Skocz do zawartości

gsx1100g

Zarejestrowani
  • Postów

    165
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Bielsk Podlaski

Osiągnięcia gsx1100g

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Szklanki wymieniłem-stetoskopem odkryłem, ze stukają szklanki na wałku ssącym na ostatnim 6-tym cylindrze(-tym pod szybą najbliżej kierowcy).Wymieniłem szklanki, a one nadal stukają, więc może faktycznie to może byc krzywka. Piotrek, a ty miałes może taki sam problem..?? Jak to naprawić...trzeba szukac samej krzywki, czy trzeba znaleźc cały wałek.....????? HELP.
  2. Otóż to-na krzywce jest rysa-wyrobiony "rowek"... Sugerujesz, że to może być przyczyną stukania szklanki. A czy nie jest czasem tak,że krzywka sie wyrabia od szklanki, tzn, że jeśli szklanka jest jakis cudem padnięta, to krzywka na wałku zaczyna się wyrabiać od tej padniętej szklanki???? Dodam,że na oleju poprzednim BP-syntetyk (chyba 0w-40) stuków nie było, tylko silnik brał troche oleju...
  3. chyba tak zrobię i wymienię wszystkie. Wiesz, ten pomysł u mnie dojrzewa odkąd wymieniłem 4 szklanki na tym cylindrze, na którym były stuki (cykanie) i nie przestało mi stukać. Najbardziej sie boje tego, ze wydam kase na 24 sztklanki - i się nie poprawi...
  4. Pospieszyłem się. przejechałem 100 km i przestało stukać. po przejechaniu następnych 40 znów zaczeło i tak przez kolejne 60 km. Teraz znów przestało stukać. I tak: raz stuka a raz nie stuka. Szklanki zostały wymienione na nowe tam gdzie stukały. Podejrzewam osobiście,że mogła zajść pomyłka, tzn zostały wymienione nie to szklanki co trzeba (stare mam u siebie), luib to cos innego ?? Postanowiłem odstawić auto do tego samego mechanika co mi robił i niech wstawi te szklanki w inne miejsce-metoda prób i błędów-najbardziej pracochłonna i kosztowna....
  5. Dzięki KOWAL. bede pamiętać-szczególnie o tym kiju od szczotki. teraz mam spokój z BEEMĄ. Teraz żyję motocyklem, zamieniłem sie i sporo myślę o przyszłym sezonie, ale z samochodem to chyba juz spkój mam... Sprzedaje felgi 16 calowe, oryginalne bmw, proste, (5 sztuk-komplet). cena 1400 zł. Daj znac jak wiesz kto chce kupić... pozdrawiam. Paweł Ł.
  6. no i stało się. Z użyciem stetoskopu wykryłem miejsce stukania szklanki ( stukało na 6 cylindrze-tym najbliżej kierowcy na zaworze ssącym). Na krzywce wałka zauważyć można drobne wytarcie-na tej podstawie też została zlokalizowana szklanka. Wymieniłem 4 szklanki-na 5 i 6 cylindrze. Jednak nie od razu przestało stukac. musiałem zrobic ok 200 km, znim olej napłynął do szklanki przez malutki kanalik w szklance. Całkowity koszt: 87 zł/szt -szklanka x 4 = 350 zł + koszty robocizny 100 zł. Ogólnie sprawa nie jest tania, ale mam spokój. Oby ta tendencja utrzymaął się dłużej.. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i życze przyczepności i szerokości..
  7. A w moim M6 siedzi turbo z wyżymaczką. :twisted2: jak wcisne gaz to zostawiam wszystkie Nissany z tyłu :mrgreen: !!! A zawieszenie H & R wywalięłm 2 lata temu, :twisted: :twisted: bo jest do bani-Wstawiłem za maist niego KONI, przewody i inne części HKS :twisted2: . Więc OLAV ... co ty na to... A ha, mam jeszcze spadochron, na wypadek ostrego hamowania. :8) cała wioska zna mój sprzęt....
  8. tak się skłąda, ze ta opornica, to przedmiot nie do znalezienia. I pozostaje tylko wybór-nowa, albo stara. A naprawa starej praktycznie jest niemożliwa. Byli teoretycy co twierdzili, ze się DA. No więc jak juz kupiłem nową opornice (rezystor) to ałęm starą temu gościu, który miał naprawde wielką wiedze i robil wszystko. No i robił. Później przyznał rację-nie da sie tego zrobić i jeszcze przegrał zakłąd. więc zwróciła mi się 100 zł. pozdrawiam...
  9. Dziękuję za Wasze odpowiedzi. Co postanowiłem ? Wezmę jedynie stetoskop (lekarską słuchawkę) i poszukam, jesli mi się nie uda, to zakupię nowe 24 sztuki i pier...lenie( Chyba nie ma sensu wymieniac 6, 12 czy 18 sztuk. Lepiej w cos takiego się nie bawić i wymienić wszystkie... Dziękuję za rady. Mimo wszystko-jeśli ktoś przerabiał jeszcze ten temat to poprosze o kilka zdań... Pozdrawiam z Bielska Podlaskiego
  10. Moż ema ktoś jeszcze jakies teorie. Ja słyszałem, ze na szklankach robi się jakiś krzyżyk i po tym poznac, ale może ktoś jjuz sprawdzał u siebie szklanki, lub robił komuś i zaobserowował cos ciekawego-godnego odnotowania. Dadam,że silnik to M 52, 6 cyl. Jak poznac, która z 24 szklanek stuka?
  11. Witam Powiem Tobie szczerze-jak bratu. Kup nową chłodnicę. Chłodzenie silnika to najwazniejsza sprawa w aucie. Jesli silnik bedzie przegrzany to tragicznie to się skończy i dla Cioebie i dla Twego portfela. Opowiem Ci historię. Najechałem ongis na kamień-średnicy 0.5 m. Wywaliło mi chłodnicę. Pojechałem do kolegi i zamówiłem u niego-używaną. Jeździ on do Leszna po cześci. Przywióżł mi 1, 2, 3 później przywiózł mi 4 z kolei i dopiero ta cz warta była szczelna.Wszystkie 3 poprzednei yglądały super-zadnych wgniecień, a jednak były do dupy. Dopiero za 4 razem doczekałem się nowej chłodnicy. zapłąciłęm 250 zł. Wiesz, dziś wiem jedno, ze nie będę oszczędzać na tak newralicznych elementach. Całe szczęscie, ze to mój znajomy, że mogłęm do niego zajechac i pokazac , zademnostrować, ze pod wyższym ciśnieniem kapie z chłodnicy. nie ryDZykuj...Zalecam nową.. Wiem, ze kasa spora, ale warta świeczki...
  12. mam propozycję. podnieś skórzany worek okalający drązek hamulca ręcznego (bez skojarzen tylko :twisted2: ) -tam masz linki i śrubki do naciągania linek haulca, BYć moze to sprawa naciągu linek. Powinno być w instrukcji,. Poza tym na 100% jest o tym na forum, bo sam napisam o tym wątek w dziale "Zrób to sam"... pozdrawiam.
  13. też miałem ten sam problem, ale 50 km ode mnie jest Aytoryzowany Dealer BMW, pojechałem kupiłem i zamontowałem w 10 min. cena 400 zł. pozdrawiam. ten co masz i ten co kupisz bedzie się róznic wyglądem. ten z salonu jest wydajniejszy. pozdrawiam. opornica to prosta sprawa.
  14. Witam. Pytanie: Jak sprawdzić, jak odnaleźć, jak poznać , która szklanka jest zepsuta ? jakei sa metody odnajdywania "słabej" szklanki, czym się posłużyć, jakie mrtody zastosować. Wiem, najlepiej jest wymienić wszystkie 24 sztuki. Zorientowanych w temacie prosze o odpowiedź, o radę..
  15. hEJ tutaj absolutnie się zgadzam, na Sachsie zrobiłem 100000 km. Moj kolega kupił Bil-"sztaina" i tez chodzi super. Róznice w jakosci są zadne, technologia identyczna, twardośc -podobna, wyczujesz tylko na maszynie do sprawdzania amorków. Sugeruj się ceną. Za przód Sachsa zapłącisz 500 zł (po 250 zł za sztukę), za tył-po 190 zł za sztuke, plus osłony i odboje (4 osłony + 4 odboje=150 zł) i wychodzi 1000 zł. Sprzegło-LUK . Jak najbardziej polecam. Tarcze hamulcowei klocki -tylko oryginały BMW!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.