Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nowy CIC czyli high jest od 09.2012

 

Jaka jest różnica do poprzedniego?

  • Odpowiedzi 414
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie wiem kiedy dokładnie, chyba od lipca ma być nowy Idrive - DOTYKOWY i czy taki nie będzie w F10 po lifcie?
Opublikowano
nie wiem kiedy dokładnie, chyba od lipca ma być nowy Idrive - DOTYKOWY i czy taki nie będzie w F10 po lifcie?

 

Sam system navie bedzie ten sam co od 9.2012 , czyli nowy procesor dualcore 1.2mhz z nowymi grafikami w 3d i szybszym zoomem w mapach. Bierze mapy next, nie premium. Teraz nowy bedzie tylko sterownik i-drive z touchpadem, napewno dodaje to opcje na malowanie liter na touchpadzie co ma ulepszac wprowadzanie tekstu. Czy jakie inne zmiany w obsludze to zobaczymy. moze lewo-prawo bedzie machnieciami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tak z innej beczki. Mamy lifting wiec czekamy teraz na nowy model! Pewnie za rok beda pierwsze zdjecia. To bedzie ciekawe a nie kierunkowskazy w lusterkach i szybszy procesor w navi.
Opublikowano
Testowałem ten nowy system przez 3 tygodnie. Zoom w mapach jest płynniejszy, grafika nieco lepsza, ale w praktyce sprawdza się nie gorzej i nie lepiej niż stary. Co do nowego modelu to jeszcze 3 lata, ciekawy jestem, czy przez ten czas nasze F10 kompletnie się opatrzą. Może ich teraz przybywać na ulicach w tempie lawinowym. Ceny niektórych egzemplarzy z początku produkcji za rok czy dwa będą już porównywalne z nowym autem kompaktowym.
Opublikowano
Ceny niektórych egzemplarzy z początku produkcji za rok czy dwa będą już porównywalne z nowym autem kompaktowym.

Tak było, jest i będzie.

hejka

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Nic się praktycznie nie zmieniło, dla nas to dobrze.

Nowe lampy, bez ledów, są praktycznie takie same. Zderzak z wymiennymi wkładkami do sprzedaży "linii", wg mnie to głupota, jak już chcieli być konsekwentni to dlaczego w serii 1 i 3 jest luxury, modern, sport i M pakiet, a w serii 5 nie chciało się zrobić sport? W dodatku m-pakietu nie ruszyli oprócz dodania znaczka //M pod kierunkowskazem.

 

Najwięcej zmieniło się chyba w idrive, to mnie denerwuje, kupując taki samochód update idrive tak by nadążał za obecnymi standardami powinien być w cenie samochodu. Lub te moduły powinny być wymienne w jakichś rozsądnych cenach. Idrive z 2010r. wygląda już na przedpotopowy, a głupio z tego powodu zmieniać samochód.

 

No i BMW wycofało ze sprzedaży ostatni silnik bez turbo - 30i. Koniec pewnej epoki, jeszcze 5 lat temu nie uwierzyłbym

Opublikowano

Może da radę wgrać nowy soft do przedlifta ?

Ja właśnie zamówiłem trapezowe chromowane końcówki wydechu + podzderzak w czarnym połysku :)

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja właśnie zamówiłem trapezowe chromowane końcówki wydechu + podzderzak w czarnym połysku :)

 

Jest to w jakims sklepie online do obejrzenia?

Opublikowano

Dawid, własnie miałem to napisać.

 

Nie chciałem nikogo urazić ale moim zdaniem pojedyńcze koncówki po bokach w wersjach 535 reprezentują biede :? Tak smutno wyglądają, o niebo gorzej od podwójnych puszczonych na lewą stronę w słabszych wersjach.

 

W 550 i M5 to dobrze wygląda. Super ze sie zdecydowałeś na trapezy, wyglądają rewelacyjnie

Hmmmm
Opublikowano
Te kanty trapezów pasują do kloszy tylnych lamp i do zderzaków. A okrągłe, nie dość że ledwo je widać, to nie za bardzo komponują się jako całość. Także uważam, że to bardzo dobra decyzja i czekam na zdjęcia! :) :cool2:
Opublikowano

Mi się trapezy średnio podobają, to jest dla mnie ideał:

 

http://mulgari.com/wp-content/uploads/2011/08/BMW-5-Series-F10-Rear-Valance-quad-tip-exhaust.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no wlasnie rozmawialem o wymianie wydechu w katowicach dynosoft i cena kolo 4 tys zl 4 rury jak w M-ce - ale czy isc w tym kierunku jak to nie prawdziwa M-ka ( a tego nie lubie "udawania") Co mi powiedzieli iz przy wymianie wydechu typu sportowego zyska sie kilka KM czy w tym jest prawda to nie wiem ale temat chodzi mi ciagle kolo glowy :):) - w niemczech zrobili f10 wydech + chip + intercooler z 300KM na 380KM bez modyfikacji w wryskiwacze to juz robi wrazenie:)

 

tak dla cieawosci wszytskie nowe f10/11 modele 3.0d i 3.5d maja inne dane 0-100Km/h i to o 0,3-0,4sek mniej niz nasze stare autka f10/11 a nic sie nie zmienilo w mocach i w masie aut czy to znowu jakis bubel maretingowy?

Opublikowano
Mi się trapezy średnio podobają, to jest dla mnie ideał:

 

http://mulgari.com/wp-content/uploads/2011/08/BMW-5-Series-F10-Rear-Valance-quad-tip-exhaust.jpg

 

Miałem to samo napisać, ale to już jest "udawanie" emki. W benzynach 530-535-550 jeszcze ujdzie, w diesel'u średnio

Hmmmm
Opublikowano
Dlatego montuję oryginalne części dedykowane do 535d, Nie będę do traktora montował takich 4 wydechów. Co innego benzyna, najlepiej V8 550i ;)
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

Jak zmieniasz tylko końcówki to co za różnica czy do traktora czy do benzyny.

Wg mnie to nie jest udawanie eMki, jeśli masz 2 tłumiki seryjnie (535/550) to wystarczy założyć takie końcówki:

 

http://www.audizine.com/gallery/data/500/dual.jpg

 

i

 

http://f10.5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=740350&stc=1&d=1345914502

 

Jeśli chcesz udawać eMkę to zakładasz takie końcówki (zmniejszają rozstaw końcówek)

 

http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/m-fnYfIEuvNrFM9v0C-3OuA.jpg

 

i seryjny dyfuzor od eMki i masz coś takiego:

 

http://i305.photobucket.com/albums/nn239/Lacster/F10/DSC01146.jpg

 

Ale ja też nie lubię drugiego rozwiązania.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wczoraj nie licząc zmian w palecie kolorów auta znalazłem klika ciekawych zmian w cenniku 5 LCI.

 

Najciekawsza to zmiana ceny Asystenta świateł drogowych 5AC poprzednio opcja ta kosztowała 655zł , obecnie 9434zł :shock: , ale dostajemy obowiązkowy gratis w postaci reflektorów led.

 

Oraz brak możliwości zamówienia półskórzanej tapicerki . co jest ewidentnym wyrywaniem kasy bo ktoś kto decydował się na mix-a prędzęj zdecyduje się na dakote za dodatkowe 5000zł niż pozostanie przy standardowych szmatach.

 

Kierownica sportowa M 710 kosztowała 1048zł obecnie 1498zł i takich zmian jest najwięcej.

 

Proszę darować sobie odpowiedzi typu "tego nie potrzebuje" "to i tak się nie sprawdzało " "mi to i tak nie opowiadało" itp , bo ponownie zrobi się z tego bagienko jak w przypadku wątku 520d czy warto kupić.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano

Zmienił się wzór kierownicy, to i cena poszła w górę...

Stara jednak bardziej do mnie przemawia, może dlatego, że taką mam :D

A co szkodziło zostawić asystenta z biksenonami? Pewnie to też delikatna zachęta do kupna LEDów. Osobiście nie dałbym tylu złociszy za nie :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.