Skocz do zawartości

PatrykO2

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PatrykO2

  • Urodziny 18.01.2002

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2003 E46 320i 2,2l 170KM M54B22
  • Lokalizacja
    Pabianice

Osiągnięcia PatrykO2

  1. Witam, od jakiegoś czasu mam charakterystyczne metaliczne stuki z prawej strony z przodu. https://youtu.be/79Bxbz_tuk0 https://youtu.be/CDcr3d_OVkI?si=J9gs2lRCLWUeaXC0 Co to może byc? Czy może to być powiązane z niewłaściwym ustawieniem zbieżności (niedokręcenie jakiejś śróbki czy coś), ponieważ problem zauważyłem dzień po ustawieniu zbieżności przez mechanika. Pozdrawiam!
  2. mam inne pytanie swoją drogą a mianowicie czy nie da się ustawić oddzielnych map dla zasilania LPG oraz benzyną? co do powyższego pytania według mnie po jakimś czasie mapy powinny się ustabilizować, ale ile trzeba przejechać nie wiem.
  3. tak zgadza się, przed awarią przejechałem kilkaset kilometrów na ostrej rezerwie (autostrada) i kilka dni później pompka zdechła. Teraz już wiem że pompka pracuje (żyłem w przekonaniu że się wyłącza w trakcie pracy na gazie) i nie dopuszczam do rezerwy. Mimo tego nie widzę celu żeby pompka pracowała podczas jazdy na gazie więc chciałbym ją automatycznie odłączać. Czy są jakieś powody dla których pompka powinna pracować?
  4. Witam kolegów, czy to forum jeszcze żyje? Trochę się tu zmieniło od ostatniej zmiany silnika forum i problemów z zalogowaniem, mam nadzieję że wielu użytkowników nie odpadło po tych zmianach, ale do rzeczy. Zastanawiam się nad zamontowaniem układu odcinającego prace pompy paliwa na gazie, miałoby to działać tak że układ po otrzymaniu sygnału o przełączeniu się na gaz po 5 sekundach odcina pompę paliwa (np po sygnale z elektrozaworu w butli) a po zaniku od razu ją załącza. Bufor 5 sekund wprowadziłem, bo nie mam pewności czy auto przełącza się na gaz od razu po otwarciu elektrozaworu czy np przez chwilę pobiera jeszcze benzyne. Czy są jakieś przeciwwskazania żeby coś takiego wprowadzić? Ostatnio zatarła mi się pompka paliwa i pomyślałem że tak możnaby wydłużyć jej żywotność. Pozdro!
  5. raczej nie, gdyby podłączył kable na odwrót to nawet by nie zakręciła, prędzej odpalana była od prostownika który w trybie odpalania podał zbyt wysokie napięcie (np okolice 20v) i coś uszkodził.
  6. odpalana była na krótko od prostownika dużej mocy czy innego auta?
  7. nie jestem specjalistą ale również obstawiam wtrysk - skoro na lpg działa dobrze to awaria jest po stronie układu benzynowego - wtryski są pierwszym podejrzanym
  8. niestety tak to jest z ładowarkami indykcyjnymi, że duża część energi zamieniana jest w ciepło, jedynym rozwiązaniem jest stworzenie wentylowanej ładowarki indukcyjnej albo ograniczenie mocy ładowania, nie wiem ile ładowarka BMW ma? Jeśli z 30w to nic dziwnego, powinni wprowadzić możliwość ograniczania mocy ładowania w ustawieniach komputera. Ewentualnie telefon powinien mieć możliwość zmiany temperatury ładowania w sensie progu w którym ładowanie zwalnia (Xiaomi ma 37 stopni).
  9. No fajnie będzie płonął ten elekshit =) to na pewno, ale cóż poradzić BMW musi się dostosować do przepisów, lepiej sprzedawać elektryki niż nie sprzedawać nic
  10. Model nazywa się i3 i jest w pełni elektryczny, nie jest to i3 sprzedawany w europie tylko nazwe ma taką samą, nie posiadam serii 3 G20, ale w środku też się znacząco od niej różni, a najbardziej podejrzewam że różni się od strony mechanicznej, pewnie połowa części jest niezamienna między tymi modelami. e: rzeczywiście od lifta aż tak bardzo się nie różni, nie wiedziałem nawet że lift zmienił się tak w środku (na niekorzyść według mnie)
  11. Spróbuj sprawdzić błędy komputerem, może to nakieruje na przyczynę
  12. W Chinach rok temu wyszedł nowy model BMW: i3 G28, jest to w pełni elektryczna wersja BMW G20. Tutaj materiał i recenzja tego modelu po rosyjsku:https://youtu.be/uy8ci0LF-Gw co o nim sądzicie? Mi się w sumie podoba(poza brzydkim ekranem w środku), zachował ładny wygląd G20 i chętnie bym go wypróbował. Na razie jest sprzedawany tylko na rynku chińskim.
  13. Brałem pod uwagę że może być jakiś zamiennik bądź niesprawny czujnik który przekazuje fałszywe dane. W którym momencie powinna zapalić się kontrolka?(u mnie było już tak 3mm poniżej minimum i się jeszcze nie zapalała.) Po przekręceniu kluczyka zapala się żółta kontrolka na sekunde potem czerwona która po odpaleniu gaśnie. Obejrzałem kilka filmików z odpalania M54B22 i okazuje się że u innych w ogóle żółta kontrolka się nie zapala. Czyli czujnik do wymiany?
  14. Dzięki za odp, tak myślałem jednak kolega próbował mnie przekonać że benzyna może takiego czunika nie mieć. Jednak BMW to BMW mimo że stare to standardy są zachowane. Pozdro
  15. Witam, orientujecie się czy M54B22 poziada czujnik niskiego poziomu oleju? Postanowiłem sprawdzić poziom oleju, klasycznie bagnetem i jest na minimum jednak żółta kontrolka się nie zapala. Czy ten silnik posiada taki czujnik? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.