Nie pisalem, że podjeżdzałem na niskich obrotach. Myślę że było to zazwyczaj w przedziale 2-3.5tyś. Podjazd był dość stromy.
to rozumiem, ale oczekiwałbym, że jeżeli samochód stwierdza że mu jest za gorąco to włącza wentylator. Tylko że tutaj miałem sytuację już na postoju, że temperatura jest podwyższona, żaluzje otwarte, a wentylator nie chodzi.
Mogę zajrzeć, ale jak by to było problemem to bym spodziewał się, że wentylator chodzi na maxa a nie może schłodzić. W mnie natomiast wentylator tylko ledwo się kręcił. A sam wentylator potrafi działać szybciej jak się go pogoni w bimmertool'u.
Moje auto jest po 2 akcjach na chłodniczkę i też mam wrażenie że kiedyś nawet podczas jazdy w Niemczech rzędu 180 wskazówka pokrywała się równo z kreską podziałki, niedawno jadąc podobnie wskazówka jest troszeczkę lekko w prawo, ale nie aż tyle jak podczas wspomnianego podjazdu. Z drugiej strony przy wyższych prędkościach jest wymuszony większy przepływ powietrza.
Dodatkowo wersja oprogramowania sterownika silnika "kiedyś" i "teraz" jest dokładnie ta sama. Zegarów jest nowsza.
Temperatura zewnętrzna była ~25 stopni.
Ogólnie problemów nie zauważyłem, co najwyżej, że "kiedyś było inaczej".