Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.07.2025 w Odpowiedzi

  1. Zmianilem 20 rtf na 22 zwykle , zawieszenie adaptacyjne ustawione na comfort plus. Wg mnie nie ma zadnej roznicy w komforcie jazdy a samochod nareszcie wyglada
    2 punkty
  2. Średnia niższa, bo na trasie Bożepole Wielkie - Słupsk trzeba było jechać powoli.
    1 punkt
  3. 25,000 zł czy 2500 zł tej prowizji?
    1 punkt
  4. Yyy…. U mnie takich przywilejów nie ma. Nie prowadziła nigdy żadnego z moich samochodów
    1 punkt
  5. Ja jezdze w zimie na 22 calowych felgach (opony Continental bez homologacji BMW ) i nie narzekam 21 cali tez spoko ale 20 cali jak dla mnie to juz nie wyglada
    1 punkt
  6. Ja wybierałem ogumienie performance tylko było to dawno temu. Dostałem Pirelli na ktorych samochod przy ruszaniu z maksymalnie skreconymi kołami przeskakiwał jakby po sliskiej nawierzchni ( kostce na przyklad). Oprocz tego po zmianie na Pirelli P Zero RFT okazało się, że komfort na tych permormance wcale nie był wyższy. Do tego opony zużyły się po około 30kkm do 3mm głebokosci bieżnika a wiec konczyłem drugi sezon uzytkowania na prawie zupełnie juz łysych oponach. Z RFT mam same dobre odczucia.
    1 punkt
  7. Bardzo fajne, ale auto przyjeżdża na 22’ a na zimę potrzebuje 20 ewentualnie 21.
    1 punkt
  8. Czekać, dopóki samochód będziesz mógł fizycznie obejrzeć. Pośpiech działa tutaj na twoją niekorzyść
    1 punkt
  9. Tędy puściłem przewód pod czujnik ciśnienia oleju, wężyk o niedużej średnicy wejdzie bez problemu.
    1 punkt
  10. O Boże Na czym ty te date sprawdzasz? Widziałeś kiedyś nowy akumulator z kabelkiem? To jest data produkcji kabelka. Akumulator masz po modelu zwykły, czyli nie AGM. i nie jest to oryginał. Do tych aut oryginalnie najczęściej szedł AGM 80Ah. Po wymianie BMW zaleca zakodiwanie go fo auta. Tematów jest jakieś 124 tysiące o tym jak to zrobić, więc nie ma sensu pisać. Z jakim akumulatorem wyjechało twoje auto z fabryki możesz sprawdzić rozkodowując VIN darmowym dekoderem np. na mdecoder. bimmer.work też chyba to podaje w liście wyposażenia. Co do konieczności wymiany, to jedź na tester gdzieś. Akumulator raz w roku wypadało by naładować prostownikiem. Sama jazda rzadko da radę go dobrze naładować, chyba że na serio pokonujesz długie trasy. Poza tym podejrzewam, że jak ktoś przyzydził na alumulatorze to też go nie zakodował. Różnica jest w napięciu ładowania. Przy AGM jest ono wyższe niż dla zwykłego. Jak ktoś tego nie zakodował to mógł być nie prawidłoowo ładowany, chociaż to sprawa dyskusyjna. BMW zaleca rejestracje i ustawienie parametrów akumulatora, jak pisałem wcześniej i ja to robie. Ogólnie ładowanie akumulatora powinno robić się to przez porty pod maską, aby klema IBS wiedzuała o ładowaniu i monitorowała ładowanie akumulatora. Jak kupisz nowy to też zanim go wsadzisz, najlepiej naładuj go.
    1 punkt
  11. Mnie dealer wydał kiedyś fabrycznie nowe auto po naprawie błotnika (wycinanie całej ćwiartki), więc chyba obejrzałbym przed odbiorem i nie podpisywał leasingu zanim nie zobaczysz auta.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.