Skocz do zawartości

jakie tarcze do e39 2.0i


90ramzes

Rekomendowane odpowiedzi

Jestes juz troche na forum wiec warto poszukac. Kilka postow nizej jest temat o tarczach. "Ladne" beda zimmermana albo mikody. Drazki lemfordera. Wyszukanie tego info zajeloby Ci nie duzo dluzej niz zadanie pytania...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

A ja dodam,że wszystkie tarcze na przód do E39 są wentylowane.

Rozumiem że mialeś na myśli nawiercane lub nacinane,co nie ma nic wspólnego z wentylacją.Chodzi o zwiększenie tarcia przez co zwiększa się skuteczność hamulców.Z tego co czytałem wypowiedzi kolegów z forum takie tarcze krzywią się dosyć szybko i w E39 nie są za trwałe.

:search:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Podepne sie do temau aby nie zakladac nowego.

 

Mam tarcze przod kupione i zamontowane w ASO, przejechalem na komplecie z klockami ok 65tys. Przy 60tys zmieniłem oryginalne klocki na ATE (nie polecam tego zestawu, klocki piszczą).

Po przejechaniu ok 5 tys. zaczęła bić mi kierownica przy hamowaniu, zakładam ze tarcze się kończą (drgania przy 120 i 80,).

Teraz mam pytanie:

Czy warto spróbować założyć te tarcze ATE (z mojego auta ) które przeleżały 4 lata w garażu i przejechały z 4ys wcześniej (zmieniłem bo myślałem ze to tarcze a okazało się ze tuleje miałem wybite ), czy od razu je olać i qpic nowe ?

Moze warto spróbować je założyć i zostawić te same klocki (skoro maja z 5tys) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam założony komplet mikody z klockami ferrodo,takie klocki zalecił mi producent tarcz.Tarcze są nacinane i nawiercane co według mnie przyczynia się do lepszego chłodzenia, nie tylko do efektywniejszego hamowania jak twierdziCIHY525 .Zrobiłem około 20tkm. i jak na razie wszystko działa dobrze.Mikody śmiało mogę polecić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wimieniac tarcze to na orginalne z bmw :) no lub jakies brembo itp.

jak miałem 525i to tarcze wymienialem 3x w 6 miesiecy.

po ok 2000km drgania na kierownice przenosiłe sie takie ze masakra. wymieniałem 3x za 4 kupiłem w bmw i po problemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz wstawione cale wahacze TRW, także możliwe że padły właśnie tuleje, chociaż maja przejechane z 30tys.

No nic najpierw sprawdzę tuleje zanim zacznę bawić się z tarczami oryginalne tarcze to chyba do końca żywota nie powinny się pokrzywić

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

mawiercanie i nacinanie ma za zadanie pomagać odprowadzać gazy które powstają w klocku podczas gwałtownego hamowania < klocek dymi>

Te gazy nie pozwalają klockom docisnąć sie do tarczy. Nacinanie to miejsce na te gazy i to cała zasada. Jeśli ktoś nie hamuje gwałtownie z dużych prędkości to nie sa mu one w niczym pomocne.

 

Ja mam tarcze zimerman i polecam.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.