 3,0, a wogole to jesli do miasta i na trase i dla rodzinki to e39 i moze w dieslu? No i proszę - mam TDS-a, ale wracając do Ciebie - jakiego bys nie wybierał teraz to i jak Ci powiem tylko R6, ten pomruk, ech sam sie przekonasz jak kupisz, a osiagi? W normalnym toku użytkowania sprawi ci róznice jesli wiekszy silnik bedzie miał lepszy o 0,5 sek do 100, czy spalanie 10-12 zamiast 17? Niestety, ale w tym kraju musimy jescze uwzgledniac ekonomię i własne zasoby finansowe, więc zwróć uwage, ze nie wszystcy doradzajacy Ci wiekszą pojemność silnika mówią o kosztach tylko o jakości silnika wogóle, jesli zalezy Ci na rozsadnych kosztach uzytkowania (no, chyba że jesteś Yuppi) to bierz jak największy silnik.

Pamietaj!

Przy samochodach powyżej 4 cylindrów odłos silnika to nie tylko warkot, to pomruk lwa:)

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano

chyba troche przesadzacie z zaletami 320i ja slyszales ze jest to dosc nieudany produkt

dlatego wybralem 318is zalozylem sekwencje i jestem bardzo zadowlony zrobilem juz 30tys kilometrow i jezdze tak samo na benzynie tylko ze duzo taniej

opłaty nizsze przyspieszenie i spalanie ok

POLECAM IS

:dance:

Opublikowano
Mam isa i nie narzekam, nie jezdzilem m50, wiec moze nie wiem co trace. Jak na razie jestem zadowolony. Pozdro
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano

Spalanie 8-9 litrów, przyspieszenie jak trzeba to ok, odstawia inne auta z silnikami 2.0 (honde akord 2.0 robi jak młodego).

 

jakiego acccorda robi? bo accord w 91r 2.0i mial 9.1 do 100 a bmw 9.8 wiec chyba troche cos Ci sie pomyliło :)

 

zamierzam kupic sobie BMW 320/325 i mam do Was pytania a w tym topicu widac jest o tym dyskusja.

 

Chcialbym cos szybkiego i tu pada wybor na 325 bo 320 troszke za slabe na ta mase mi sie wydaje, no ale pozostaje jesscze sprawa kosztow eksploatacji ktora jak wiadomo ma znaczenie. I stad pytanie :

jakie jest spalanie w przypadku 320 i 325 gazu przy sewkwencyjnej instalce ?

Opublikowano
Chyba Accord troche cięższy jest i nie wiem jaki mam moment obrotowy, ale wydaje mi się , że jak kolega wspomniał spokojniemoze go zrobić, nie wiem, a jesli Ci się wydaje że 320 za słaby to nie jeżdziłeś chyba 1.6 jakie mam obecnie. Silniczek słaby ale bez przesady, do normalnej jazdy po mieście okej, no ale jak już cchesz poszalec, to przyznaję, nie nadaje siędo wyczynowej jazdy, Moze jednak 323 jak mówił wczesniej kolega Labrador, podobno jest całkiem niezły, ale nie mam zdania szerszego na ten temat :wink:
Opublikowano

witam

jeździłem silnikami z 4 cyl. i teraz mam R6

Powiem krótko - ten kto przekonuje do 4 cyl. napewno nie jeździł 6 cyl. :twisted: i niech żałuje

 

Silnik 2 litrowy jest całkiem niezły jeślichi chodzi o osiągi, jednak eksploatacja jest porównywalna do 2,5l.

Mówi sie że apetyt rośnie w miarę jedzenia - u mnie następny będzie 2,5l.

 

Co do spalania to w te mrozy po mieście mi wyszło 12,5-13l./100 km jednak w trasie (jazda spokojna pomiędzy 120-150 km/h) spala tylko ok.8,5l./100 km

 

pozdro

Jeśli się mylę ... sorki

BMW ... zbliża

Opublikowano
Jeśli 6 cyl. to min. 325(323) a 318iS to najlepszy kompromis między osiągami a zużyciem benzyny lub gazu, pod warunkiem, że to nie automat. Osiągi ma takie jak 320i a pali mniej niż 316/318i.
Opublikowano

Zagazowanym isem zrobilem 2 accordy na raz w Looblinie, nie wiem jakie tam byly silniki, ale jakies marne chyba i szeroki wydech nie pomogl :D !!!

pozdrwiam

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano

m42/m44 to nie jest silnik do E36 - to jest silnik do lzejszego E30 i w nim się sprawdza, dajac przy okazji wysmienite wyważenie auta.

Dlatego krytykując e36 318is nie krytykujcie tego silnika samego w sobie, bo jest naprawdę fajny, porównajcie go do innych 1.8... - poprostu e36 ze swoja wagą wymaga 6cylindrów ! A 6 cylindrów wymaga chociaż 2.5 litra pojemności, żeby stosunek liczby cylindrów do mocy i osiagów był sensowny, he he...

Ja podłączyłem do m42 wtrysk landi renzo igs, i szybko odłączyłem :D Inna sprawa że zapłaciłem za niego 700zł koledze, i przedewszystkim dlatego że nie chciałem mieć zwęzki w dolocie - bo że na gazie będzie spadek mocy to normalne, i nie wierze w teksty typu - na instalce II czy II generacji jezdzi tak samo jak na benzynie - może na V generacji to tak, ale i tak bena to bena. Niby mam zużyte membrany i dlatego palił 20/100. Zainwestuje te 200zeta w nowe membrany, jeśli się polepszy i osiągnie poziom chociaż 14 litrów po mieście to będe tego używał, robię naprawde sporo kilometrów. Jak nie to dalej na benzynce.

Opublikowano
IGS to IIIgen a Omegas to IVgen. Zużyte membrany mogą być przyczyną wyższego spalania. Vgen. jest jeszcze bardzo droga a przy obecnych cenach gazu mija się z celem, poza tym system jest awaryjny ze względu na jakość naszego LPG.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Nie widziałem IS'a na IIIgen. ale każda instalka dobrze pracuje pod warunkiem dobrego montażu i kalibracji (chociaż zdarzają się perełki :D ). Jednak polecam IV.gen jest najmniej "inwazyjna" i napewno będzie lepiej się sprawować, ponieważ działa prawie identycznie jak wtrysk Pb. IGS podaje paliwo w cyklu ciągłym. Jeśli zakładać to teraz jest martwy sezon i można trafić na dobrą cenę.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
W takim razie zgodnie z defincją e30 M3 nie jest prawdziwą beemką bo ma tylko 4 gary :duh:
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
azgart1 a gdzie ty założyłeś BRC za 2300 i czy to nie jest przypadkiem II generacja :liar: :nienie: Edytowane przez robsonxxxx
Opublikowano
Zagazowanym isem zrobilem 2 accordy na raz w Looblinie, nie wiem jakie tam byly silniki, ale jakies marne chyba i szeroki wydech nie pomogl :D !!!

pozdrwiam

 

kolego co to za accord był? wiem ze gdyby tam stała preluda nawet 3 generacji z motorem B20A9 lub A7(to sa motory 2.0 16v na wtrysku)to niewiem czy bys sie tak teraz smiał...accord to wmiare duze auto!a z preluda napewno bys nie dał rady!prela z motorem A7 na przyspieszenie bierze 325i...a ma 2 cylindry i o,5 litra mniej...wiec prosiłbym zebyscie sie nie nasmiewali z hondy jezeli niegdy nie jezdziliscie tymi autami!ja tez choruje na e36 coupe ale sie tez własnie zastanawiam czy ISa Czy 2.0..ale napewno to bedzie coupe poniewaz inne bmw nie wchodza w gre..chyba ze E38,E39,E65 badz E60, to sa bmw które maja cos w sobie(jak dla mnie)wiadomo ze kazdy ma inny gust i o gustach sie nie duskutuje.no to pozdrawiam wszytskich miłosników motoryzacji :twisted:

Opublikowano
!prela z motorem A7 na przyspieszenie bierze 325i...a ma 2 cylindry i o,5 litra mniej...wiec prosiłbym zebyscie sie nie nasmiewali z hondy jezeli niegdy nie jezdziliscie tymi autami!

 

 

Jezdzilem Preluda, potrafi zaskoczycz, ale troche przesadziles 320i mialoby nielada wyzwanie , natomiast 325i lyka ja bez problemu...

Opublikowano
!prela z motorem A7 na przyspieszenie bierze 325i...a ma 2 cylindry i o,5 litra mniej...wiec prosiłbym zebyscie sie nie nasmiewali z hondy jezeli niegdy nie jezdziliscie tymi autami!

 

 

Jezdzilem Preluda, potrafi zaskoczycz, ale troche przesadziles 320i mialoby nielada wyzwanie , natomiast 325i lyka ja bez problemu...

 

prelude z '91r z motorem A7 ma 150KM!przy wadze ok 1100kg napedzie na przód i dosc duzym zakresem obrotów tylno napedowe ciezkie bmw moze miec problem ze zrobieniem takiego auta!a preluda IV generacji z motorem 2.2V-TEC powinna robic nawet 328...pzdr

Opublikowano

prelude z '91r z motorem A7 ma 150KM!przy wadze ok 1100kg napedzie na przód i dosc duzym zakresem obrotów tylno napedowe ciezkie bmw moze miec problem ze zrobieniem takiego auta!a preluda IV generacji z motorem 2.2V-TEC powinna robic nawet 328...pzdr

 

Wiem ze ma 150KM i potrafi ladnie odejsc, ale zostawala sporo w tyle przy E34 z silnikiem M50B25, do E36 z tym samym silnikiem nie ma zadnych szans. Jak pisalem 320i mialo by problem.... ale do 2,5 nie ma szans.

pzdr :cool2:

Opublikowano
no moze z 2,5 nie da rady....ale 2.2Vtec napewno zrobi bmw!tu nie chodzi o osmeszenie jakiegos auta czy marki tylko ze bmw to sa auta bardzije do jazdy wygodnej..chyba ze maja motor od 2,5 w góre....ja tam sie zastanawiam nad ISem badz 2.0 oczywiscie coupe rocznik ok 94..zobaczymy co z tego wyniknie!pzdr :dance:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.