Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zastanawiam się czy w ASO dobrze typują uszkodzenie. Jakie są objawy uszkodzonego czujnika NOx. U mnie w zakresie 1000 do 2500 obrotów silnik przerywa. Powyżej 2500 wydaje mi się że silnik pracuje równo. Samochód pali w mieście przy energicznej jeździe 10l/100km, w trasie ok. 7,5 l. Gdzieś doczytałem że gdyby czujnik NOx padł to samochód paliłby kilka litrów więcej.
Opublikowano
witam, jestem nowy na forum i chcę podłączyć się do tematu. Moje e90 316i nawala od samego początku. 30 tys. wymieniłem 1 cewkę. 50 tys wymieniłem w ASO 4 cewki. Potem akcja naprawcza przy 76 tys - cztery cewki nowe. Teraz samochód znowu przerywa. Byłem dziś na diagnozie w ASO - do wymiany czujnik NOx. Nikt mi nie daje pewności że wymiana zażegna problem przerywania. Z kolei inny mechanik powiedział mi, że powinienem zacząć od świec i ponownej wymiany cewek. Nie wiem co robić. Wymiana cewek co 15-20 tys to jakiś absurd. Musi być jakaś przyczyna tkwiąca głębiej. LIczę na pomoc. Z góry dzięki

 

 

Masz to co ja mialem!!!!! U mnie wymienili katalizator srodkowy i srodkowy tlumik!!! Koszt 306£, normalnie koszt nowego kata 1800£, ale ze mialem maly przebieg to mi podarowali te 1500£ ufff. A ogolnie auto sie pieprzylo, od nowosci!!! 2 x komplet cewek, przeplywomierz i nic!!!! Potem katalizator i tlumik srodkowy, i dalej bez rewelki, dopiero software zalatwil sprawe.... Pisalem to samo na e90post.com bo ludzie mieli te same problemy i wymieniali wszystko lacznie z czujnikami NOX i nie dali rady.....

Opublikowano
proszę daj znać czy nowy software pomógł tylko u Ciebie, czy innym osobom którym to rozwiązanie poleciłeś też pomogło w samochodzie.
Opublikowano

Nie wymieniaj NOxa to tylko sonda diagnostyczna (ekologiczna). Sonda kosztuje 1450 nic Ci to nie da. Zaufaj mi ja u siebie wymienilem, bo niby robila mi zwarcie. Nie wplywa na prace silnika.

Zapewne elektryka w tym aucie jest popierdzielona, tzn. moze caly ten odzysk z hamowania, alternator i akumulator, ciezko powiedziec czemu cewki siadaja.

Nie daj sie namowic na NOxa lepiej zrob update softu w ASO, to lepiej wydane pieniadze. Moze kolejna wymiana cewek.

Opublikowano
proszę daj znać czy nowy software pomógł tylko u Ciebie, czy innym osobom którym to rozwiązanie poleciłeś też pomogło w samochodzie.

Tego nie wiem, ale to tanie i nieinwazyjne rozwiazanie!!! Zmien soft na najnowszy w aso. Jak nie pomoze kat do wymiany, ale obstawiam na soft!!!!

Opublikowano

Uwaga kolejny wpis dodaje od siebie w sprawie

 

wymiana rozrzadu przebieg 80 000

 

to ile te rozrzady na lancuchu mialy wytrzymywac ?

 

Objawy u mnie:

 

klekot jak diesel'a, czasem ustaje, pewnie jak jest bardziej napiety lancuch

drzenie na pedale sprzegla

puszczanie auta na polsprzegle bez gazu powoduje jakby uslizg i charakterystyczne jakby tarcie

 

Do wymiany mam:

 

* napinacz

* slizgi lancucha

* lancuch

* (moze jakies kolo zebate)

 

N43 Feler.

Opublikowano
U mnie sprawa wyjaśniona - do wymiany cały rozrząd + układ Vanos. Samochód przestał się trząść i przygasać mając nie rozgrzany silnik, hałasy jak w Dieslu przy obrotach 1,5 - 2,5k odeszły w niepamięć. Dodatkowo prowadząc samochód mam odczucie, jakbym prowadził zupełnie inny samochód, brak szarpnięć, silnik również nie przymula (oprogramowanie nie było jeszcze zmieniane)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Samochód kupiłem półtora miesiąca temu (E90, 318i, N43, rocznik 2010). Jakoś miesiąc temu zapaliła mi się ta kontrolka:

20110801-ecf1tekk95m6ssfsbfk99a3c96.png

Po ponownym uruchomieniu silnika było już ok, od tamtego czasu przejechałem ok. 1000km i dzisiaj podczas jazdy do pracy znowu mi się zapaliła. W obu przypadkach była to niezbyt szybka jazda na "3". Przebiegu mam niewiele, bo jest to 44500km. Mieliście jakieś doświadczenia z czymś takim? Do serwisu planuje ruszyć dopiero pod koniec tygodnia, bo na razie nie mam czasu. Doradzicie coś na te kilka dni, może w ogóle nie powinienem do tego czasu ruszać samochodu z garażu?

Opublikowano
U mnie ta kontrolka wiązała się z wymianą cewek zapłonowych. W pewnym momencie auto nie chciało jeździć jak jej kolor zmienił się na czerwony.
Opublikowano
Mialem wymieniane wszystkie cewki zaplonowe 3tyg. temu w ramach akcji serwisowej. Kontrolka zapalila sie wlasnie pierwszy raz jakos tydzien przed tym.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bylo ze 100 razy, redukcja mocy to nie tylko cewki, podepnij auto np pod iste i wszystko sie wyjasni
Krzysztof
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ponawiam pytanie.

Kto ma N43 i już wymienił, albo zdiagnozował konieczność wymiany rozrządu. Bardzo proszę o podanie roku produkcji i przebiegu.

 

jako pierwszy wpisuję siebie

 

2009 - 71 tys - uszkodzony ślizg łańcucha.

Opublikowano
Ponawiam pytanie.

Kto ma N43 i już wymienił, albo zdiagnozował konieczność wymiany rozrządu. Bardzo proszę o podanie roku produkcji i przebiegu.

 

jako pierwszy wpisuję siebie

 

2009 - 71 tys - uszkodzony ślizg łańcucha.

 

Czym to się objawia ?

Opublikowano

witam, nawiązując do mojego problemu, wymieniłem czujnik NoX i objawy w bardzo podobnym zakresie zostały. Nadal silnik przerywał. Mówiłem w ASO żeby zrobili update, ale powiedzieli mi że się nie wgra właściwie sterownik bo czujnik NoX jest do wymiany. Potem wymienili mi świece i problem przerywania ustąpił.

Aż dziwne.

 

p.s.

Ile kosztuje wymiana rozrządu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam, nawiązując do mojego problemu, wymieniłem czujnik NoX i objawy w bardzo podobnym zakresie zostały. Nadal silnik przerywał. Mówiłem w ASO żeby zrobili update, ale powiedzieli mi że się nie wgra właściwie sterownik bo czujnik NoX jest do wymiany. Potem wymienili mi świece i problem przerywania ustąpił.

Aż dziwne.

 

p.s.

Ile kosztuje wymiana rozrządu?

 

Zależy gdzie będziesz robił. Materiał od 1,5 do 2 tys. Robocizna od 1 do 2 tys zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam, nawiązując do mojego problemu, wymieniłem czujnik NoX i objawy w bardzo podobnym zakresie zostały. Nadal silnik przerywał. Mówiłem w ASO żeby zrobili update, ale powiedzieli mi że się nie wgra właściwie sterownik bo czujnik NoX jest do wymiany. Potem wymienili mi świece i problem przerywania ustąpił.

Aż dziwne.

 

p.s.

Ile kosztuje wymiana rozrządu?

jasne, ista wywalasz adaptacje nox, kasujesz bledy i juz nie wracaja ... a wtedy bez bolu robi sie aktualizacja

Krzysztof
Opublikowano
Byłem w serwisie, powiedzieli mi, że to jednorazowy błąd kąta wtrysku, że mi go wykasowali i że jeśli znowu się powtórzy to mam przyjechać i będą szukać gdzieś na wale chyba. Najlepsze jest to, że ten błąd wyskoczył mi kilka razy, nie raz i że po wyłączeniu zapłonu ikonka z wykrzyknikiem znikała...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witajcie, u mnie kolejny problem, chyba z rozrządem - 90 tys. km. po odpaleniu nawet na ciepłym po kilku sekundach silnik głośno pracuje i po kolejnych kilkunastu hałas ustaje. czy to rozrząd?
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam

Sprawdzal ktos czy ten silnik bedzie pracowal na odpietym przeplywomierzu?

Auto stracilo moc,a teraz wogole nie odpala,tzn.odpala na 1sec.i gasnie.Jedyny blad w INPA i DIS to blad przeplywki.

Nie ma roznicy czy przeplywka odpieta czy podpieta blad mowi o zwarciu do masy.

Przeplywke bede mial w przyszlym tygodniu,czy cos moge jeszcze sprawdzic do tego czasu czy czekac na przeplywke bo na 100% ona jest winna?

Przebieg ori 107tys.km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witajcie, u mnie kolejny problem, chyba z rozrządem - 90 tys. km. po odpaleniu nawet na ciepłym po kilku sekundach silnik głośno pracuje i po kolejnych kilkunastu hałas ustaje. czy to rozrząd?

 

Zalecał bym sprawdzenie prowadnic łańcucha. Ja miałem z tym problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.