Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,musze zmienic tarcze i klocki z przodu.Jakie polecacie do e90 320d/163km?

Czy cos takiego bedzie ok:

http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki-bosch-przod-bmw-3-e90-316-325-300mm-i2210754189.html

 

czy lepiej ate lub zimmermann?

znalazlem tez cos takiego,tu sa tarcze o srednicy 330mm,czy one tez beda pasowac?:

http://moto.allegro.pl/ate-tarcze-przod-bmw-1-e81-e87-3-e90-x1-e84-330mm-i2168774715.html

no i temat klockow jakie itp?

 

wszelkie sugestie mile widziane.

Opublikowano

tarcze 330mm nie będą pasować, zacisk jest za mały... Na każdym zacisku jest napisane pod jaką tarczę się go stosuje, w dwulitrówkach jest 24/300 (grubość i średnica tarczy).

Co do wyboru producenta... wszystko w tym przedziale cenowym i rozmiarem będzie hamowało identycznie...

Opublikowano

Nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj. Do wymiany klocków z tyłu pozostało wg BC 700km przygotowywałem się do zakupu ATE Ceramic. Dzisiaj zmieniałem felgi z letnimi oponami i klocki są jeszcze na dobre kilka tyś km.

Moje pytanie wymieniać czy czekać aż klocki bardziej się zetrą, wiem że błyśnie kontrolka wymiany ale czy będzie to wpływało na jakieś inne problemy w samochodzie tudzież późniejszy problem z resetem przez BC (wymiana będzie z czujnikiem).

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano

Zmostkuj czujnik i po problemie, a odnośnie piszczenia to każde tarcze i klocki po pewnym czasie ( jak się ubrudzą w pyle z klocków ) będą piszczały, trzeba umyć dokładnie myjką ciśnieniową wypłukać i po problemie.

 

Pozdrawiam

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Nie do konca jest tak jak piszesz. Klocki piszcza z powodu ich zlego ulozenia, po prostu wierzchnia wartswa zostala zle ulozona - zeszklila sie stad pisk. Poznajesz to wlasnie po tym ze masz osad na tarczy. Po kazdej wymianie klockow trzeba je odpowiednio dotrzec aby sie dobrze ulozyly. Procedura jest nawet podana w regulaminie homologacyjnym klockow - jezeli dobrze pamietam regulamin 92 ekg onz.
Opublikowano
Nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj. Do wymiany klocków z tyłu pozostało wg BC 700km przygotowywałem się do zakupu ATE Ceramic. Dzisiaj zmieniałem felgi z letnimi oponami i klocki są jeszcze na dobre kilka tyś km.

Moje pytanie wymieniać czy czekać aż klocki bardziej się zetrą, wiem że błyśnie kontrolka wymiany ale czy będzie to wpływało na jakieś inne problemy w samochodzie tudzież późniejszy problem z resetem przez BC (wymiana będzie z czujnikiem).

zobacz klocki od srodka bo moze tam sa zurzyte

Opublikowano
Nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj. Do wymiany klocków z tyłu pozostało wg BC 700km przygotowywałem się do zakupu ATE Ceramic. Dzisiaj zmieniałem felgi z letnimi oponami i klocki są jeszcze na dobre kilka tyś km.

Moje pytanie wymieniać czy czekać aż klocki bardziej się zetrą, wiem że błyśnie kontrolka wymiany ale czy będzie to wpływało na jakieś inne problemy w samochodzie tudzież późniejszy problem z resetem przez BC (wymiana będzie z czujnikiem).

 

klocki wg założeń fabryki hamują dobrze do grubości ~2mm, czujnik jest osadzony na ~3mm, przelicznik wg kompa jest zgrubny, możesz przejechać 100 ale też 2000km, ja bym jeździł do końca, jak czujnik dojdzie do tarczy bedziesz miał komunikat o końcu klocków ale i tak fizycznie będą one jeszcza hamować bo ich grubość będzie 3mm...

 

kup klocki (miej w garażu/bagazniku) i jeździj do końca...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.