Skocz do zawartości

Felgi do F10


SJ

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki za rzeczowe odpowiedzi. Wezme raczej ten sam rozmiar na przod i na tyl zeby nie bawic sie z oponami.

Jesli chodzi o wzor to ten co podaliscie (351), ale zastanawiam sie tez nad tym: http://allegro.pl/oryginal-bmw-f10-f11-07-gt-f18-mod-331-19-ca-raty-i4639197553.html

Obecnie mam wzor 350M 18".

Zastanawiam sie tez nad kolorem, tzn kolor juz wybralem - czarny, tylko pytanie czy polysk czy mat. Kolor auta to sophisto grey + shadow line, czarny gril itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 926
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie kupuj felg malowanych na allegro, przeważnie będą po wypadku, prostowane i/lub spawane. Ktoś je malował nie bez powodu, zauważ, że nie malowane są droższe o ~30%.

Ja osobiście nie lubię czarnych, ale jak chcesz to kup felgi z oryginalnym lakierem i pryśnij je plastidip'em na czarno. Albo sam zanieś do lakiernika.

Wzór który wysłałeś to przed liftowa podstawowa 19", jeśli nie masz m-pakietu to pasuje, mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alexxxxx mam te felgi 331( z aukcji ) na zimę, jednak przemalowałem je na grafit - wyglądają bardzo ładnie. Jeżeli będziesz chciał to mogę wrzucić zdjęcia jak to wyszło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Mam pytanie - jak zakupię nowe felgi (nie oryginalne) to jak rozwiązać problem z czujnikami w kołach - wiem że normalnie obecnie system sprawdza ciśnienie przy kołach (mam fabryczny zestaw na RoF) - jak to najlepiej rozwiązać ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz ten system co podaje konkretnie ciśnienie w każdym kole? Jak tak to musisz dokupić czujniki.

Jeśli chodzi o ten podstawowy, to on mierzy tylko prędkość obrotowa koła, wiec nic nie musisz robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz ten system co podaje konkretnie ciśnienie w każdym kole? Jak tak to musisz dokupić czujniki.

Jeśli chodzi o ten podstawowy, to on mierzy tylko prędkość obrotowa koła, wiec nic nie musisz robic.

 

Dzięki za odpowiedź - ale w sumie, to nie wiem, jaki mam :) To chyba mam ten podstawowy, bo nigdzie nie widzę konkretnego ciśnienia w danym kole. A żeby się upewnić - jak to rozpoznam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam tylko podstawowy, ale z tego co wiem, to wchodząc w menu powinieneś mieć oprócz wszystkich opon na zielono, to dodatkowo podawane jest ciśnienie w każdej oponie i chyba jeszcze temperatura. Jak masz tylko opony na zielono, to masz podstawowy system.

Wg mnie lepsza podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yep, przy każdej oponie jest podane ciśnienie w barach przy czujnikach. Temperatury nie widziałem i raczej jej nie ma jak grzebałem.

Pokaże się. :arrow: Oczywiście wszystko kwestia kodowania. :mrgreen:

BMW RETROFIT

http://bmw-retrofit.pl/

https://www.facebook.com/bmwretrofit

bmwdoposazenia@gmail.com


733-15-91-91

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wg Was są czujniki w każdym kole,czy raczej nie muszą być? Nie wiem, jak z ewentualnymi nowymi felgami - chyba muszę dopytać w serwisie... ale może coś wiecie więcej?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że dowiedziałem się, że moja Bunia nie ma czujników w kołach (prostszy system sprawdzania ciśnienia w kołach po czujnikach ABSu) zastanawiam się nad dwoma rodzajami felg. Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale podpowiedzcie, co do czarnej F10 bardziej wg Was pasuje - 18" - 8.00 pod RoF

 

Wiem, że auto ma się mnie podobać, ale obie mi się podobają...

 

1. RIAL X10 - ET30 - taki trochę wzór pod M-pakiet

http://i790.photobucket.com/albums/yy189/mariusz15/rial-x10_zpsxqws3uky.jpg

 

Przykład na modelu serii 3

http://i790.photobucket.com/albums/yy189/mariusz15/RIAL%20na%20serii%203_zpsf19kpwkq.jpg

 

 

 

2. DEZENT TB - ET30 - klasyka, zawsze do pięcioramiennych felg miałem słabość

http://i790.photobucket.com/albums/yy189/mariusz15/DEZENT%20TB_zpssycpjqd1.jpg

 

Przykład na modelu serii 3

http://i790.photobucket.com/albums/yy189/mariusz15/DEZEN_TB_BMW3er1_zpsf5xzs8yw.jpg

 

 

 

Wiem, że szału nie będzie przy 18 calach, ale nie chcę spadku komfortu, który i tak jest niższy przy RoF i cenowo też nie chcę szaleć, mam teraz inne wydatki, ale wiosna nadchodzi i drugi kpl na pewno się przyda - zawsze w autach miałem 2. Oryginalnie mam 18 Vspoke 328 jak poniżej, więc te RIALE X10 mimo, że różne, to jednak podobne...

http://i790.photobucket.com/albums/yy189/mariusz15/Vspoke%20328_zpshr4cuya3.jpg

 

Co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sam dylemat miałem i postawiłem na 18 ori. Na zimę mam ten sam wzór 328 i jedna felga pęknięta ;( wiec 19 cali to chyba by długo nie pojeździło po warszawskich drogach. Szukaj oryginału BMW podobno są trwalsze....

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wiem, że auto ma się mnie podobać, ale obie mi się podobają...

 

2. DEZENT TB - ET30 - klasyka, zawsze do pięcioramiennych felg miałem słabość

 

 

To bierz właśnie te

 

(Z własnego doświadczenia powiem, że straty komfortu przy przejściu z 18" na 19" nie odczujesz żadnej. Co więcej: w poprzednim samochodzie WOLAŁEM, też ze względu na komfort, jazdę na letnim komplecie 19" niż na zimowym 18". Nie ryzykujesz wiele, a sam będziesz sobie wdzięczny, patrząc na auto :) )

 

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.