Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.06.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. To ja jeszcze troche nawiaze apropo Chinczykow czy tych 4,5s do setki (do ktorych tak szybko i milo sie czlowiek przyzwyczaja w elektrykach) W weekend bylem w Polsce i wypozyczylem sobie Toyote Corolle hybryde z wypozyczalni bo musialem troche km nabic po pomorskim. Rocznik 2024r Moj Boze kochany, co to jest za auto (!) Jezeli jeszcze raz mi ktos tu na forum napisze, ze Tesla ma cos wspolnego z Toyota, to moge tylko parsknac smiechem ^^ 3 rzeczy dla mnie wazne w autach: 1. Osiagi i naped ogolnie Nie wiem jaki naped jest w hybrydowej Corolli ale generalnie jak sie czlowiek przyzwyczai do jazdy elektrykami co maja 300,400, 500KM czy wiecej i brak skrzyni biegow i zupelny brak turbo laga (wciskasz gaz i po ulamku sekundy w ciszy znikasz) to jazda Corolla to jak jazda zaprzegiem konnym - wciskasz gaz, skrzynia CVT wyje jak zazynana swinia, w kabinie jeden wielki huk, a efektow nie widac - tzn auto wyje a nie przyspiesza rotfl, czy tez przyspiesza jak Polonez. To jest absolutny deal breaker dla kogokolwiek kto lubi motoryzacje - tym autem, z tym napedem, da sie jedynie jezdzic jednostajnie po miescie albo pod miastem, ale wtedy na tempomacie bez jakiegokolwiek dynamicznego przyspieszania i najlepiej ponizej wszelkich limitow predkosci - to auto po prostu obliguje do jazdy jak kapelusznik, nim sie nie da komfortowo jezdzic dynamicznie (zupelnie odwrotnie niz do elektrykow ktorych naped uwielbia dynamiczna jazde) 2. Jakosc wykonania Co prawda to tylko segment C ale znowu - o moj boze. Mamy 2025r a tam wszedzie dalej twarda, plastikowa skorupa ciosana siekiera, jakosc plastikow wpedza w absolutna depresje. Ta plastikowa skrzynka niewiadomego przeznaczenia na lewo od kierownicy, plastiki w drzwiach --> to wszystko sprawia wrazenie samochodu z Bangladeszu za 10k euro a nie japonskiego za 30k euro (czy wiecej, nie wiem po ile teraz te Toyoty chodza). W podlokietniku podnioslem palcem kawalek materialu a pod nim normalnie jakies gole sruby, w bagazniku zamiast jakiegokolwiek obicia --> rzucona jakas cienka plachta ktorej nic nie trzyma --> to jest zupelny jakosciowy dramat i przypomina "jakosc" nowych VW, DRAMAT. 3. GUI Hehe Generalnie po odpaleniu auta pojawia sie niebieski ekran z napisami mala czcionka ze musze wyrazac jakies zgody (ROTFL), cos tam klikac, nie wiem. Moge sie zgodzic badz nie zgodzic, nie ma znaczenia ekran znika. Klikasz navi --> no nie, nie wlaczy sie bo nie jest wykupiona jakas subskrypcja (!), wyswietla sie jakis komunikat znowu. W 2025r gdzie jest dziesiatki darmowych map na smartfonach po 100 PLN, w Toyocie 2025r nie dziala mapa No ok. Poklikalem w GUI --> czuje sie jakbym wrocil do czasow Atari/Amigi, to jest niesamowite jak japonskie auto (kraj wysoko rozwiniety) potrafi produkowac cos takiego co wyglada jak zapoznione technologicznie o ~30 lat. Ja juz nie pisze o Tesli ale nawet w nowych chinskich autach ktore testowalem --> GUI te co jest w Toyocie to po prostu jakis niesmieszny zart, chinskie samochody i ich GUI wygladaja przy Toyocie jak z powrotu do przyszlosci. O jakis przyciskach od otwierania klapki paliwa w podlodze (powaznie) czy o tym ze auto sie nie zamknie jak sie zapomni nacisnac przycisk start/stop juz z litosci sie nie rozpisuje, absurd goni absurd. Dla kogo ta marka, dla kogo to auto tak mysle --> imho dla ludzi podeszlych wiekiem, tak 60+ minimum, ktorzy sa slepi i glusi i zupelnie nie radza sobie ze wspolczesna technologia, potrzebuja duzych topornych przyciskow a ekran dotykowy to dla nich dzielo szatana, a jazda to dom-kosciol a gaz naciskaja maks na glebokosc 1cm. To jakby cofnac sie w czasie o 20-30 lat gdzie motoryzacja poszla w jakims bardzo zlym, alternatywnym kierunku. To tak jakby dzisiaj zamiast Iphona kupic jakies retro Nokia 3310 czy telefon dla seniora.
    1 punkt
  2. Wydech jest normalny, powinien mieć takie spłaszczenia. Za rok, będzie jeszcze dodatkowo pordzewiały Tak, że, ten ... nie zaglądajcie za często bo tylko będziecie się wkur...
    1 punkt
  3. Ponieważ X6 jest paskudne , więc tam wszystko poprawia wygląd
    1 punkt
  4. Widze, ze podajecie tu zakres cen zestawów zimowych od ASO powiedzmy 16 000 - 23 000 zł. Czy tylko mi sie wydaje, ze to bardzo duzo i mimo promocji u dilerów, to nadal przepłacanie prawie dwukrotnie? Fajną propozycję felg dla G05 ma firma GMP Italia, są ładne czarne 20-tki. Te felgi mają homologację niemiecką TUV, także jakość raczej wysoka. Koszt za 4 takie felgi to w okolicach 4 800 zł. Opony 4 x Pirelli te z gwiazdką, również około 4 800 - 5 000 zł. Do tego oryginalne czujniki - tu nie wiem, ale pewnie z 500 zł. Razem mamy jakieś 10 500 zł za całość. Po co brać z ASO?
    1 punkt
  5. Uebler to inna liga niż Thule etc, ale kosztuje też wiecej
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.