Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pytanie. Mam w swojej e39 radio z navi 16:9 i chciałbym podłączyć pod to wzmacniacz do tuby. Czy ktoś wie jak to zrobić?

z góry dzięki za pomoc.

Pzdr. ;)

Opublikowano
Co rozumiesz przez przewód rem . ? Myślę ze sygnał do subwoofera powinien być czysty a ten z głośników w półce jest juz po wszystkich korekcjach.Może ktoś jeszcze się wypowie ?
Opublikowano
Kolega ma racje.Sygnał pobierasz z tylnych głośników i puszczasz go przez pierdolnik za 50pln który obrobi go na niską częstotliwość odpowiednią dla wzmacniacza subwoofera i to do niego podepniesz kable sygnałowe. Rem-czyli remote-czyli sterowanie to sygnał który spowoduje włączanie i wyłączanie wzmacniacza.Jeśli i moje info sprawia ci trudność(bez urazy,nie musisz znać się na wszystkim) zostaw robotę fachowcom.
Opublikowano
Tylko, że wzmacniacz subwoofera ma wbudowany filtr dolnoprzepustowy i nie potrzeba juz nic innego. Chciałem wiedzieć jak wyciągnąć z radia czysty sygnał ale widze , że musze zapytać gdzie indziej. dzieki. temat do zamknięcia
Opublikowano
nie da sie wyciągnąc z fabrycznego radia takiego sygnału.chyba ze te radio ma wyjscie na wzmacniacz ,wiem ze niektóre wersje audio miały fabryczny wzmacniacz a jak on jest podłaczony to nie wiem.wiekszosc bierze sygnał z głosników i tak podłacza wzmaka do fabrycznego riadia to napewno nie super jakosc ale działa znosnie.a jak chcez wysokiej jakosci caraudio to wywal navi i wsadz inną jednostke sterującą to bedziesz miał porządnie.czego pewnie nie zrobisz.wiec jedyne co ma sens i sie kalkuluje to konwerter podłączony pod głosniki.
Opublikowano
wiem ze niektóre wersje audio miały fabryczny wzmacniacz

Jak ma navi to i fabryczny wzmacniacz musi być

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano
wiem ze niektóre wersje audio miały fabryczny wzmacniacz

Jak ma navi to i fabryczny wzmacniacz musi być

Wcale nie musi kolego i to jest dość często spotykane.

  • 11 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest opcja wyciągnięcia sygnału z radia, kolega tak robił i mu grało, myślę że jakiś serwis elektroniczny powinien sobie z tym poradzić.
Opublikowano
Te konwertery to nie dla mnie. Zawsze wyciągałem z radia wyjścia na wzmacniacz i w tym chciałbym zrobić tak samo. Wydaje mi się, że to jest najlepsze rozwiązanie. Jak nie rozkręcę to chyba się nie dowiem czy będą z tym jakieś utrudnienia.
Opublikowano
Nie rozumiem czemu chcesz utrudnić sobie życie. Fabryczne radia Bmw nie bazują na sygnałach niskiej częstotliwości,więc przeróbka będzie polegać na wsadzeniu do środka przetwornika takiego jak wyżej jedynie mniejszego,a działać będzie tak samo. Ale to już twoja sprawa.
Opublikowano
No ale po co się męczyć z radiem. Różnicy nie będziesz miał a konwerter razem z przewodami schowany w tapicerce bagażnika. Dodatkowym plusem tego jest to, że nie ciągniesz kabli od przodu auta do bagażnika tylko prosto z tylnych głośników wyciągasz sygnał, aku w bagażniku więc wszystko idzie łatwo i przyjemnie :D
Opublikowano
A właśnie jeśli chodzi o suba, to czy na wyjściu na głośniki przednie czy tylne, nie ma okrojonego pasma? Od jakiej częstotliwości grają wie ktoś?
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam forumowiczów, odświerzę trochę temat, pewnie nie tylko ja chcę zamontować granie w e39... Mam pytanie odnośnie zamontowania wzmacniacza 4 kanałowego i chcę podłączyć pod niego głośniki przód, tył. Tylko ciekawi mnie jedna rzecz a mianowicie: muszę zakupić konwenter, który podłączam pod kable wychodzące do głosnika w połce a następnie pod konwenter podłączam wzmacniacz a pod niego głośniki przód i tył? czy tylko przód w tym wypadku jak to jest?

 

Myślę, że wasza odpowiedź pomoże nie tylko mi ale też innym użytkownikom tego forum!!! Czekam na wasze odpowiedzi. PozdR! :twisted:

Opublikowano
No jasne. Jeden konwerter, wyciągasz sygnał z głośników w półce (kable ładnie się chowają), podłączasz wzmacniacz pod konwerter, a z niego przewody na głośniki przód i tył. Chociaż moim zdaniem lepiej kupić 2 wzmacniacze, w którym przynajmniej jeden będzie miał wyjścia na chince "in" i ''out'' wtedy podłączasz drugi wzmacniacz pod pierwszy i jeden wzmacniacz zasila głośniki z przodu, a drugi głośniki z tyłu. Mam nadzieje, że w miarę zrozumiale wytłumaczyłem. Ja w ten sposób miałem podłączone 3 wzmacniacze :D
Opublikowano
No ale po co się męczyć z radiem. Różnicy nie będziesz miał a konwerter razem z przewodami schowany w tapicerce bagażnika. Dodatkowym plusem tego jest to, że nie ciągniesz kabli od przodu auta do bagażnika tylko prosto z tylnych głośników wyciągasz sygnał, aku w bagażniku więc wszystko idzie łatwo i przyjemnie :D

 

Tak, tylko że takie rozwiazanie znacznie pogarsza jakość toru (ciągniecie z wyjscia wzmacniacza, który potrzebuje obciązenia niską impedancją) - lepiej postarać się o wyprowadzenia niskosygnałowe

Opublikowano
Spoko spoko, jak będzie zrobione to foty wrzucę! Wzmachol będzie stary dobry audison vr 404 xr. I zastanawiam się jakie głośniki wejdą w orginalne otwory myślałem na przód wrzucić jakies 13 helixa, hertza a na tył coś basowego...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hertz nie brzmiał za dobrze, testowałem, helix całkiem dobrze.

Teraz mam morel-a i gra świetnie :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moje hertz to hsk, ale niestety w tej kasie oczekiwałem czegoś lepszego.

Wysokotonowce grają paskudnie, strasznie kopią po uszach, nie jest ten dźwięk za przyjemny, ogólnie bez dobrego wzmacniacza nie ma co montować.

Miałem tez styczność u kumpla z esk, one pod samym radiem grały nie najgorzej.

Helix pod radiem gra przyzwoicie, a morel to już wymiata.

Pod wzmakiem też jest ok. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.