Skocz do zawartości

DDDDDamian

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i N46B20

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DDDDDamian

  1. Są łatwo dostępne od spodu, ale co dziwne, po zamianie sond wartości są identyczne. Przy padniętej sondzie chyba problem powinien pójść za sondą? Do tego napotkałem takie dziwne wartosci przy odpalonym silniku: Próbowałem odpiąć przepływomierz ale bez zmian
  2. No właśnie, byłbyś w stanie mnie trochę pokierować gdzie ich szukać? Próbowałem znaleźć jakieś schematy ale mi nie wyszło. Rozumiem że ona będzie na kolektorze?
  3. Cześć, Borykam się z problemem, na rozgrzanym silniku podczas jazdy co jakiś czas jak z wolnych obrotów daje wysokie to samochod prawie nie jedzie, a wtedy wskazówka spalania leci na 20max, na postoju jak zresetuje poziom spalania na wyświetlaczu to pokazuje się 39.5, spalania w granicach 18l/100 - według portfela, nie według komputera. Załączam film z sondami lambda, na moje lambda nr 2 nie dziala prawidłowo, cały czas 0v. Filmik:Youtube 30 sek wolne obroty, gaz na maksa i 30 sek wolne obroty. Brak błędów w kompie Temperatury wody, silnika w normie Co mogę jeszcze sprawdzić? Proszę o pomysły ...
  4. Cześć, problem z kluczykiem. Najpierw samochód się rozładował, aż centralny z kluczyka przestał działać, po przekręceniu wkładki w drzwiach kierowcy tylko te drzwi się odryglowały. Następnie wyszedł problem z vanosem przez co samochód stał praktycznie przez miesiąc niedotykany. Jako że problem z vanosem był ważniejszy nie myślałem w ogóle o kluczyku. Teraz sytuacja wygląda tak: - Obydwa klucze nie działają z centralnym z pilota, wszystkie 3 przyciski jakby były martwe bo nic się nie dzieje po wciśnięciu. - Samochód odpala bez problemu z obydwóch - Zamykanie z konsoli na środku koło awaryjnych rygluje wszystkie zamki i otwiera - Brak błędów w ISTA d Co próbowałem: - kodowanie kluczyka, z 20 razy przynajmniej każdy na różne sposoby: Przekrecenie stacyjki na pozycje 1, wyciągnięcie, wciśnięcie otwierania i trzymanie, 3x wciśnięcie zamykania, puszczenie otwierania. Probowalem i na pozycji 2 i zamienić przyciski które trzymam, dalej nic. - Bateria w pilotach zmieniona - Wszystkie bezpieczniki sprawdzone i są okej. Nie znam się za bardzo na schemacie, wiec czy macie pomysł jakąś ścieżkę obrać i co sprawdzać po kolei?
  5. No i wszystko gra. Bardzo Ci dziękuję za info o tym vanosie bo tyle razy go w ręce miałem, a nie pomyślałem że coś z nim nie tak. Więc po rozkręceniu okazało się, że tłoczek blokujący i dziura w którą wpada było zabrudzone i nie miał możliwości się ruszać i blokować, przez co ustawienie rozrządu zawsze było źle. Po wyczyszczeniu skręceniu na nowo odpalił jak pierwszy raz u bauera. Pojeździłem 100km i póki co cisza (oby tak dalej).
  6. Teraz pytanie za 100 punktów bo chyba brak mi wiedzy technicznej, sprawa wygląda tak: -Vanos dolotowy - można nim obracać, ale się nie blokuje - nawet po przekręceniu około 25-30 stopni, wraca na swoje miejsce -Vanos wydechowy - zablokowany, ale to by się zgadzało dlaczego zawsze pasuje na blokady, po problemie z odpalaniem, po zdjęciu klawiatury pasował, a dolotowy nie. No i pytanie: czy to wydechowy się skasztanił i jest ciągle zblokowany i trzeba go rozbebeszyć i sprawdzić, czy może problemem jest nie blokujący się vanos dolotowy? Na jakim filmie bym nie oglądał, nikt nie pokazuje nic o blokowaniu Vanosow (nie mówię o blokadzie ale o przekręceniu go do wpadnięcia pinu blokujacego)
  7. No i chyba wszystko jasne, Vanos wydechowy jest zablokowany i nijak go odblokować ale w końcu wychodzi czemu jest różnica w wałkach...
  8. O kurcze, dzięki za sporo materiału, przyswoję, podziałam i zdam relacje, dzięki
  9. Muszę go ściągnąć do tego? I jak powinno być do złożenia spowrotem?
  10. Mój klucz ma skalę dopiero od 60, więc tyle + 2x90, wał 300. Śruby stare. Serio w tym może być problem? Byl u mnie mechanik i sprawdzał wartości z silnika i twierdzi ze przestawiony jest wałek dolotowy. No ma rację tylko nie mogę namierzyć co do tego prowadzi...
  11. Mirki, pomocy Rozrząd przeskoczył, został wymieniony, robiony tak jak trzeba według YouTuba i dziesiątek instrukcji ale... Po złożeniu nie chodzi gdy podpięty jest VVT. Po odłączeniu VVT chodzi ale bez mocy. Doczytałem że to przez przestawiony rozrząd. Ustawiam jeszcze raz, niby wszystko gra, zrobię 1 pełen obrót silnika i blokady już nie pasują. Błędy na walku ssącym i wylotowym. Co może być nie tak, w którym miejscu to może się przestawiać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.