Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie bardzo moge zrozumiec wasza logike badz jej brak. Szoruje rozrzad to zatrzymuje auto i odstawiam do wymiany. Czy ktorykolwiek z forumowych "fachowcow" widzial kiedykolwiek jakie zniszczenia potrafi zrobic zerwany rozrzad? Czy kolega rozebral taki silnik choc raz aby udzielac tak idiotycznych rad jak te ostatnie?
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy słychać

Slychac ale z kazdej strony i to nie budzi watpliwosci

Kolego SVVR tobie proponuje obadanie pompy vacum - jesli nie wiesz gdzie jest zamontowana to zaprowadzi Cie do niej wezyk od zaworu egr-jesli ona tak spiewa to bedziesz pewny jak polozysz na niej reke , wczesniej sciagnij ten wezyk i sprawdz szczelnosc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Czy ktorykolwiek z forumowych "fachowcow" widzial kiedykolwiek jakie zniszczenia potrafi zrobic zerwany rozrzad?

Ja widze takie zniszczenia czasami - nie tylko w bmw

silnik jest secem samochodu a rozrzad jest sercem silnika...

Edytowane przez kotin44
Opublikowano
No cóż, przejechałem z tym "szuraniem" 300tys to i jeszcze z 50 może się uda a jak się nie uda to wstawię następny silnik. Jak padnie wcześniej to dam znać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A przynajmniej dowiedziales sie co szura? Bo moze to nie lancuch :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i raczej nie po miescie zrobiłeś te 300tyś...
Opublikowano
A przynajmniej dowiedziales sie co szura? Bo moze to nie lancuch :)

 

Na moje ucho to tam nic nie szura ale ja się nie znam albo może głuchy jestem...

Opublikowano
No i raczej nie po miescie zrobiłeś te 300tyś...

 

A po co do miasta dizla? Żeby dpf co chwila czyścić? :)

miasto/trasa 20/80

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No cóż, przejechałem z tym "szuraniem" 300tys to i jeszcze z 50 może się uda a jak się nie uda to wstawię następny silnik. Jak padnie wcześniej to dam znać.

Tak tez można. Idąc tym tropem jak będziesz miał cos w zawieszeniu do wymiany, nie wymieniaj, czekaj az koło odpadnie.

Opublikowano

Tak tez można. Idąc tym tropem jak będziesz miał cos w zawieszeniu do wymiany, nie wymieniaj, czekaj az koło odpadnie.

 

O moje podejście do napraw samochodów się nie martwię, nie bez powodu auto ma już ponad 400tys i ma się świetnie. Po prostu nie rozumiem idei naprawiania czegoś co nie jest zepsute ale liczę się z faktem iż w każdym momencie może nastąpić jakaś awaria. Turnbinę też powinienem "na wszelki wypadek" wymienić?

Po prostu nie popadajmy w skrajności.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt nie popada w skrajnosc. Masz do wymiany rozrzad a probujesz nam cos przekazac co nie bardzo wiem jaki ma cel?
Opublikowano
Nikt nie popada w skrajnosc. Masz do wymiany rozrzad a probujesz nam cos przekazac co nie bardzo wiem jaki ma cel?

 

Widzisz, Ty po filmiku w internecie stawiasz diagnozę że rozrząd natychmiast do wymiany, a mechanik u którego robię co grubsze rzeczy mówi że nie słychać i kręci z niedowierzaniem głową, chociaż mógłby powiedzieć że trzeba wymienić i bez gadania by zarobił 6k.


Nawet jeśli mój łańcuch jutro strzeli, to przejechane 412tkm świadczy że te łańcuchy wytrzymują dużo więcej niż 60-100tkm, przy właściwym serwisowaniu i użytkowaniu. Gdybym ulegał internetowej histerii to byłbym już po czwartej wymianie rozrządu i 20kPLN w plecy.

Ja rozumiem jak ktoś kupił auto, nie zna go, i chce mieć święty spokój - tak, prewencyjnie wymienić. Ale jeśli jeździ się autem już trochę i dźwięk się nie pogarsza i nie nasila - to po co?


Zobaczymy, test trwa dalej. Jak auto rozrząd dotrwa do 450tkm - wymienię dla uczciwości i pokażę jak wyglądają ślizgi i łańcuch po takim przebiegu. Jak nie dotrwa to albo na części albo swap i jeszcze dla mnie pojeździ bo fajne auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok. Rozumiem cel testu. Napisz jeszcze, nie wiem czy juz pytalem, dziala u Ciebie funkcja start/stop?
Opublikowano
Ok. Rozumiem cel testu. Napisz jeszcze, nie wiem czy juz pytalem, dziala u Ciebie funkcja start/stop?

 

Chyba pytałeś, działa ale odruchowo zawsze wyłączam. Wiem, mogę sobie carly przekodować ale zawsze zapominam a odruch pozostał ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sądzę iz to funkcja start /stop najbardziej niszczy rozrząd. W x3 e83 n47 dla przekladu nie ma tej funkcji i bardzo rzadko zdarzają się problemy.
Opublikowano
odebralem dzisiaj auto po wymianie rozrzadu,w koncu tylko normalne klekotanie diesla slychac:)ale jak dojechalem do domu to mi sie wyswietlila usterka systemu stop start. Swoja droga i tak tego nie uzywam ale nie lubie jak mi cos nie dziala. Czy ktos ma jakies pomysly czemu po wymianie rozrzadu przestalo dzialac?Reklamacje i tak jutro zloze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
odebralem dzisiaj auto po wymianie rozrzadu,w koncu tylko normalne klekotanie diesla slychac:)ale jak dojechalem do domu to mi sie wyswietlila usterka systemu stop start. Swoja droga i tak tego nie uzywam ale nie lubie jak mi cos nie dziala. Czy ktos ma jakies pomysly czemu po wymianie rozrzadu przestalo dzialac?Reklamacje i tak jutro zloze

 

skrzynia manualna ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.