Skocz do zawartości

Kupno X5 pytani,rozterki,porównania.....


Prezioso

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 952
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

statystycznie w takim które ma 250tyś km nalotu może być więcej od tego co ma 400, bo poprzedni właściciel już wymienił. Chyba że nie wymienił to wtedy to już szrot.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dla n57, 300tys to zaden przebieg. Jedna dwie czy tez trzy turbiny, nie istotne, kazdy jedzie dobrze w tym silniku. Masz wieksza moc w poszczegolnych konfiguracjach. Ja bym bral z jedna i jak malo mocy, hybryda i program. Wyjdzie taniej niz naprawa dwóch nie wspominajac o triturbo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Ma 350k km i serwisowana jest jest co 30tyś km wg książeczki.

Jedna turbina, ale mapa na 350KM.


Niepokoi mnie tylko świst turbiny, gdy się da do pieca. Właściciel mówi, że to norma w e70, bo tam są dwa ślimaki :shock: .

Prawda to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dzięki za odpowiedź.

Ma 350k km i serwisowana jest jest co 30tyś km wg książeczki.

Jedna turbina, ale mapa na 350KM.


Niepokoi mnie tylko świst turbiny, gdy się da do pieca. Właściciel mówi, że to norma w e70, bo tam są dwa ślimaki :shock: .

Prawda to?

Jak niby z 245ps na 350ps mape zrobili? Bzdura, klamstwo. Interwaly co 30tys to bardzo zle. Swist, jak kolega wyzej, trzeba wiedziec jak sluchac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga na oszusta:

https://allegro.pl/ogloszenie/bmw-x5-8232151390


Wysyla klasycznego maila na wyłudzenie zaliczki:

 


Witam,


Dziękuję za zainteresowanie moim samochodem BMW X5, 2008. Nie będę zachwalał, ale według mnie stan jest bardzo dobry. Auto nigdy nie lakierowane, w pełni oryginalne. Cena za samochód wynosi 28200 PLN. Jestem lekarzem i przeprowadziłem się do Irlandia ze względu na pracę. Mam tu nową pracę i zarabiam więcej pieniędzy niż w Polsce. Ciężko mi jest prowadzić samochód tutaj w Irlandii.

Trudno mi prowadzić samochód w Irlandii za kierownicą po lewej.

Samochód ma kierownicę po lewej stronie. Sprzedaję samochód tak tanio, bo tutaj w Irlandia muszę płacić 35 EUR dziennie za parking, jestem zmuszony sprzedać auto bardzo szybko. Muszę zapłacić bardzo dużo pieniędzy za rejestrację samochodu w Irlandia, irlandii prawo jest inne niż w Polsce. Samochód jest zarejestrowany w Polsce.


Samochód jest w bardzo dobrym stanie. Nie ma problemów technicznych ani mechanicznych. Brak problemów z silnikiem. Nie ma zadrapań ani wgnieceń, nie ma ukrytych wad. Samochód jest stale zarejestrowany w Polsce, nigdy nie uczestniczył w zderzeniu, w samochodzie nikt nie palił. Nie ciąży na nim żaden kredyt. Samochód jest całkowicie spłacony.


To polski samochód, ma opłacone wszystkie podatki i dokumenty przygotowane do sprzedaży. Samochód posiada wszystkie polskie dokumenty.

Bardzo lubiłem to auto, bo jest w perfekcyjnym stanie i nie wymaga wykonania żadnych napraw, nie ma uszkodzeń lakieru ani zniszczeń wewnątrz. Zabrałem samochód z sobą do Irlandia, ale zdecydowałem się na sprzedaż, bo tutaj w Irlandia rejestracja jest bardzo droga.

Moja ostateczna cena za auto wynosi: 28200 PLN. Mogę wysłać je z powrotem do Polski, jeżeli jest pan poważnie zainteresowany jego kupnem.


Jeżeli potrzeba więcej zdjęć albo innych informacji o samochodzie, proszę powiadomić mnie w kolejnym mailu, tak żebym mógł je wysłać. Podam również szczegóły dotyczące sposobu, w jaki sfinalizujemy umowę.


Dziękuję za poświecenie mi czasu. Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.


Dziekuje i Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e70 na wypasie tańsze od zadbanego e53. Przecież to z góry wiadomo, że to mina taka, że urwie portfel razem z obiema nogami :duh:
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dla n57, 300tys to zaden przebieg. Jedna dwie czy tez trzy turbiny, nie istotne, kazdy jedzie dobrze w tym silniku. Masz wieksza moc w poszczegolnych konfiguracjach. Ja bym bral z jedna i jak malo mocy, hybryda i program. Wyjdzie taniej niz naprawa dwóch nie wspominajac o triturbo.

Trochę nie rozumiem czemu tak zachwalasz n57 (pewnie dlatego że masz taki) .

N57 ma kupę wad których nie miał m57n2 np. EGR, zbieranie się nagaru w dolocie, padające pompy oleju (dużo przypadków zatartych silników - szczególnie 306 KM) mniej trwałe łańcuchy - na dodatek od strony skrzyni.

Na pewno jest oszczędniejszy i skrzynia w polifcie jest fajniejsza ale co do silnika to nie zgadzam się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zachwalam nie dlatego ze mam. Znacznie lepsza kultura pracy, wieksza moc, nizsze spalanie, trwalsze wtryski, trwalsze turbo, brak problemu z klapkami w dolocie, skrzynia 8hp (to nie silnik ale zmienia calkowicie prace calego napedu). M57 ma problemy z zacieraniem, urywaniem lancucha oraz nagarem tak samo jak n57.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Planuje zmienić X3 zony na X5 e70. Raczej celuje w Diesla chodź benzyna 3.0 tez wchodzi w grę.

Brać przed czy po - lifta. Może warto dołożyć do polifta.

ps. Są problemy z dachem? Bo się uparłem na szklany dach ale baba marudzi że będzie jest przeciekać :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czołem Panowie,


Mam okazje zakupić BMW E70, 3.0D w oryginale 236 (bodajże) koni. Jako wieloletni użytkownik E38 (nadal w posiadaniu, ale do patrzenia a nie jeżdżenia) mam pewne obawy, bo jak powszechnie wiadomo, po 2003 roku „bawarka” raczej nieco na psy zeszła (chyba, że się mylę). E70 pochodzi z roku 2007. Proszę o podpowiedź na co zwracać szczególną uwagę, czego się bać i czego spodziewać? Przebieg na chwilę obecną to 350 tys km. Akurat przebiegiem się nie martwię, bo moja E38 tez ma 300 tys km, a jest w stanie perfekcyjnym. Bardziej chodzi o to, iż nie mam pojęcia jak obecny właściciel o nią dbał i dba do tej pory. Wyglada ok, jest cicha, skrzynia działa płynnie. Mam jednak świadomość, że to nie wszystko. Słyszałem coś o kłopotach z rozrządem w tych jednostkach napędowych. Ktoś może coś podpowiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
3.0d z 2007 to stary silnik m57, nie mialy nagminnego problemu z rozrzadem. Ten temat dotyczy x5 LCI. Przy tym przebiegu mozesz sie spodziewac wszystiego, skrzyni, dyfrow, reduktora. Nie znaczy to iz auto jest zle, poprostu moze zaczac sie sypac ale nie musi. Nie porownuj e38, takiej trwalosci nigdy juz nie bedzie. Nie chodzi nawet o marke bmw. Zobacz co stoi po warsztatach. Za duzo ekologii, za dużo, postep czasu, elektroniki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0d z 2007 to stary silnik m57, nie mialy nagminnego problemu z rozrzadem. Ten temat dotyczy x5 LCI. Przy tym przebiegu mozesz sie spodziewac wszystiego, skrzyni, dyfrow, reduktora. Nie znaczy to iz auto jest zle, poprostu moze zaczac sie sypac ale nie musi. Nie porownuj e38, takiej trwalosci nigdy juz nie bedzie. Nie chodzi nawet o marke bmw. Zobacz co stoi po warsztatach. Za duzo ekologii, za dużo, postep czasu, elektroniki.

Sądzę, że rozsądnym wyjściem będzie przegląd przedzakupowy w serwisie BMW. I jeszcze jedno, właściciel podkręcił ją do 280 KM i niecałych 600 NM. Jak znoszą to te skrzynie? Sam zastosowałem chip tuning w swojej E38 i nie była to dobra decyzja. Mimo że tylko o 35 KM i 80 NM, to moja ZF-ka nie zniosła tego dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno pytanie. Ile wg was warte jest to auto z takim wyposażeniem?


E70, rok prod. 22-09-2007, przebieg aktualny 330 tys i powiedzmy, że utrzymany w bardzo dobrym stanie. Do tego 2 komplety niemal nowych opon.



S1CAASelekcja COP ważnych pojazdów

S1CBAZakres CO2

S220AZawieszenie samopoziomujące

S226ASportowe dostosowanie podwozia

S230AExtra package, EU-specific

S255AKierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2LEABMW LA wheel Y-spoke 214

S320ABrak napisu modelu

S328AFootplate, aluminum

P330APakiet sportowy

S354ASzyba przednia ziel. z klinem ziel.

S386AReling dachowy

S428ATrójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430ALust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431ALusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441APakiet dla palących

S459AElektryczna regulacja foteli z pamięcią

S481AFotel sportowy

S4ADAListwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S502ASpryskiwacze reflektorów

S508APark Distance Control (PDC)

S521ACzujnik deszczu

S522AŚwiatło ksenonowe

S534AKlimatyzacja automatyczna

S544ACruise control with brake function

S563ALight Package

S609ASystem nawigacji Professional

S694AInstalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S698AArea-Code 2 do DVD

S760AWysoki połysk Shadow-Line

S761AInd. oszklenie przeciwsłon.

S775APodsufitka antracyt

S818AGłówny wyłącznik akumulatora

S840AHigh speed synchronisation

S855AWersja językowa, włoski

S863ASpis dealerów, Europa

S884ALiteratura pokładowa w jęz. włoskim

S8SPAAktywacja syst. telem. char. dla kraju

S205AAutomatyczna skrzynia biegów

S548ALicznik kilometrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,


Szukając swojego wymarzonego X5 znalazłem (moim zdaniem) ciekawy egzemplarz. Nie mając jednak żadnego doświadczenia z BMW pozwoliłem sobie zamieścić ten post, aby korzystając z wiedzy doświadczonych osób ustrzec się zakupu, którego będę żałował.


Egzemplarz, który znalazłem jest po lifcie 2010 r. silnik z oznaczeniem 40D 306 km. Pakiet Sport - to dla mnie ważne ponieważ chce go rozszerzyć o pakiet Aero. Ciekawe jest, to że posiada potwierdzony przebieg (sprawdzałem w cpik) 160 tys km. Jest bardzo dobrze wyposażony, jednak zastanawia mnie jedna rzecz - mianowicie skórzane wewnętrzne listwy wykończeniowe. Podobają mi się jednak nie wiem czy w ogóle w oryginale wychodziły takie? z nr Vin wynika, że powinno być "S4ABA Fine wood trim burr walnut" Co o tym sądzicie?


podaje również link do ogłoszenia:


https://www.olx.pl/oferta/bmw-x5-lift-CID5-IDCgbFj.html#6ac0be4457


oraz do rozkodowanego nr VIN:


https://www.mdecoder.com/decode/ll43366


Bardzo proszę o jakieś rady lub wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autobaza wykazuje też jakąś historię incydentów, nie wiem co to bo nie mam wykupionego raportu, może jakieś drobnostki, ale dobrze byloby dopytać albo samemu wykupić raport i sprawdzić, myślę, że warto jeśli chce się 80 tys. na samochód wydać.



https://www.autobaza.pl/zamow-raporty/WBAZW61080LL43366

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slavq1983 - dziękuję za sugestie, na pewno sprawdzę.


Ponta - po czym poznałeś, że było coś robione z tyłu?

Jeśli chodzi o listwy to też myślałem, że są oklejone, ale znalazłem coś takiego:


https://archiwum.allegro.pl/oferta/dekory-bmw-x5-e70-komplet-listwy-wewnetrzne-skora-i7207295996.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Czy ktoś z Was zna ten konkretny egzemplarz lub go oglądał i może coś więcej powiedzieć ? Auto porobione więc jest szansa, że właściciel się gdzieś na forum udzielał.

Przy takiej mocy będzie to już jakoś jechać ?


https://m.olx.pl/oferta/bmw-x5-e70-380km-doinwestowany-CID5-IDCOI9s.html#position=9&page=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.