Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
U mnie Eibach Pro Kit obniżył nieco zawieszenie w stosunku do serii, ale twardość nie zmieniła się praktycznie w ogóle. Auto delikatnie lepiej się prowadzi, bo na seri springach była lipa.
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzis niespodziewanie odkrylem, ze pekla mi sprezyna z przodu , wiec tez jestem w trakcie wymiany sprezyn.

Standardowo mam zawieche 226a (Sport), wiec u mnie by jeszcze obnizyc auto wybor padl na Eibach Sportline :mrgreen: :mrgreen:

Powinny zostac dostarczone sroda-czwartek wraz z amorami i iinymi elementami zawieszenia, wiec opinia co do Sportlinow podziele sie wkrotke :-)

Opublikowano

zmierz odległości po montazu sportlinów - od osi koła (srodek dekielka felgi) do rantu błotnika

 

sam jestem ciekaw jak wypada sportline w porównaniu do Pro Kit

Opublikowano
A jaka jest wysokość pro kitów od osi? Prosiłbym również o informację jak jest w seryjnym zawieszeniu.
"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano
mam zawieche 226a (Sport), wiec u mnie by jeszcze obnizyc auto wybor padl na Eibach Sportline :mrgreen: :mrgreen:

 

Jak masz zawieszenie sport s226 to lepiej jakbyś dokupił amory o krótszym skoku np. Bilstein b8. Owszem pojeździsz i na swoich amorach, ale będą przeżywać katusze. Do ori amortyzatorów maks eibach pro-kit (nawet do m-pasztetowych).

Opublikowano
mam zawieche 226a (Sport), wiec u mnie by jeszcze obnizyc auto wybor padl na Eibach Sportline :mrgreen: :mrgreen:

 

Jak masz zawieszenie sport s226 to lepiej jakbyś dokupił amory o krótszym skoku np. Bilstein b8. Owszem pojeździsz i na swoich amorach, ale będą przeżywać katusze. Do ori amortyzatorów maks eibach pro-kit (nawet do m-pasztetowych).

 

Uwazasz ze m-pakietowe amory nie podejda pod sportliny ?

Gdzies wczesniej wyczytalem ze Sachs do m-pakietu jest krotszy i jest jak by odpowiednikiem Bilsteina, z tym ze jest trwalszy jesli chodzi o eksploatacje.

Problem w tym ze amory sa juz w drodze ... :mad2: :mad2:

Opublikowano

M-pakietowe podejdą pod względem montażu oczywiście, ale na dłuższą metę nie jest to dobre rozwiązanie. Pod eibach sportline to już inny amor (obniżenie -45 mm). Nie będą pracowały tak jak powinny.

 

Pewnie zaraz znajdzie się ktoś kto napiszę, że mówię bzdury, powie "weź montuj, x osób na tym jeździ i nic się nie dzieje". Jasne, nic się nie dzieje, ale zestaw żeby wykorzystać maksimum jego możliwości przy zachowaniu odpowiedniej żywotności powinien wyglądać inaczej.

Opublikowano

A czy przypadkiem w zestawie b12 pro kit. oraz b12 sportline nie siedzi ten sam amortyzator ?

Zamowilem amorki nie standardowe, ale o krotszym skoku, wiec mysle ze powinny dac rade jako alternatywa...

Jednak zgadzam sie co do tego, ze maxa wyciagnal bym na amorkach dedykowanych bilsteina, ale na Shachs`ach chyba nie powinno byc tragedii ;-)

Opublikowano

Miejmy nadzieję, że amorki które zamówiłeś sprawdzą się na przyzwoitym poziomie.

 

W zestawie B12 prokit i sportline dla e9x siedzi ten sam amor B8.

Opublikowano
M-pakietowe podejdą pod względem montażu oczywiście, ale na dłuższą metę nie jest to dobre rozwiązanie. Pod eibach sportline to już inny amor (obniżenie -45 mm). Nie będą pracowały tak jak powinny.

 

Pewnie zaraz znajdzie się ktoś kto napiszę, że mówię bzdury, powie "weź montuj, x osób na tym jeździ i nic się nie dzieje". Jasne, nic się nie dzieje, ale zestaw żeby wykorzystać maksimum jego możliwości przy zachowaniu odpowiedniej żywotności powinien wyglądać inaczej.

 

+1 przede wszystkim tzw small bump compliance strasznie wtedy cierpi i ludzie jezdza taczkami, a potem.. sportowe to musi taczka byc!

E92 335d Stage H
Opublikowano

Potwierdzi mi ktoś bo dziś moje auto mile mnie zaskoczyło przy wymianie tarcz sprawdziłem numery amortyzatora przedniego..

31316796159 to jest amortyzator m technik? M pakiet?

Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

31316796159 to jest amortyzator m technik? M pakiet?

 

Jest to amortyzator zawieszenia M-pakietowego. To to samo co m-technik, tylko co niektórzy stosują te nazwy naprzemiennie.

 

https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/03_2124-poj-elem-podw-sportowego-m/i50492#part01

 

 

w cywilnych e9x są następujące zawieszenia: standardowe, s226a sportowe i m-pakietowe (m-sport, m-technik). Co było rzadkością występują także zawieszenia wzmocnione: pakiet zawieszenia dla dróg o gorszej jakości.

Opublikowano

Super! :) mam wersję efficient dynamics..

To jakie mam założyć te sprężyny żeby nie poszło do góry?

Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
Okej ale te pro kity chyba mają rozne opcje - ileś
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

Pro-Kity nie mają jakichś tam opcji. Dobierasz je względem swojego silnika np. inne będą do 320i a inne do 335d i tyle. Obniżenie jest takie samo, maksymalnie -30/-25 mm (względem zawieszenia standard oczywiście).

 

Sport (S226A): -10mm od zawieszenia standard

Mpakiet: -15mm od zawieszenia standard

Pro-Kit: -30/-25mm od zawieszenia standard.

Opublikowano
Mylisz się, jak wiadomo za wysokość odpowiada sprężyna która przy sportowym i mtechniku jest zamontowana taka sama (przerabiałem ten temat ostatnio bo mi strzeliła, mam 226a i nie wiedziałem jaką wybrać to się zagłębiłem w temat) Także nie ma fizycznej możliwości aby m technik był niższy od s226a
Opublikowano
Uwazalbym z taka szybka szarza, ze ktos sie myli. Zapominasz o tym ze masz inne amortyzatory. O ile pamiec mnie nie myli w przypadku s226a masz amorki normalnej dlugosci w przypadku, a w przypadku s704A masz amorki o skroconym skoku. Sprezyna moze zostac ta sama, ale jesli damper jest maksymalnie wysuniety (co w przypadku s704A jest mniejsza dlugoscia) to auto nie poleci wyzej, chciazby moglo na wyzszych amorach.
E92 335d Stage H
Opublikowano (edytowane)

A czy ktos z Was w takim razie, moglby mi potwierdzic czy amortyzatory Sachs 311405 /311406 (przod) , oraz Sachs 311411 (tyl) , sa amortyzatorami o krótszym skoku niz serja ? Niby sa do zawieszenia M-pakietowego, ale teraz mam metlik w glowie i nie wiem czy podejda pod sprezyny Eibach sportline :?: :roll: :roll:

 

EDIT(16.03):

Sportlne siedza juz na aucie i tak, tyl siadl calkiem calkiem, przod moim zdaniem troszke za wysoko, ale wszystko jest nwoe(amory, odboje, poduszki) , wiec mam cicha nadzieje ze calosc siadzie jeszcze o ok 0,5 -1cm ;-)

 

Co do wlasciwosci jezdnych - poezja ! Auto super trzyma sie drogi, wchodzenie w zakrety- mega! O dziwo roznicy w komforcie nie odczulem, nawet moge stwierdzic, iz jest lepiej niz poprzednio (zawias s226 w standardzie), ale mialem padniete amory, plus nadpeknieta sprezyne, wiec zapewne stad ten efekt.

 

Tak to sie o to prezentuje

17352991_1334411336597321_63783614_n.jpg?oh=679d3ff6aec388bde68f6351a0ac1fc5&oe=58CD90EF

17328057_1334409219930866_275935029_n.jpg?oh=0bb49684c9104dc676e0ac225bb08311&oe=58CD86AF

17361121_1334409199930868_1123983687_n.jpg?oh=adfc56ab0f3f41788d532d5988e6088c&oe=58CD51D6

Edytowane przez InsuranceMaster
Opublikowano
Siądzie jeszcze na pewno. Mnie po zimie B12 Prokit poszedł jeszcze w dół, jak dla mnie jest teraz idealnie.

Licze na to, bo na razie wyglada jak bym mial zalozone pro kity :D

Tak btw, przydaly by sie dystanse, przynajmniej na tyl :roll:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czy mial ktos sytuacje, ze po montazu springow, jedna strona byla wyzej niz druga ? Roznice miedzy lewa a prawa strona z przodu mam ok 2-3cm, myslalem ze sie ulozy, ale przejechalem ok 1500km i nie wyglada na to zeby mialo byc lepiej ...

Mozliwe ze jest wada fabryczna sprezyn ?

Opublikowano

Ja tak miałem tyle ze ze po montażu sprężyn Vogtland

Podczas montazu taka guma w która sprezyna musi idealnie wejść się podwinela.

Tez nie wiedziałem dlaczego strona kierowcy jest wyżej i dopiero dokładne oględziny z latarką w warsztacie dały taki rezultat.

trzeba bylo wszystko wyjac, wlozyc nowa gume i złozyc

Opublikowano

Problem w tym, ze dzis bylem u mechanika, rozebralismy wszystko, sprawdzilismy i dalej to samo, darma tylko byla nasza lraca.

Nie mam pojecia, nr na sprezyna h takie same, moze rzeczywiscie maja wade fabryczna ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.