Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
w każdym e36 przebieg można sprawdzić na miejscu więc z tym nie ma problemu :)

 

Poprawił mi się humor po drugiej zmianie przed spaniem :-)

Są auta w których się przebieg zapisuje w kluczyku, module świateł, skrzyni biegów itp i się je zeruje a nie w starym trupie E36.

Opublikowano
jestem posiadaczem zagazowanego 318is M42B18, została kupiona już z instalacją, i od tamtej pory nie było z nią problemów, ani jednej wizyty u gaziarza, jeździ tak samo na gazie jak i na benzynie, więc nie rozumiem tekstów typu że taki i taki silnik nie lubi gazu... tego nie można stwierdzić, bo silnik jak silnik, a wszystko zależy od gaziarza i jego pojęcia o tym co robi. Wiem, że każdy samochód który wyjeżdża od dobrego gaziarza chodzi tak samo dobrze, bez względu na to jaki jest tam silnik, i jakiej marki samochód.
Opublikowano

Popieram to co napisał kolega Alonzo.

Druga sprawa to o samochód trzeba dbać nie oszczędzać na kablach, świecach i wymieniać na czas.

Ja śmigam na gazie drugiej generacji i nigdy mnie nie zawiodła moja IS-ka.

 

A co do silników to powiem że 140-150 koni to moim zdaniem minimum aby w miarę przyzwoicie się przemieszczać.

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

Opublikowano

ja piernicze coś za coś. chcesz zapierdalać kup 3.2 bez gazu jak cie stać jak nie kup poloneza w gazie i będziesz za 20zł 100km robić. Wg mnie gaz do bmw to profanacja jakby nie było 1.6 czy 1.8 wg mnie to i tak dobre auta pomimo małego silnika, małe ale dają radę jak na taka masę wiec głupotą jest dowalać je jeszcze gazem...

 

" ropa do traktora, gaz do zapalniczek, benzyna do samochodu"

Tyle ode mnie.

 

A co do tematu, teraz jakbym miał kupić bmw to tylko i wyłącznie z jak największym silnikiem typu 2.5-2.8. Fakt najgorsze jest oc ale da sie przeżyć, ale takie 2.8 nie wiele wiecej wezmie tej benzynki od takiego 2.0... nie mowie oczywiście o zapierniczaniu do odcinki tylko o normalnej jeździe, ale sam fakt ze ma się te 2.8 pod maską i byle jaka szpachibla nie podskoczy na trasie.

Aha dodam, że miałem 2.0 vanos 150koni i jakoś niespecjalnie mnie zadowalało to...i silnik był w dobrej kondycji.. teraz mam 1.6 i nie widze szczególnej różnicy w jezdzie, no wiadome 1.2.3 2.0 lepiej szło ale paliło mi 12-14litrów... a teraz mam 1.6 na 5 biegu przy 120km/h mam ok 3 tyś obrotów i fajnie się jedzie spalanie nawed to 7 schodzi wg ekonomizera. Ogólnie mówią że 1.6 to padaka ale mi wystarcza na razie w zupełnosci, na swiatłach ostatni tez nie jestem na trasie jest też czym wyprzedzić. Fakt nie jest to silnik którym można palić gumę ale ja nie jestem zwolnennikiem tego typu rzeczy aby mieć nastepny wydatek czyli opony :)

 

PIONA!

Opublikowano (edytowane)

No wiesz ja na 40tyś km mam 6tyś w kieszeni to nie wydaje mi się głupotą .

Zniechęcenie ludzi do lpg jest dlatego , że 95% gaziarzy to druciarze !

Zapraszam na jazdę testową , wszyscy którzy przejechali się moim autem nie wiedzieli czy jadą na PB czy LPG , mogę nawet bawić się przełącznikiem od LPG i też nie wiedzą kiedy następuje przełączenie .

 

Nie patrz z jakim silnikiem kupić i na przebieg tylko na ogólny stan techniczny . Ja siedem lat temu miałem ciężko znaleźć e36 w dobrym stanie , teraz to dopiero będzie ciężko . Na pewno prędzej w dobrym stanie znajdziesz 1.6 i 1,8 niż is-a. Jeżeli zależy ci na przemieszczani z punktu a do punktu b to starczy ci nawet 1.6 .

Edytowane przez Adam12345
Opublikowano
Dokładnie :cool2: nie którzy są nieszczęśliwi jak ich ktoś wyprzedza i muszą mieć pod maską duży zapas mocy :mad2: Ja jak bym kupił 2.8 to po to żeby wykorzystać moc a nie jeździć jak emeryt i mieć świadomość , że ma 2.8.
Opublikowano

Szymeek

2.0 nie specjalnie cię zadowalało, masz 1.6 i nie specjalnie widzisz różnicę...... ale kupił byś 2.5 2.8 ....

 

Mając 2.8 nikt ci nie podskoczy na trasie..... ale 1.6 też daje rade na trasie.....

 

Ty siebie słyszysz? Bo ja po przeczytaniu tego wpadłem w zadumę...

 

W tym twoim 2.0 pewnie cie ktoś skrzywdził instalacją LPG I generacji i dlatego masz takie zdanie na temat gazu :twisted:

 

Druga sprawa że jeżdżąc po Polsce gdzie prędkości dopuszczalne są jakie są, a w ogół las radarów i suszarek coraz częściej dochodzę do wniosku że bardzo mocny silnik tu zaczyna tracić sens.

Opublikowano

:D kolego Adam12345 to może powiedz Nam wszystkim co jest takiego fajnego w eksploatowaniu e36 1.8i z gazem poza szukaniem 6 tyś zł oszczędności w ciągu 24 miesięcy, czy jak tam sobie wyliczyłeś, nie prościej byłoby nabyć np 1.9tdi i naprawdę zaoszczędzić np. 10tys zł w 24 miesiące, bez zbędnego pakowania kasy w instalacje lpg, serwisy u gaziarzy, dodatkowe przeglądy itp, itd, zbliżający się remont głowicy...? Poza tym musisz wiedzieć, że nie każde e36 ma faktyczną nominalną wartość rynkową około 8-10tys zł lub mniej, są też egz. w nieco lepszym stanie... I tylko proszę nie mów, że chodzi o dźwięk silnika, czy osiągi albo tylny napęd... Nie sądzisz, że Twoje BMW to półśrodek a nie BMW???

 

Oczywiście przepraszam za bezpośredniość i pozdrawiam wszystkich i bez urazy ok :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Druga sprawa że jeżdżąc po Polsce gdzie prędkości dopuszczalne są jakie są, a w ogół las radarów i suszarek coraz częściej dochodzę do wniosku że bardzo mocny silnik tu zaczyna tracić sens.

 

Oczywiscie ze tak jest, ma coraz mniejszy sens. Sam staram sie jezdzic ostrożnie i mało jezdze poza miastem, ale od stycznia nazbierałem juz 14 punktów. W swoim e46 mam 170 koni, które wykorzystuje na prawde bardzo rzadko. Przy ostrej jezdzie poza miastem, nie mówiąc juz w miescie zaraz powstaje wir w baku. Wyprzedzanie kazdego auta po kolei nawet w trasie też ma coraz mniejszy sens, bo i tak wszyscy za 10 czy 15 minut spotykamy sie na światłach, albo w korku spowodowanym robotami drogowymi itp...

Mocne silniki maja sens w Niemczech gdzie da sie osiagac predkości przelotowe po 180 km/h i wiecej.

 

Nastepne auto bede kupował e90 i na 99% bedzie to wersja 318i. Spokojnie starczy do normalnego poruszania sie.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
: I tylko proszę nie mów, że chodzi o dźwięk silnika, czy osiągi albo tylny napęd... Nie sądzisz, że Twoje BMW to półśrodek a nie BMW???

 

 

316i czy 318i to nie BMW?

 

Ja nastepne auto bede kupował 318i tyle ze e90. I to nie jest zaden półsrodek. Wybieram BMW nie tylko dla silnika, raczej dla jego całkoształtu. Komfortu, prowadzenia, trwałosci, wyglądu (bo mi sie bardzo podoba)... po co mi szmelcwagen tdi?

 

Tak samo wolabym najbiedniejsze e36 316i od wypasionego GolfaIII Tdi.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
:D kolego Adam12345 to może powiedz Nam wszystkim co jest takiego fajnego w eksploatowaniu e36 1.8i z gazem poza szukaniem 6 tyś zł oszczędności w ciągu 24 miesięcy, czy jak tam sobie wyliczyłeś, nie prościej byłoby nabyć np 1.9tdi i naprawdę zaoszczędzić np. 10tys zł w 24 miesiące, bez zbędnego pakowania kasy w instalacje lpg, serwisy u gaziarzy, dodatkowe przeglądy itp, itd, zbliżający się remont głowicy...? Poza tym musisz wiedzieć, że nie każde e36 ma faktyczną nominalną wartość rynkową około 8-10tys zł lub mniej, są też egz. w nieco lepszym stanie... I tylko proszę nie mów, że chodzi o dźwięk silnika, czy osiągi albo tylny napęd... Nie sądzisz, że Twoje BMW to półśrodek a nie BMW???

 

Oczywiście przepraszam za bezpośredniość i pozdrawiam wszystkich i bez urazy ok :D

 

 

Wiesz ja kupiłem BMW nie dlatego żeby mieć BMW bo przedtem miałem inne marki a kupiłem bo mi się podoba a na lepszy nie miałem kasy.

A co jest fajnego w LPG to że jeżdżę od punktu a do b taniej . Wiesz nie obraź się ale o LPG masz znikome pojęcie ! Ciekawy jestem skąd wziąłeś ten remont głowicy ? Serwis u gaziarzy jest co 15tyś –to dla mnie nie problem . Taka samo nie sądzę , że moje BMW to półśrodek tylko pełno wartościowy samochód . Różnimy się tym , że ja wsiadam do nie pełnowartościowego BMW i mam 6tyś a ty wsiadasz do 100% BMW i 6 tyś dla ciebie to pestka a oboje mamy samochody którego złote czasy minęły dawno. :mrgreen:

Oczywiści trafiają się egz. igła za większe pieniądze tak jak w każdej marce.

Tu masz BMW takie w 50% :mrgreen: http://www.autokrata.pl/artykul/najszybsze-auto-swiata-na-gaz-lpg-10259

Opublikowano

A nie bierzesz pod uwagę że w takim klekocie TDI (którego dźwięk silnika o ciarki mnie przyprawia) może się wysypać turbinka czy pompa? Gdzie te oszczędności?

Swoją drogą nie znam osoby która remontowała głowicę przez gaz, sam jeżdżę 4 lata na instalacji BRC 24 i mógłbym sobie kupkę silników kupić, a puki co wymieniam raz na rok filtry i NIGDY nie miałem najmniejszego problemu. Ale kto lubi jeździć na benzynie i czuje się wyżej w hierarchii z tego powodu-dlaczego nie :)

Opublikowano

I znowu się robi debata czy LPG to paliwo szatana...

 

Jak Cię ściska w dołku, że ktoś robi 100 km połowę taniej niż Ty, to wyładuj frustrację gdzie indziej.

Teksty w stylu ropa do traktoru, gaz do zapalniczek świadczą o poziomie rozwinięcia intelektualnego autora.

 

Kolega jest nowy, musimy mu od razu pokazywać taką twarz forum? :mad2:

 

Jeszcze raz, żeby się nikt nie przyczepił:

 

1.8 IS to supersilnik, ale trudno go złapać w dobrym stanie,

 

1.8 m43 też dobry, chociaż nie tak mocny - tego bym szukał,

 

1.8 m40 w ostateczności może być, jeśli stan jest dobry.

 

LPG - spokojnie zakładaj instalację, nie przejmuj się pieniaczami :cool2:

Opublikowano
I znowu się robi debata czy LPG to paliwo szatana...

 

Jak Cię ściska w dołku, że ktoś robi 100 km połowę taniej niż Ty, to wyładuj frustrację gdzie indziej.

Teksty w stylu ropa do traktoru, gaz do zapalniczek świadczą o poziomie rozwinięcia intelektualnego autora.

 

Kolega jest nowy, musimy mu od razu pokazywać taką twarz forum? :mad2:

 

Jeszcze raz, żeby się nikt nie przyczepił:

 

1.8 IS to supersilnik, ale trudno go złapać w dobrym stanie,

 

1.8 m43 też dobry, chociaż nie tak mocny - tego bym szukał,

 

1.8 m40 w ostateczności może być, jeśli stan jest dobry.

 

LPG - spokojnie zakładaj instalację, nie przejmuj się pieniaczami :cool2:

 

"znafca " przez F się znalazł.

To jest moje zdanie i forum jest od tego by mowić co się mysli a nie jeden pierdolnie coś i 10 osób powtrza po nim. Tylko zastanawia mnie czemu jak wchodze w dział na forum to problemy zazwyczaj są związane z LPG? heh... ja nie mam nic osobiście do LPG ale smieszy mnie to ze do bmw zakładaja gaz.. stać cię na bmw stać cie powinno na benzyne.

Opublikowano
Tylko zastanawia mnie czemu jak wchodze w dział na forum to problemy zazwyczaj są związane z LPG?

...może dlatego, że wchodzisz w dział "LPG" :lol: .

 

stać cię na bmw stać cie powinno na benzyne.

...nie wiem ile w Twoich stronach kosztują e36, ale u mnie możesz dostać już od 2 tysięcy.

 

problemy zazwyczaj są związane z LPG?

...nie wiem kto w Twoich stronach uczy matematyki, ale 3/20 to nie jest "zazwyczaj" (stan na 19:35, 14/3/2012)

 

"znafca " przez F się znalazł.

...to mi dowaliłeś, nie mogę się otrząsnąć.

 

Szymuś daj sobie spokój, doradźmy koledze dobry silnik, co? :cool2:

Opublikowano
to mnie nie denerwuj swoimi farmazonami :)

 

...po czym zgodziłeś się z tym co pisałem :duh:

Opublikowano

Jak ktoś nie jest zwolennikiem lpg to ok. ja to szanuje tylko niech nie pisze „farmazonów”

Niektórzy kupili starego trupa za parę tyś ale BMW , wsiadają do niego i myślą – Ale jestem GOSĆ mam luksusowe BMW stać mnie na wszystko dziady niech tankują lpg ja tankuje pb do pełna bo mam w końcu BMW :duh:

Są marki do których nie zaleca się LPG ze względu na słabe gniazda zaworów np. Focus ale nie BMW

Jeżeli kogoś uraziłem to PRZEPRASZAM ale tak jak kolega napisał większość pisze to co myśli a nie fakty !!

Pozdrawiam :D

Opublikowano
ja mam 316i na sekwencji i jest spoko zero problemow. jedynie jest mi za slaby ten silnik. z checia sprzedam w super stanie.
Opublikowano
Niestety, 1,6 to mało na taką masę. Osiągi nawet nie są tragiczne, ale okupione ciężką pracą silnika. Moim zdaniem 1,8 minimum.
Opublikowano

Musisz brać pod uwagę całokształt, to jak wygląda i prezentuje się samochód i stan silnika i jeśli był bity to jak bardzo i gdzie :) Miałem e30 sedan z silnikiem m40 1.8.... pierwotnie z orginalnym a pozniej przeszczep z małym przebiegiem z e36 [takze m40b18].... silnik przyjemny, łatwy w eksploatacji, stosunkowo niedrogi. Różnicy pomiedzy 1.6 a 1.8 raczej wielkiej nie odczujesz więc skłaniaj się do tego co będzie miało lepszy stan wizualny.

 

1.8is <- cudo.... ale jakbym miał polecać to weź 2.0. Koszty ekslopatacji niższe niż w isie i r6 lepiej brzmi niż 4 cylindry :)

Opublikowano

kolego Adam 12345 to ty piszesz brednie...zapytaj w autoryzowanym serwisie o opinie nt. instalacji LPG do BMW, proszę Cię nie stać Cię na paliwo, ok, Twój problem ale nie pisz bzdur o tym, że do BMW zaleca się instalacje gazowe :mad2: :mad2: :mad2: do BMW zaleca się paliwo o liczbie oktan 95-99 a nie LPG :mad2: zobacz na naklejkę na pokrywie wlewu paliwa (wiem, że tam rzadko zaglądasz i pewnie w Twoim idealnym egzemplarzu ktoś dawno pokrył ją warstwą szpachli :D ) to może wtedy uwierzysz, co zleca producent BMW...I osobiście nie widzę niczego dziwnego w traktowaniu swoich aut z pasją, również mojej e36 :D

 

Przykro, mi osobiście, że ten wątek się tak rozwija ale fakty są takie, że LPG +BMW= PÓŁŚRODEK, bo i tak każdy typoszereg generuje koszty, więc szukanie oszczędności ok, ale nie w przypadku tej marki...

 

pozdrawiam i przepraszam wszystkich, których uraziłem :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.