Skocz do zawartości

jacol212121

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 328Ci Estorilblau
  • Lokalizacja
    Śląsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jacol212121

  1. Nie wiem czemu, ale środkowe zamienniki działają, a boczne oryginały muszą być
  2. Można to też sprawdzić. Wypinamy zaznaczoną wtyczkę i sprawdzamy napięcie na pinach. Na lewym pinie powinno być +12V, drugi jest od sterowania i go nie sprawdzamy, na trzecim powinno być 5V, które po naciśnięciu przycisku spada do 2,5-4,5V. Jeśli nie spadnie to wzmacniacz do wymiany
  3. Jeśli centralny działa poprzez przycisk w środku i z kluczyka w drzwiach to najbardziej prawdopodobne że padł wzmacniacz antenowy. Znajduje się w tylnym lewym słupku. Możliwe że wystarczy przeczyścić wtyczki, ale bardziej się skłaniam że padł i jedynie wymiana pomoże. Koszt innego używanego to około 20-40zł.
  4. Sprawdź na www.realoem.com
  5. Dioda w kluczyku zapala się podczas zamykania jak i otwierania, więc raczej nie stawiam na uszkodzony przycisk. Zapobiegawczo zmieniłem baterie ale problem nie zniknął.
  6. Cześć, mam taki problem że nagle po powrocie ze sklepu przestało mi działać zamykanie samochodu z pilota (otwieranie działa). Po naciśnięciu przycisku w środku wszystkie drzwi się zamykają i otwierają. Ktoś może domyśla się jaka może być przyczyna?
  7. Brzmi trochę jak pompa wspomagania. Najlepiej zdejmij pasek napędu i pokręć wszystkimi rolkami.
  8. jeśli jest wtrysk pośredni czy tak jak w silnikach w e46, paliwo nie jest wtryskiwane. Chodzi tylko pompa paliwa cały czas, ale wtryski są "zamknięte". Dotrysk paliwa jest w silnikach z wtryskiem bezpośrednim, jest to związane z koniecznością ich chłodzenia, wtedy dodatkowo oprócz gazu spala nam 2-3 litry benzyny na 100km. Np. BMW F10 silnik 3.0 turbo (N55)
  9. Sprawdź masę w tylnych lampach. Najpierw wyczyść wtyczki. Ale z własnego doświadczenia wiem jednak że najlepiej jest i tak dołożyć dodatkową masę do tylnych lamp, bo ta w ori wtyczce z czasem jest za słaba.
  10. jacol212121

    E46 cabrio dyfer

    Cześć, Sprawdź sobie na początku wszystkie luzy w mocowaniu dyferencjału, mocowania wózka tylnego oraz podporę wału napędowego . Bo często tam pojawia się problem. Co do samego dyferencjału to nie musi być z cabrio. Dyferencjały różniły się jeszcze flanszami. Najłatwiej szukaj po prostu dyfra od takiego samego silnika (to samo przełożenie) obojętnie jaka buda.
  11. Jak miałem wyciek paliwa to odłączałem pompę paliwa wyjmując bezpiecznik i tak jeździłem, nawet trasy 500km. Więc wg mnie nie ma przeciwskazań. Jedyny problem może pojawić się w momencie skończenia się gazu, wtedy pompa paliwa nie poda ciśnienia tak szybko i może ci zgasnąć. Pozostaje pytanie czy ma to sens. Ja jeżdżę na gazie od 6 lat i zero problemów z pompą paliwa (oryginalna od 24 lat), utrzymuje poziom benzyny od połowy do rezerwy.
  12. Problem rozwiązany. Regulator paliwa okazał się uszkodzony, pękła membrana i benzyna dostawała się do dolotu przez wężyk podciśnienia. Po wymianie pali od strzała.
  13. Sorry że tak długo nie odpisywałem ale pracowałem całymi dniami, teraz w święta troche czasu wolnego wiec pogrzebalem i tak: w inpie wchodząc w tempomat nie moge się połaczyć i pokazuje taki komunikat "IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT. Program will be stopped! Notice: Rover cruise control must be turned ON for diagnosis!!!!" ale że nie moge włączyć w ogóle tempomatu to nie moge sie z nim połączyć :/ Mam jeszcze błąd wchodząc w silnik ============================================================= E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 04/16/17 18:47:23 ECU: MS420DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS420DS0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 38 kupplungsschalter Error frequency : 1 logistic counter: 40 Motordrehzahl 1856.00 1/min Temperatur Ansaugluft 45.75 Grad C Temperatur Kuehlwasser 81.75 Grad C Batteriespannung 13.77 V aufgetreten vor (rel. B2) 6.90 h ============================================================= jak doczytałem jest to przełącznik sprzęgła, ale czy to może być powodem że tempomat nie włacza sie w ogóle?? (nawet ikonka) mam jeszcze błędy : EWS 15 Powee-on-reset Error frequency : 31 16 Schluessel Nr. 1 ungueltig wegen fehlerhafter Identifikation Error frequency : 1 ASC 148 CAN DME/DEE 152 ASC Taster licznik 190 Lichtmodul-EEPROM-Fehler Error frequency : 45 (o tym czytałem że jest to Uszkodzona pamięć EEPROM w module LCM lub "Bardzo często taki błąd jest zapisywany, gdy tak naprawdę „uwalone” jest coś co pracuje na magistrali IBUS. (radio, nawigacja, tempo- mat, przełączniki multifunkcyjne ,PDC ,DSP, monitor, odtwarzacz CD i inne. " Dodam że mam licznik z innego auta i możliwe że przez to Może ktoś potrafi powiedzieć co znaczą te błędy bo kilka znalazłem ale wiekszości nie wiem
  14. Jak będzie lepsza pogoda to podepne kompa i odczytam błędy i zobaczymy czy coś wyjdzie.
  15. Kabel pod maską sprawdzany przez 3 osoby nawet, wiec nie ma mowy o pomyłce. Pin 27 w 40 pinowej kostce. Nie wiem czy idzie to z tego samego kabla, ale sterowanie radiem działa normalnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.