Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli opona będzie miała taki rozmiar jak piszesz to ok. Ja tak mam i wszystko jest w porządku.

 

Przód w BMW zawsze siedzi wyżej niż tył (co nie oznacza żebyś nie sprawdzał amortyzatorów z tyłu). Ja mam B12 i sylwetka jest obecnie cięta z "klina", przód jest niżej niż tył.

  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

nie chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się pod istniejący:

 

Czy ktoś montował Eibach Pro Kit w e92 i tył za wysoko stał?

 

u mnie wygląda to tak, wydaje mi się że zdecydowanie tył jest za wysoko,

 

zastanawiam się co z tym fantem zrobić? wrzucić jednak Sportline? Vogtland czy HR, choć nie chciałbym rezygnować z komfortu jaki daje Pro Kit

 

http://pics.tinypic.pl/i/00870/iwox3bbd0cjl.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakie masz zawieszenie w vin?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jak chciałeś obniżyć go to trzeba było brać sportline, bo prokit jest raczej odpowiednikiem Twojego zawieszenia dla serii.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Bad Boy, właśnie o to chodzi że już minęło pół roku od wymiany sprężyn.

 

Przód siadł bardzo ładnie jak na Pro Kit a tył za słabo, do tego jeszcze lewa strona jest 1cm wyżej niż prawa i to cała przód i tył

Opublikowano

Witam, również chciałem się podpiąć pod temat, mianowicie mam E90 330i 05' r. po vinie wychodzi zawieszenie s226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS i pękła mi sprężyna z przodu, ale decyduje się na wymianę kompletu tzn czterech i w związku z tym myślałem o Eibach prokit -30/-25.

 

Stąd pytanie czy przy takim zawieszeniu prokit nie spowoduje nadmiernego obniżenia, mam na myśli, że wysokość obecna jak najbardziej sprawdza się na co dzień, przez co nie chciałbym mieć "gleby", a jedynie kosmetyczne obniżenie. Z tego co wyczytałem to zawias s226 jest o 15mm niższy od serii, ale od ilości wpisów zgłupieć można, stąd prośba o pomoc :wink:

 

Dodam jeszcze, że obecnie jeżdżę na 18', ale na wiosnę przymierzam się do zakupu 19' 8.5/9.5' ewentualnie 9'/10' i czy to ewentualnie rzutowałoby na spasowanie i wysokość, o komforcie nie wspominam, bo to nie jest najistotniejsze, bardziej by nie było zbyt nisko :D

Opublikowano
Witam, również chciałem się podpiąć pod temat, mianowicie mam E90 330i 05' r. po vinie wychodzi zawieszenie s226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS i pękła mi sprężyna z przodu, ale decyduje się na wymianę kompletu tzn czterech i w związku z tym myślałem o Eibach prokit -30/-25.

 

Stąd pytanie czy przy takim zawieszeniu prokit nie spowoduje nadmiernego obniżenia, mam na myśli, że wysokość obecna jak najbardziej sprawdza się na co dzień, przez co nie chciałbym mieć "gleby", a jedynie kosmetyczne obniżenie. Z tego co wyczytałem to zawias s226 jest o 15mm niższy od serii, ale od ilości wpisów zgłupieć można, stąd prośba o pomoc :wink:

 

Dodam jeszcze, że obecnie jeżdżę na 18', ale na wiosnę przymierzam się do zakupu 19' 8.5/9.5' ewentualnie 9'/10' i czy to ewentualnie rzutowałoby na spasowanie i wysokość, o komforcie nie wspominam, bo to nie jest najistotniejsze, bardziej by nie było zbyt nisko :D

Na prokicie bedziesz mial bardzo podobna wysokosc zawieszenia jak na s226. Tez jestem po takiej zmianie.

Opublikowano

Super, czyli tak samo ewentualnie odrobinkę może być niżej? O to mi chodziło, dzięki wielkie za pomoc :cool2: :D

 

A jak się u Ciebie spisuje taki zestaw? Odczułeś różnice po wymianie sprężyn?

Opublikowano (edytowane)
Super, czyli tak samo ewentualnie odrobinkę może być niżej? O to mi chodziło, dzięki wielkie za pomoc :cool2: :D

 

A jak się u Ciebie spisuje taki zestaw? Odczułeś różnice po wymianie sprężyn?

Bardzo podobnie jezeli chodzi o wysokosc - ja niewidze roznicy.

Jest ok ,eibach prokit jest troche miekszy, ale dalej jest twardo :D Tez pekla mi spezyna s226 i dlatego zmienilem calosc na prokita.

Edytowane przez Lendio
Opublikowano
Skoro prokit jest trochę miększy, to może lepiej zostać przy seryjnej sprężynie do s226? Bo różnica w cenie jednak jest aby nie płacić więcej, a potem mając wrażenie jest gorzej. Bo wychodzi na to, że wysokość podobna, a właściwości inne, a cena wyższa?
Opublikowano
Skoro prokit jest trochę miększy, to może lepiej zostać przy seryjnej sprężynie do s226? Bo różnica w cenie jednak jest aby nie płacić więcej, a potem mając wrażenie jest gorzej. U Ciebie zeszło trochę niżej na prokicie od s226?

Jak pisalem wyzej niewidze roznicy w wysokosci.

Jest troszke bardziej miekko, ale dalej to twarrda zawiecha.

Balem sie zmieniac 1 sprezyne zeby niebylo roznicy w wysokosci stad wybor padl.na prokiat.

Opublikowano

Wiadomo, że jednej się nie wymienia tylko parami stąd wychodzę z założenia, że skoro jedna pęknie i kolejna.

 

Zastanawia mnie tylko dlaczego prokit jest miększy od seryjnej sprężyny, skoro powinno być odwrotnie zakładam, ale tylko głośno myślę :D

Opublikowano

Prokit nie jest miekszy od seryjnej sprezyny :!:

Pisalismy o zawieszeniu S226a a nie o serii.

S226a jest twarde - Prokit troszke miekszy, choc niewiele. Seria to inna liga.

Opublikowano

Wiem wiem, przepraszam, mówiąc "seria" miałem na myśli w naszym przypadku s226, źle dobrałem słowa.

 

Chodziło mi tylko czy warto w takim przypadku brać prokita, który jednak odstaje od s226, tak zrozumiałem, stąd moje przemyślenia.

Opublikowano
Ja miałem sportline i współpracowało to z amorami m-pakietowymi ponad dwa lata jazdy i wszystko ok amorom nic się nie stało cały czas ta sama skuteczność, super trakcja a komfort prawie identyczny jak na m-pakiet, nie widzę sensu kupowania pro kita który stoi tak samo jak m-pakiet i kosztuje prawie tyle samo
Opublikowano
Ja miałem sportline i współpracowało to z amorami m-pakietowymi ponad dwa lata jazdy i wszystko ok amorom nic się nie stało cały czas ta sama skuteczność, super trakcja a komfort prawie identyczny jak na m-pakiet, nie widzę sensu kupowania pro kita który stoi tak samo jak m-pakiet i kosztuje prawie tyle samo

 

Do takiego wniosku bym się skłaniał, ewentualnie czy nie przymierzyć się do sportline i mieć w stosunku do prokita 20mm niżej przód i odpowiednio tyl i zachowaną twardość s226 tylko z drugiej strony czy taki set up na co dzień nie jest zbyt niski, mam na myśli głównie drogi warszawskie... :roll:

Opublikowano
Czy przy m techniku i s226a fabrycznie są te same sprężyny? bo pękła mi z przodu i nie mogę dobrać odpowiedniej w sklepie są albo do standardowego zawieszenia albo do m technika o sportowym nie ma nawet wzmianki
Opublikowano
Ja miałem sportline i współpracowało to z amorami m-pakietowymi ponad dwa lata jazdy i wszystko ok amorom nic się nie stało cały czas ta sama skuteczność, super trakcja a komfort prawie identyczny jak na m-pakiet, nie widzę sensu kupowania pro kita który stoi tak samo jak m-pakiet i kosztuje prawie tyle samo

 

Do takiego wniosku bym się skłaniał, ewentualnie czy nie przymierzyć się do sportline i mieć w stosunku do prokita 20mm niżej przód i odpowiednio tyl i zachowaną twardość s226 tylko z drugiej strony czy taki set up na co dzień nie jest zbyt niski, mam na myśli głównie drogi warszawskie... :roll:

 

Spokojnie dasz radę się poruszać, wiadomo trzeba trochę bardziej uważać na wysokie krawężniki ale bez przesady da się normalnie na tym set up-ie jeździć,także jest ok :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy przy m techniku i s226a fabrycznie są te same sprężyny? bo pękła mi z przodu i nie mogę dobrać odpowiedniej w sklepie są albo do standardowego zawieszenia albo do m technika o sportowym nie ma nawet wzmianki

Pytałeś w czescidobmw.pl?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie, jaka powinna być standardowa wysokość przedniego zawieszenia (standardowego)?

 

I jak mierzyć, od ziemi do nadkola czy jak?

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano
A który rozmiar sprężyn założyć do wersji ed która standardowo niżej stoi? Chcę żeby mniej więcej tak samo stał
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
Czy przy m techniku i s226a fabrycznie są te same sprężyny? bo pękła mi z przodu i nie mogę dobrać odpowiedniej w sklepie są albo do standardowego zawieszenia albo do m technika o sportowym nie ma nawet wzmianki

Pytałeś w czescidobmw.pl?

 

Popieram, wczoraj dzwoniłem z takim samym pytaniem i wszystkie moje wątpliwości zostały rozwiane, polecam zasięgnąć informacji od czescidobmw.pl :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.