Skocz do zawartości

adam111

Zarejestrowani
  • Postów

    609
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana adam111 w dniu 13 Marca 2024

Użytkownicy przyznają adam111 punkty reputacji!

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 LCI 520xd 2014
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adam111

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

16

Reputacja

  1. może komuś się kiedyś przyda: nie pomogło
  2. adam111

    745le

    możesz rozwinąć temat?
  3. dla samochodu przed 2011-08: po 2011-09: Jeżeli na pinach 1 i 2 masz zasilanie (kolory jak niżej) to masz przed 2011-08:
  4. ICM
  5. jak masz już trzy FSC wgrane w KAFAS2 to już więcej kodów FSC nie potrzebujesz. Widzę, że masz F07, nie mam pojęcia czy w F07 pompa jest taka jak w F10/F11 czy jak w F01, a może wszystkie są takie same. Dla Ciebie na plus jest to, ze nie masz xdrive i będzie Ci łatwiej znaleźć taką pompę. W F10 pompy przed i po lifcie chyba miały inną wtyczkę (podobno działały, jak się zmieniło wtyczkę).
  6. musisz mieć pompę (DSC) pod ACC do samego ACC nie trzeba, trzeba za to do KAFAS2 żeby miec ostrzeganie przed kolizją i pieszymi
  7. 520d n47, 2011, RWD, od około 80km/h są wibracje jak się puści pedał gazu. Tak wygląda środkowa podpora wału, planuję wymieniać jako pierwszy "strzał". No chyba, że u Was też tak to wyglądało? Przy okazji, czy jest sens "rozpędzać" samochód na podnośniku z opuszczonymi kołami? udało się Wam ustalić z ten sposób źródło problemu? Nie wpływa to negatywnie na półosie?
  8. Pacjent 520d (N47) 2011, są 3 akcje serwisowe: - 10011350700 (chłodnicy recyrkulacji spalin?) - 10011620600 (też odnośnie chłodnicy recyrkulacji spalin? ale też gdzieś opisane jako programowanie DDE) - 10032550300 (poduszka kierowcy ?) Oraz błędy odnośnie klap wirowych (253400, 263200, 278F00) i nastawnika EGR (255B00, 25C800, 272E00, 272F00). Nastawnik klap wirowych ewidentnie nie działa, są błędy z każdego uruchomienia samochodu. Błędy z EGR są co któraś jazda. Płynu chłodniczego nie ubywa. Czy jest sens jechać do ASO na te akcje serwisowe? Czy powiedzą, żeby najpierw naprawić klapy wirowe/EGR i potem przyjechać? Czy coś wymienią w ramach akcji serwisowej?
  9. adam111

    BMW F10 n47 klapy wirowe

    Pytanie odnośnie klapek do N47, czy zmieniła się sytuacja z jakością zamiennika "VICTOR REINZ"? cena oryginału jest ponad 2x większa (teraz rzędu 350-400pln) niż na pierwszych stronach tematu (tak wiem inflacja itp). "VICTOR REINZ" jest rzędu 100pln. https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=7812938
  10. jak otworzysz samochód i drzwi, zanim włączysz zapłon i wciśniesz przycisk od pamięci to też? Bo standardowo jak masz włączony zapłon (lub chyba zamknięte drzwi) to trzeba trzymać. innymi słowy sprawdź bezpiecznik F32 (nie musisz demontować schowka, tam powinna być taka klapka w schowku którą da się otworzyć)
  11. Zobacz inaczej, pootwieraj wszystko i zobacz czy samochód pokazuje, że jest wszystko otwarte.
  12. a w LCI nie było tak, że składane lusterka były tylko i wyłącznie razem z fotelami z pamięcią, elektrycznie regulowaną kierownicą oraz ściemnianymi lusterkami zewnętrznymi? w sensie jak by miał komforty to by już miał składane lusterka Pisze o wersji EU, nie wiem jak US.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.