Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam was,

 

mam problem z kierownicą, nie mogę namierzyć dokładnie skąd dochodzi odgłos skrzypienia kierownicy.

Dźwięk ten jest, gdy kręcę kierownicą.

Nie mam pojęcia co to może być.

W wolnej chwili sprawdzę nabę, ale jeśli nie ona to co?

Opublikowano
u mnie skrzypiał przegub kolumny kierownicy ...znajduje się w komorze silnika.

Otwórz maskę i niech ktoś ci pokręci kierą ...jeśli to będzie przegub to na pewno usłyszysz.

..i nic nie dawało pryskanie WD-40 itp. ...kupiłem na szrocie niemal nowy za 50zł.

I u mnie to samo.

Z tą różnicą, że WD pomagało na jakiś czas lub do pierwszego deszczu. :wink:

Opublikowano
a ja miałem co innego tzn też skrzypiało ale kiedy zakładałem multifunkcję to okazało się ze winny u mnie był miedziany bolec który dawał plus na klakson od kręcenia kierą się spiłował i stykając się z miedzianym okręgiem taśmy strasznie piszczało.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
no ja właśnie mam taki sam problem tylko ze mi przestało skrzypić ale teraz kierownica mi chodzi góra dół tak około 2 cm rozebrałem ją i wydaje mi sie że ta guma wśrodku sie starła
Opublikowano

jeżeli lata góra dół to jedyną możliwą przyczyną jest łożysko kolumny kierowniczej

 

zamontowane jest ono gdzie kolumna przechodzi przez stacyjkę

dostaniesz się do niego zdejmując kierę i plastiki kierownicy i pierścień dystansowy i masz już na widoku to łożysko

 

jeżeli to już zrobisz to chwyć kolumnę i sprawdź czy lata czy nie myślę ze to to bo jakby to były drażki lub maglownica to kiera drżałaby

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
nie no tam ponoć wszystko w porządku jak odkrece kierownice to w środku jest taka guma okrągła i ponoć ona jest starta tak mi mechanik powiedział
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Też muszę zajrzeć do kierki, ale mam mały problem.

Jedna śruba od spodu nie chce puścić, już nawet podejrzewam, że ją obryłem, więc zapewne bez krzesania iskier się nie obędzie.

Aby oszczędzić kierkę (mam M-pakietową ramienną), zastanawiam się, czy nie poświęcić osłony poduszki i jej nie pociąć...

mam tyle koni, że mnie nikt nie dogoni...
Opublikowano
poducha też kosztuje nie małe pieniądze. Weź torxa osadz w łbie śruby na niego kawałek rurki cienkiej dobrze przyciśnij i powinno puścić

Kręciłęm grzechotką 1/2" (czyli około 30cm) i nic.

Okazuje się, że są dwie śruby o różnej wielkości torxa, jednego już objechałem...

mam tyle koni, że mnie nikt nie dogoni...
Opublikowano
to jest ten sam numer t30 jak dobrze pamiętam lub t25 jaki sens i cel byłby w tym jakby dwie inne były one poprostu czasem tak mocno siedzą że jest problem z ich odkręceniem

T27 i T20. Może ktoś po prostu skręcając kierkę (na pewno fabrycznie była inna) użył to co miał pod ręką.

mam tyle koni, że mnie nikt nie dogoni...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.