Skocz do zawartości

mii1

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mii1

  1. Bez kompa za dużo sie nie zdziała. Auto ma moc? Chodzi na wszystkie cylindry?
  2. mii1

    E46 330i Problem z wyciekiem

    Możesz ewentualnie sprawdzić czy na fajkach cewek nie ma oleju, czasem jak padnie uszczelka pokrywy to i te okrągłe przepuszczają, chociaż raczej nie wygląda to na uszczelke pod pokrywą.
  3. mii1

    E46 316i Gasnący silnik

    Skoro rozrząd jest w porządku, to raczej są dwie opcje, coś z elektryką albo złe czujniki.
  4. mii1

    E46 316i Gasnący silnik

    Z tymi czujnikami różnie bywa, chyba najlepszą opcją jest wymiana na ori używkę niż zamiennik, u mnie po wymianie czujnika na zamiennik auto chodziło dużo lepiej, ale nadal czasem miało małe problemy, pod kompem również były błędy czujnika. Jednak jest spore ryzyko, że błąd leży gdzieś indziej i stracisz tylko pieniądze. Pytanie, czy rozrząd przeglądał jakiś dobry mechanik?
  5. Bardzo możliwe, że panewki właśnie, ewentualnie szklanki jeszcze. Wiesz skąd dochodzi stukanie, bardziej z dołu silnika? Nic nie zaszkodzi podpiąć pod komputer, jeśli masz jak.
  6. To zbyt ogólne objawy. Auto na ciepłym dobrze chodzi, ma moc ?
  7. To pewnie coś sie zawiesiło, lub silniczek padł, ewentualnie panel, ale to mniej prawdopodobne. W takim przypadku dobry komputer będzie najlepsza opcja żeby coś zdiagnozować.
  8. Normalnie można by obstawić zapchana nagrzewnice, ale dziwna sprawa z tą temperaturą, skoro fabryczny wskaźnik pokazuje ok. 70 stopni, tylko czy to ma wpływ na grzanie... Dobrze by było podłączyć pod kompa, może pokaże jakieś błędy.
  9. Wbrew pozorom, porządne odpowietrzenie układu może sprawić trochę komplikacji, ale warto to zrobić tym bardziej, jeśli po wymianie termostatu tego nie robiłeś. Jeśli to nie pomoże przyczyn może być wiele: problem z nagrzewnicą, pompą, a może i lipny termostat warto sprawdzić test nr 7.
  10. Na początek może spróbuj odpowietrzyć układ chłodzenia, też miałem podobny problem jakiś czas temu i to było rozwiązaniem.
  11. Raczej nie ma przeciwskazań, ale poczekaj jeszcze na odpowiedź jakiegoś fachowca albo kogoś kto ma takie rozwiązanie już jakiś czas w swoim aucie.
  12. Bardzo możliwe, że miałeś zbyt mało benzyny w baku i dlatego właśnie zatarła się pompa, to bardzo częsta przyczyna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.