Skocz do zawartości

E39 jakie mieliście problemy po zakupie?


joker83

Rekomendowane odpowiedzi

520 touring 98r.

 

łożysko tylne (300zł )tez mialem tak ze wszystko wskazywalo ze to lewe a wyszlo ze prawe :) luz na prawym przednim wachaczu,wymieniam wszystkie z przodu wiec nie wiem czy to sie liczy,no to powiedzmy ze 2 wachacze (600zł) :P rozrusznik(250zł),czujnik abs (jeszcze nie kupilem ),musze jeszcze wstawic nowy silniczek z tylu w klapie no i to by bylo na tyle nie liczac plynow,filtrow i wiejskich felg a'la opel ktore musialem zmienic :P wiec nie ma tragedii :) a no i jeszcze ta kratke nawiewu przednia ale tylko dlatego ze byla tam wbudowana nawigacja (na stale) zaraz by sie komus spodobala i szyba by poszla wiec musialem zdemontowac i sie okazalo ze przy montazu musieli wyciagnac te 2 plastiki poprzeczne,no ale to sie tez nie liczy chyba :P pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No to i ja się "pochwalę" :).

 

Auto kupiłem w naprawdę rewelacyjnym stanie ( blacharska, mechanika tip top), ale pomimo to w ciągu pół roku wymieniłem:

 

Serwis 138,00 zł

Dywaniki gumowe 100,00 zł

Czujnik parkowania+wymiana 605,00 zł

Wycieraczki kplt. 135,00 zł

Wymiana oleju w silniku ( olej Castrol 5W30, filtr, usługa ) 392,00 zł

Wymiana oleju w moście ( olej Energear SHX 75W ) 80,00 zł

2 opony zimowe Uniroyal 860,00 zł

Wymiana opon na zimowe 95,00 zł

Akumulator 521,00 zł

Filtr paliwa 130,00 zł

Filtr odmy 240,00 zł

 

Nie wspominając o "awarii" paliwa w lutym ( koszt 200 PLN laweta ), ubezpieczeniu. Na szczęście tym razem kupiłem auto na które mnie stać ( tzn. wg starej zasady wydałem około 80% tego co miałem przeznaczone na auto, pozostałe 20% przeznaczyłem na pierwsze pół roku eksploatacji, gdzie przeważnie wychodzą największe "babole", które trzeba naprawić od ręki.

 

Do sprawdzenia w najbliższym czasie:

 

1) Olej w skrzyni

2) Stukanie w przednim zawieszeniu ( maglownica lub górne wahacze, lub.... Bóg jeden wie co :D )

 

Jak na razie ból wydatków rekompensuje przyjemność z jazdy tą landarą ( mam kombi ) no i nie da się ukryć prestiż BMW, który nawet przeciwnicy marki uznają za niepodważalny :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha kochane bmw i tylko każdy:

-termostat

-odma

-czujnik wałka lub wału

-tuleje na wózku

-wahacze i sworznie

-tuleje pływające

 

a w japończyku byśmy na to nie wydali złotówki, a kolega hawraneek już by może po ślubie był.

Czyli bmw może mieć wpływ na spadek populacji - nowy sposób niemców na wykończenie polaków :)

 

Moja lista: olej silnikowy x2, olej w skrzyni i dyfrze, wszystkie filtry oprócz wahy jak narazie, łożysko koła tył, tuleja wahacza, tuleja na dyfrze, termostat, płyn chłodniczy, czujnik położenia wałka, tuleje pływające x2, świece, raz felga - to już na własne życzenie, komplet opon lato i komplet felg i opon zima, żarówka i lewarek :)

hmmm a jeszcze rok nie jesteśmy razem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja po zakupie w swojej barbarce do tej pory a mam juz ja 1,5 roku wymienilem

-termostst +obudowa+plyn chłodzący

-olej w układzie wspomagania

-łożyska przód+tył /fag/

-uszczelkę przedniej szyby -byla sparciała ale nie ciekła

-amortyzatory przód

-akumulator

-visco-regeneracja ps.robilem sam proscizna :mrgreen:

-łączniki stablizatora

-dolewka oleju 100 ml dyfer

-uszczelka pokrywy zaworów /victor/

-hamulce przód+tył kpl.

-pompa wody /ruville/

-klamka pasażer wewnętrzna

-lampy przód /stare parowały/+regulatory

-wszystkie tasmy PK /paski/+rolki ruville

-no i to co wynika z eksploatacji czyli filtry i oleje

ps wszystko zrobiłem sam :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja narazie po pól roku wymieniłem olej filtry świece, wahacze z przód i tył bo się po śniegu nie dało prosto jeździć, jeszcze trzeba było amortyzatory wymienić z przodu i z tylu bo sobie zamarzły i termostat liczę ze narazie nie będzie problemow auto przywiozłem z bawari od pierwszego właściciela serwisowane do końca wiec powinno być ok można dodać jeszcze do wymiany mam tuleje pływające także w zawieszenie poszło już ok 3 tys i jeszcze z 1,5 tys do wydania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
a moja mama w 99r. kupiłam Astrę, nówkę prosto z salonu...do dnia dzisiejszego wymieniła: tłumik środkowy i linkę od sprzęgła :mrgreen:

 

pijany jestes?

 

Tekst mistrzowski :lol:

Nie ma to jak porównać BMW 5er do astry :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie tylko jedna żecz jak np chce wrzucic jedynke to czasami niemoge dopóki delikatnie sprzegła nie odpuszcze wtedy wchodzi.ale bardzo rzadko.i wogóle przy przerzucaniu z 1 na 2 to jest takie TYK jakby gdzies luz w skrzyni był albo cos niewiem albo za niskie obroty może przy zmianie(tak 2,5 tysi mniej wiecej)
noga w chłodnicy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do jedynki nie mam pojęcia, a co do przełączania z 1 na 2 to może synchronizator drugiego biegu kończy żywot?

Ew. może trzeba podregulować mechanizm zmiany biegów?

Kojarzę że w e46 miałem podobny problem z jedynką, ale jakoś się przyzwyczaiłem i przestało mi to przeszkadzać.

Reszta bez zarzutów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie ma co narzekać na przebieg, moja e46 ma rzeczywisty przebieg ok 600tyś, i powiem że auta co mają naklepane połowe mniej nie są tak utrzymane.

Szczerze, to gdybym zbił licznik na 200-250 tyś, nie było by większych podejrzeń.

Jeśli wszystko jest robione na bieżąco, przebieg nie ma dużego znaczenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wszystko jest robione na bieżąco, przebieg nie ma dużego znaczenia :wink:

 

Dokładnie, ale w ciemnogrodzie polskim już tego nie sprzedasz... W bmw nie ma co patrzeć tak skrupulatnie na przebieg tylko stan ogólny.

Jak patrzyłem wczoraj na allegro na e46 328 sedan przedliftem- rozstrzał cenowy jest 10-22k pln. Rzadko kiedy w jakimś modelu z takim samym silnikiem trafia się taki rozrzut cenowy, a wszystko ze względu na drogie części. Kupując taką za 10 i wsadzając w nią 12 można mieć całkiem zdrową furkę z masą nowych części, oczywiście gdyby taka za 10 była bezwypadkowa i dało się ją doprowadzić do stanu używalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moja mama w 99r. kupiłam Astrę, nówkę prosto z salonu...do dnia dzisiejszego wymieniła: tłumik środkowy i linkę od sprzęgła :mrgreen:

 

pijany jestes?

 

Tekst mistrzowski :lol:

Nie ma to jak porównać BMW 5er do astry :mrgreen:

 

Tylko, zeta Astra ma pewnie 50.000 przbiegu :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

09.11.2010r. Czujnik ABS lewy tylni ORYGINAŁ 485zł wymiana 150 zł

07.12.2010r. Wymiana Króćca ORYGINAŁ 30zł wymiana 150 zł

20.12.2010r. Wymiana poduszek silnika FEBI 420zł wymiana 100 zł

20.12.2010r. Wymiana termostatu ORYGINAŁ 250zł wymiana 50 zł

20.11.2010r. Kupno xenonów 250zł wymiana 100 zł

20.11.2010r. Regulatory lamp 50zł

10.10.2010r. Kupno car audio ORYGINAŁ 220zł

14.02.2011r. Linka do maski ORYGINAŁ 70zł wymiana 20zł

03.03.2011r. Wymiana oleju 320zł wymiana 30zł

06.05.2011r. wymiana napinacza z rolka 300zł wymiana 500zł

06.05.2011r. wymiana paska wielorowkowego 50zł wymiana

06.05.2011r. czyszczenie turbiny

02.11.2011r. Wymiana czujnika ABS przód prawy

tył prawy 470zł wymiana 150zł

04.01.2012r. Wymiana poduszki lewej Nivo 780zł wymiana 120zł

 

 

Nie liczyłem ile juz sie uzbierało ale wiem jedno ze znowu 1000 zł popłyne na zawieszeniu przednim hehe no nie jest tanie auto zalezy od kogo sie kupi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

- navi, spalona Mk3

- zalana (prawdopodobnie) wanienka telefonu Siemens BIT2

- PDC

- brak zmieniarki :shock:

- lusterko prawe (zatarty mechanizm składania się) oraz fotochrom lewy.

 

w momencie zakupu oczywiście, bo całkowicie to przewyższa wartość auta ze 2x.

 

20.12.2010r. Wymiana termostatu ORYGINAŁ 250zł wymiana 50 zł

20.11.2010r. Kupno xenonów 250zł wymiana 100 zł

03.03.2011r. Wymiana oleju 320zł wymiana 30zł

06.05.2011r. wymiana napinacza z rolka 300zł wymiana 500zł

06.05.2011r. wymiana paska wielorowkowego 50zł wymiana

Termostat 250pln? :shock: Do mojego w ASO 70pln kosztował...

wymiana xenonów 100zł? Przecie to minuta roboty.

Olej 320pln? :o Jaki to? Castrol edge 4l 80-100pln w hurtowni kosztuje.

Kolega strasznie szasta...

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- navi, spalona Mk3

- zalana (prawdopodobnie) wanienka telefonu Siemens BIT2

- PDC

- brak zmieniarki :shock:

- lusterko prawe (zatarty mechanizm składania się) oraz fotochrom lewy.

 

w momencie zakupu oczywiście, bo całkowicie to przewyższa wartość auta ze 2x.

 

20.12.2010r. Wymiana termostatu ORYGINAŁ 250zł wymiana 50 zł

20.11.2010r. Kupno xenonów 250zł wymiana 100 zł

03.03.2011r. Wymiana oleju 320zł wymiana 30zł

06.05.2011r. wymiana napinacza z rolka 300zł wymiana 500zł

06.05.2011r. wymiana paska wielorowkowego 50zł wymiana

Termostat 250pln? :shock: Do mojego w ASO 70pln kosztował...

wymiana xenonów 100zł? Przecie to minuta roboty.

Olej 320pln? :o Jaki to? Castrol edge 4l 80-100pln w hurtowni kosztuje.

Kolega strasznie szasta...

 

 

Kolego masz Benzyniaka jak bym wiedział ze D jak DO DUPY jest do dupy to zez bym kupił benzynke

jesli chodzi o termostat to tyle zapłaciłem a xenony zapłaciłem 100 zł bo trzeba było jedna lampe rozkleic i wymienic regulatory bo były połamane a w poliftowych reflektorach cieszko sie wymienia . No i za olej tez tyle zapłaciłem bo mi sie spieszyło z tego wzgledu ze cos kapało okazało sie ze to uszczelka na końcu bagnetu była wydmuchana . A ceny ? zależy jeszcze gdzie kto mieszka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wymieniałem:

-wszystkie bebechy skrzyni automatycznej,

-cewki + świece,

-termostat,

-wisco,

-tarcze + klocki,

-odma,

-przepływka,

-czujnik ABS,

-czujnik wałka rozrządu,

-czujnik wału korbowego,

- oczywiście płyny + filtry,

-zostało zawieszenie z przodu do roboty.

 

Myślałem, że dużego pecha mam, ale jak czytam wymiany innych kolegów to aż mam ciarki i chyba bym szału dostał jakby to mi się przytrafiło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

To i jak się pochwale, w przeciągu pół roku wymieniłem:

na dzień dobry akumulator (ale to mnie nic nie kosztowało :lol: )

- po 3 dniach skradziono listewki i znaczek listewki 100zl znaczek 10zl (po 3 miesiącach dopiero kupiłem)

- po 7 dniach łącznik kolumny kierowniczej (dzięki bogu pękł na parkingu, ale jaki wstyd) używka 70zl (była szybko potrzebna)

- po miesiącu czujnik ABS tylny lewy

- po 2 miesiącach klocki przód i tył

- 2 klamki wewnętrzne podczas zimy i jedną zewnętrzną.

- po 5 miesiącach świece, cewki, i czujnik wałka rozrządu.

Teraz mam problemy z gazem nowy reduktor 210zl albo listwa od 300zl do 600zl oraz zmiana oliwy choć mogę jeszcze przejechać (wymiana była w listopadzie).

Ogólnie jestem zadowolony z samochodu (kupiłem w cenie anglika za 4300zl gdzie 3 lata temu gaz kosztował 3tys.zl:D) ale mógł mniej palić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaraz po zakupie bylo:

- regeneracja maglownicy

- drazki z koncowkami

- wyciek ze skrzyni - uszczelniacz wybieraka

- jez dmuchawy

Oprocz tego pelen zestaw filtrow i plynow ustrojowych + odma ze wszystkimi przewodami + klocki hamulcowe z przodu.

Dolozylem sobie jeszcze multifunkcje do kierownicy.

 

Ogolnie ladna sumka sie uzbierala na sam poczatek ale mechanik i tak chwalil (lub pocieszal... :mrgreen: ) ze calkiem zadbana sztuka mi sie trafila :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam w ja w swojej pierwszej buni e34 wymieniłem chyba wszystko co było do wymiany :D :D :lol: druga e39 też spędzała sen z powiek (ale nie tak jak ta pierwsza :D ) i obecna też e39 turing zaraz po zakupie:

tuleje belki tył 4 szt

regeneracja przednich reflektorów

olej w silniku + płyn hamulcowy

tarcze klocki przód

turbina (po miesiącu)

poduchy pod silnikiem

amorki tył

wachacz górny lewy przód

ogólnie poszło około 6000 tyś trochę bolało :? ale jak chłopaki z forum rozkodowali vin to stwierdziłem ,że mam zaje......ą wersję i teraz cieszę się jazdą. Niestety ciężko jest w Polsce kupić auto naszej marki i nic w nie nie wkładać(prócz paliwa) ,bo jest tak ,że albo ktoś o auto dba i systematycznie robi naprawy wtedy ceny na portalach są "śliczne",albo ktoś użytkuje auto naprawia "aby działało" i póżniej jak koszta naprawy są zbyt wysokie to sprzedaje a potencjalny kupujący ma później problem.Edytuje :D amorki i sprężyny przód ,wymianka turbiny,bo poprzednia"regenerowana" umarła i amorki tył tamte nowe zdechły,za chwile klapa tył bo rudy zrzera i nosze się z tym cholernym olejem do hydraulicznej klapy bagażnika. :cool2:

Edytowane przez tomaszko15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.