Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Wczoraj
-
Ok, czyli przez szkło jest ok., ale na ten zakrzywiony ekran też nakleił szkło, czy tylko na zegary? Zadowolony jestem z tej folii matowej, ale jednak nie chcę tracić użyteczności systemów. Ok, podpytam u siebie w serwisie. Może już przerabiali, a może będzie standardowe zdziwienie (choć nie wiem czy w ASO BMW też mają takie praktyki) AAAA to już wszystko jasne Muszę dokładnie zbadać, w których miejscach te plastiki hałasują. Jak znajdę chwilę to muszę to ogarnąć, bo to wkurza
-
Dokładnie - typowa usterka run-flat, która nie występuje w zwykłych oponach. Gdyby nie run-flat - nie byłoby takiej usterki, więc... Bardzo podobne uszkodzenie miałem w Goodyear RFT * - tylko od środka, więc w teorii bardziej niebezpieczne. Dopiero było widoczne po demontażu - wcześniej 'tylko' drgania.
-
Ciekawe kiedy odbiory...
-
Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21
MedicuS odpowiedział(a) na dzbpl temat w G20, G21, G80, G81
Mnie nie o czujnik chodzi, mam świadomość, że nie ma wpływu na hamowanie Chodzi mi jedynie o to, że jeśli zostało już tak niewiele żywotności na klocku to orientacyjny przebieg może nie być adekwatny do stanu faktycznego i przy kilkukrotnym grubszym hamowaniu zostaniesz bez klocka. Reasumując, hamulce i opony to przecież jedne z kluczowych elementów bezpieczeństwa i nie pojmuje w jakim celu dojeżdżać te elementy do końca. -
Jak wiadomo wadą fabryczną F40 są przewalające się moduły led reflektorów, a co za tym idzie uszkadzają/przypalają one światłowód drl (świeci słabiej i na żółto). Z informacji z różnych forów występuje to w różnych rocznikach i przy różnych przebiegach i nie ma reguły. I tutaj moje pytanie: Czy jeżeli wymienię moduły na nowe profilaktycznie z aso to będą one wolne od tej wady? Czy BMW poprawiło ten problem i oferuje właśnie takie moduły? Ma Ktoś taką wiedzę?
-
Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21
Krzyś111685053072 odpowiedział(a) na dzbpl temat w G20, G21, G80, G81
@MedicuS nie wiem czy wiesz ale ten czujnik nie ma nic wspólnego z hamowaniem z 200 do zera a nawet jeśli ulegnie jakiejś awarii po wymianie klocków to i tak wywali kontrolkę na liczniku o skończonych klockach bo przerwanie obwodu tego czujnika ma taki rezultat. A poza tym założysz nowy czujnik a po drugiej stronie zapiecze się tłoczek albo prowadnice i zetrze klocki w pół roku no i tak jak napisałeś awaryjne z 200 a tu zonk hamulce się skończyły i na nic zapewnienia sklepu czy warsztatu że musisz mieć nowy czujnik bo na starym nie będzie działać. Jeśli stary czujnik nie zostanie uszkodzony mechanicznie w trakcie eksploatacji bądź montażu/demontażu to jest tak samo sprawny jak nowy że sklepu. -
Dylemat zakupowy ;-) X3M40d czy 540xd M kombi ?
Abelardo odpowiedział(a) na Abelardo temat w X3 (G01, F97)
Temat do zamknięcia. "Zdradziłem" markę kupiłem konkurencję SQ5 sportback (tdi) Dzięki wszystkim za odpowiedzi -
Witam. Potrzebna pilna pomoc. W poniedziałek mam zaplanowany wyjazd na urlop do Chorwacji ok 3.5kkm. Dzisiaj sprawdzałem poziom adblue w idrive żeby zrobić dolewkę bo pamiętałem że miałem zasięg na 10000km. Po sprawdzeniu zasięg nie zmienił się i nadal wynosi 10000. Po podłączeniu bimmer toola mam błąd sondy Nox za katalozatorem - obwod otwarty. Z autem kompletnie nic się nie dzieje, ma pełną moc, spalanie w normie, ani razu nie zapalił się Check engine. Błąd jest tylko w kompie i po skasowaniu szybko wraca. Po niezmienionym zasięgu adblue wynika że musiałem jeździć tak już długi czas. Co teraz z tym tematem. Nie zdążę już wymienić sondy przed wyjazdem a nie wiem czy tak mogę jechać. Czy samochód nie wejdzie mi np w tryb awaryjny lub nie zacznie odliczać kilometrów do unieruchomienia pojazdu? A teraz najlepsze. To już drugi raz przed wyjazdem do Chorwacji gdzie mam błąd sondy Nox. Pierwszy raz pisałem tu w 2019 roku ale wtedy wywaliło Checka i wiedziałem że coś się działo. Sonda została wymieniona. Samochód miał wtedy ok 70kkm przebiegu teraz ma 116kkm. Z góry dzięki za pomoc.
-
Na takim run flacie tez nigdzie nie pojedziesz. Tzn jak chcesz to jedź- ale daleko nie zajedziesz. A na obrazku typowa usterka dokładnie tego modelu opony. Na pewno w ten sposób kończą run flaty, ale czy zwykłe opony good yeara tez mają taki problem to nie wiadomo.
-
Długi można mieć tylko najlepiej aby to były długi z pokryciem w gotówce w razie potrzeby lub tak to finansować by nie było dopłaty w przypadku awaryjnej sprzedaży. Znam człowieka co kupił taycana, firma sie posypała i jedny sposób by się pozbyc samochodu to dać komuś doplate, aby to zabral na warunkach na jakich to kupił. Bo spadek wartości był horendalny. Ja jedynie zadłużam się na samochody oraz zakup nieruchomości, wszystko inne biore za gotówkę. Choć teraz po tej zmianie przepisow skutecznie mnie zniechęcają do zmiany samochodu w bliskiej przyszłości. Zaczynam się poważnie zastanawiać nad elektrykiem, jak bede potrzebować kosztów. E trona GT mozna kupić używkę za 250-300k przy limicie 225k na elektryki wychodzi sensownie.
-
(pękająca)Rurka powrotu płynu chlodniczego
Pokakulka odpowiedział(a) na przemko216 temat w F30, F31, F34, F80
U mnie 106-108. To normalna temperatura. U Ciebie też normalna. Termostat w tych silnikach późno się otwiera. Silniki są dostosowane do tej temperatury - tak ma być. Po prostu podwykonawca zrobił rurki z gównolitu i takie są skutki. U mnie też strzeliła pod domem. Wymiana banalna dla kogoś kto ma dwie ręce. Jest sporo filmików na youtube jak to wymienić bez ściągania kolektora. -
Witam, Zmieniłem na koła bez czujników ciśnienia i w bimmercode pozmieniałem w 2 modułach Headunit i Instrument Cluster wszystko z RDC na not active i wszystko z RPA na active. Wchodzi w tryb pomiaru i jak zastartuję pomiar to po przejechaniu kilku metrów wywala dalej "TMPS malufunction". Próbowałem wyciągać również bezpiecznik do RDC ale też nie pomaga. F30 jest z USA, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Czy ktoś mógłby mi podać szczegółowo całą listę w Bimmercode Expert mode do dezaktywacji czujników ciśnienia, bo już podchodzę chyba 10 raz do tematu i nie mogę się pozbyć "TMPS malufunction". Może coś jeszcze trzeba zmienić?
-
(pękająca)Rurka powrotu płynu chlodniczego
przemko216 odpowiedział(a) na przemko216 temat w F30, F31, F34, F80
Naprawdę nikt z forum nie chce pomóc i kliknąć 4 razy i sprawdzić temperatury w swoim BMW z silnikiem b48 /b46 -
-
Trochę mało opcji póki co… Brakuje zawieszenia adaptacyjnego, kamer 360, reflektorów adaptacyjnych, wentylacji foteli… Pewnie z czasem konfigurator się poszerzy. Swoja drogą w niemieckim konfiguratorze można dokupić pakiet asystentów autrostradowych, w polskim nie. Zawsze mnie to zastanawia, dlaczego Polska nie jest uwzględniona wśród innych krajów, gdzie te funkcje działają - Niemcy tłumaczyli to minimalnymi wymaganiami infrastruktury autostradowej… OK, może 10 lat temu miało to uzasadnienie, ale dzisiaj…?
-
Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21
munzel odpowiedział(a) na dzbpl temat w G20, G21, G80, G81
Zgadza się, od środka zawsze jest cieńszy ale nie dużo mniej. Trochę byłbym zdziwiony jeżeli faktycznie już czujnik dotknął tarczy, ale jeżeli tak jest to wymienię już całość. -
Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21
komoornik odpowiedział(a) na dzbpl temat w G20, G21, G80, G81
A jak wygląda klocek od wewnątrz? Często tam jest większe zużycie. -
Ładowanie szybsze niż w Porsche
-
Za rok jak wyjadą na ulice, to przód X3 będzie wyglądał już bardzo staro Sam wygląd na zdjęciu to jedno, ale zupełnie inaczej na żywo będzie wyglądać gdzie będzie widać detale w stylu animacje kierunkowskazów, animacje przy włączaniu i wyłączaniu czy same linie LEDów dziennych. Auto może być hitem, wskoczyło właśnie na pozycje nr 1 następcy obecnego iX3 spychając Macan na 2 pozycje. Ciekawe jeszcze jak będzie jeździć, ale tutaj BMW powinno trzymać klasę. Można już konfigurować na polskim konfiguratorze
-
A masz jakiś konkretny plan co kolejnego będziesz próbował wymienić ?
-
niestety racja , trzeba się zbroić na gorsze czasy , nie mieć długów , jak najwięcej w różnych aktywach i cieszyć się życiem póki możemy
-
Tipy są takie że podkładaja cieniutki filc albo teflon na łączeniach plastikow i po sprawie. Możesz to zrobić w domu w 15min
-
Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21
MedicuS odpowiedział(a) na dzbpl temat w G20, G21, G80, G81
Ja tam też nie bardzo widzę jaki jest sens "uszkiwania" systemu Szkoda by było, gdyby przez tego typu oszczędności przy pełnym hamowaniu z 200 na autostradzie nagle hamulce się skończyły. -
X3 ma ładniejszy przód niż iX3, ale tył X3 to dla mnie zupełna porażka, tak więc ostatecznie iX
-
W mojej ocenie sytuacja gospodarcza sie pogarsza. Znajomy posiadajacy fieme spedycyjną ma problem ponieważ padly w ostatnim dwa średniej wielkości przedsiębiorstwa produkcyjne, z którymi współpracował od lat. U mnie w energetyce tez duże firmy zaczynają mieć problemy. Budownictwo tez, a przez te wszystkie podatki bedzie coraz drożej i gorzej. Tak samo branża samochodowa, fabryki w Polsce zamykaja. Samochody z segmentu popularnego kosztują, tyle co premium sprzed kilku lat. Premium obniza jakość aby utrzymać ceny w ryzach. Dobrze nie bedzie, a szkoda ze zmagając z problemami dnia codziennego to jeszcze dowala takimi przepisami.