Skocz do zawartości

Sneezeofkadilak

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e39 2000 330d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sneezeofkadilak

  1. Końcem końców jedna z panewek się obróciła i tyle
  2. Auto u mechanika na razie, będę aktualizował co i jak było, żeby osoby, które miały podobnie miały już odpowiedź taki problem
  3. Ale to by wydech mógł dopiero przy rozgrzanym aż tak pukać? Bo jak na zimnym to jest jakby nic się nie działo jak i również był na przeglądzie to nic nie zauważył na kanale. Na razie planuje po nowym roku miskę odkręcić oleju i zobaczyć co i jak, nic za bardzo nie zostało i jeżeli rzeczywiście panewka to wymienić i zobaczyć co dalej.
  4. Podpiąłem teraz i nic nie pokazywało ale kojarzę, że wcześniej coś pokazało ale skasowałem błąd i się nie pojawił. Stukanie nie za bardzo wiem skąd ale jak gość sprawdzał na podnośniku to mówił, że na 90% panewki.
  5. Jedynie co to będę sprawdzał jeszcze radę od jednego gościa, żeby sprawdzić jeszcze filtr oleju, żeby sprawdzić czy są jakieś paprochy metaliczne. A i jeszcze mówił coś o ruszeniu na niskich obrotach i słuchać czy coś się dzieje. Ogólnie to jeszcze z dzisiaj wiem, że stukanie zaczyna się jakoś od 2,500 obrotów.
  6. Ma moc jak i ogólnie sprawnie chodzi, tylko właśnie niezbyt pozytywne dźwięki przy mniej więcej rozgrzanym się pojawiają. Dzisiaj gość od przeglądów zobaczył to swoim okiem i stwierdził panewki ale jeszcze nie w takim złym stanie, choć no to nadal panewki i jak to powiedział, że może za 10 km pierdyknie albo za 10 000 km, loteria jak i trochę bomba zegarowa.
  7. Dodam, że na zimnym ładnie chodzi i nie ma problemu dopiero gdy się mniej więcej nagrzeje to wtedy zaczyna się to stukanie z filmików.
  8. Witam, Od jakoś niedawna przy rozgrzanym silniku zaczął pojawiać się dźwięk stukania takiego "metalicznego", tak jakby coś o metal stukało i to się pojawia zawsze przy rozgrzanym silniku jak i przy ~2000 obrotach. Dodaje film gdzie to słychać.
  9. Ciężko powiedzieć czy działało bo podłączyłem i na sekundę zgasło a potem znów się zapaliło. Szkoda, że aż dwa nie działają pomimo, że gość mówił, że bez wypadkowy był @edit A w jakich okolicach urzędujesz? Bo co weekend jeżdżę w okolice Płocka
  10. Kurde się przeliczyłem, podłączyłem abs nowy i działa super lecz w poduszkach nadal pali się i nie da się usunąć błędów, inne trochę błędy są, tutaj zdjęcia https://imgur.com/a/hmSPtRC Jestem z rejonów Zduńskiej Woli w Łodzkim
  11. Update: Znalazłem moduł abs u jednego gościa i już jak się widzi to jest nie tykana boscha i wszystkie checki znikły po zwykłym podłączeniu modułu jak i u tego samego kupiłem moduł poduszek więc już jest czyściutko na zegarach :D :8) Dziękować @szumrak za pomoc i miłego dzionka.
  12. Przyda się, dzięki! :P :D
  13. W takim razie poszukam może jakiegoś programatora do tego i powinno się zrobić natomiast ABS to chodzi głównie on ten błąd na górze na zdjęciu bo ten na dole zniknął i nie pojawia się aktualnie: https://imgur.com/EBvnVQm
  14. Czy da się w jakiś sposób naprawić owy sterownik airbagu? Bo po numerach wpisałem na bmwstore i pokazuje, że pasuje jedynie do bmw e38 i czy to nie koliduje w jakiś sposób. Myślałem nad kupnem sterownika typowo do e39 patrząc właśnie po numerach na bmwstore bo można tam wpisać ostatnie 7 liczb i pokazuje do jakich modeli pasuje bądź w jakich występowało. Co widziałem w środku sterownika ABS były wcześniej lekko powyrywane takie małe bardzo giętkie druciki co idą w stronę wtyczki lecz dałem go do regeneracji i błąd nadal jest. I nadal nie wiem jakby co zrobić z owym błędem wewnętrzny w obu przypadkach, przy sytuacji z airbagiem czytałem, że w środku jest mikroczip i do niego się trzeba wpiąć czymś (lecz nie wiem czym) i go wyczyścić. Natomiast sterownik ABS mnie dziwi bo teoretycznie wszystko działa, kodowalem go pustym plikiem w ncs expercie lecz nadal wywala kontrolka ABS i kontroli trakcji.
  15. https://imgur.com/a/1YEsjkn Powinno widać jaki jest ten od airbagu, a od ABS jedyne co wiem to, że do pompy 001 on jest. Dzisiaj jeszcze dzwoniłem do Ozorkówka gdzie podobno robią takie rzeczy lecz uslyszalem, że to jest nie do zrobienia bo jest to błąd wewnętrzny w obu przypadkach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.