Skocz do zawartości

Wydawnictwa o MotoZabytkach


Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj kupiłem 1 numer Classicauto.

Jest to kontynuacja GT Classic. Coś im chyba nie wyszło z GT we współpracy i piszą teraz pod własną egidą. Pisemko jest bardzo ladnie wydane i myśle ze następne numery tez bedą takie.

Udanej lektury!!!

 

PS. Proponuje też Automobilstę. :cool2:

Edytowane przez Diesel - BMW Klub Polska

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto informacja o tym piśmie, którą otrzymałem za pośrednictwem naszego klubowego kolegi Igora, który niestety prawie tu nie zagląda:

 

Szanowni Państwo,

17 grudnia w sprzedaży ukaże się pierwszy numer magazynu „Classicauto”, poświęconego samochodom zabytkowym, klasycznym i youngtimerom.

„Classicauto” jest tworzone przez były skład redakcyjny „GT Classic”.

Pragnąc zachęcić Państwa do lektury pierwszego numeru, w załączeniu przesyłam okładkę, poniżej parę słów o tym co w środku:

emat numeru

...któremu poświęcamy aż dwa artykuły: zawsze modny i kultowy Jaguar E-Type. Ale moda i uroda to nie wszystko, analizujemy jaki E-Type jest naprawdę. Historia i ewolucja modelu, opis konstrukcji, jak kupować i restaurować, jak się nim jeździ, czy sława super-samochodu swojej epoki jest zasłużona. Drugi artykuł to fascynująca historia wyścigowej wersji E-Type`a, zwanego od zmniejszonej masy „Lightweight”.

Lancia Fulvia Coupé

Dzięki temu modelowi, Lancia „rozkręciła się” w dziedzinie aut rajdowych.

Bez Fulvii być może nie byłoby rajdowej legendy, Lancii Stratos. Marcin Kalinowski opisuje historię, sukcesy sportowe i wrażenia z jazdy tym popularnym dziś klasykiem.

Rajdowy weekend w Wartburgu 312

Kierowca szybkiego, rasowanego Wartburga typu „naleśnik” wspomina, jak podczas jednego weekendu wziął udział w dwóch rajdach: eliminacji MPPZ i rajdzie popularnym Rally-Sprint, oraz jak to wszystko zniosło jego zabytkowe auto. Swoją receptę na zabytkową motoryzację opisał Piotr Życzyński.

Odbudowa krok po kroku

MGA powróciło! W cyklicznym artykule o profesjonalnej restauracji weterana, przyjrzymy się kolejnemu etapowi prac, kluczowemu dla dalszego życia auta:

zabezpieczeniu antykorozyjnemu karoserii. Sposoby, koszty, sprawdzony sposób jak zrobić to raz a dobrze i mieć święty spokój.

Cennik samochodów zabytkowych

Pierwszy cennik samochodów zabytkowych, powstały z długiej i uważnej obserwacji rynku. Wyjaśniamy przyjęte przez nas zasady oceniania stanu samochodu oraz podajemy średnie ceny najpopularniejszych na rynku modeli.

Zapraszamy do przesyłania uwag, rzeczywistych cen transakcyjnych i redagowania cennika razem z nami!

Fiat 125p „Rekord”

W 1973 roku dzięki wysiłkowi ogromnego zespołu ludzi, Polski Fiat 125p pobił trzy międzynarodowe rekordy prędkości średniej. Zachowany do dziś historyczny egzemplarz Dużego Fiata opowiada swoją historię. Próba dzisiejszego spojrzenia na tamte wydarzenia i Fiat w otoczeniu zabytkowej fabryki.

Mille Miglia Storica 2005

W latach 1927-57 Mille Miglia była jednym z najbardziej szalonych wyścigów drogowych. Dziś co rok na tej samej trasie i z udziałem tych samych samochodów odbywa się pamiątkowy rajd na regularność, emocje pozostały te same co kiedyś...

Melkus RS1000

Jeden z kilkudziesięciu istniejących egzemplarzy legendarnej wyścigówki zbudowanej w NRD na podzespołach Wartburga 353. Poznajemy ciekawą konstrukcję tego arcy-rzadkiego samochodu.

De Soto`59

Któż nie lubi amerykańskich krążowników szos z lat pięćdziesiątych?

Bogactwo, komfort i przepych ówczesnych samochodów, osiągnęły swój punkt szczytowy w roku 1959. Z tego rocznika pochodzi auto, któremu przyjrzymy się bliżej. Marka zasłużona, renomowana i interesująca, w Polsce prawdziwa

rzadkość: De Soto Sportsman`59. Historia De Soto, jak powstał model`59, jak firma wpadła w tarapaty, z których się już nie podźwignęła...

„Classicauto” w sprzedaży od 17 grudnia, pismo dostępne w salonach prasowych Empik, sieci kolporterskich Ruch i Kolporter, na stacjach benzynowych Statoil, oraz w punktach sprzedaży, do których prasę dostarcza In Medio (z wyłączeniem salonów prasowych In Medio oraz Relay).

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie internetowej

„Classicauto”: www.classicauto.pl

Życząc Wesołych Świąt i Do Siego Roku, zapraszam do lektury „Classicauto”!

 

%5B548%3A480%5Dhttp%3A//img455.imageshack.us/img455/986/pic155654vc.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img455.imageshack.us/img455/576/pic136089tk.jpg

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też już miałam przyjemność przejrzenia nowego czasopisma o klasykach. Pierwszy numer jest naprawdę dobrze zapowiadający się :cool2: Jest urozmaicony, ciekawa szata graficzna, ma tabele porównawcze i nie pozostawia w zapomnieniu polskiej motoryzacji. Słowem nie jest nudna, choć jescze nie wczytałam się w treści artykułów, ale zaraz to naprawię. Z niecierpliwością czekam na nowy numer. :D

w oczekiwaniu na zerodwójkę


Pzdr

Justyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
...natknąłem się na taki tytuł którego dokładnie nie pamiętam "BMW........." czasopismo miłośników marki BMW.

Hmm... Tytuł "BMW...." Takich tytułów było (jest?) kilka: BMW Car, BMW Scene, BMW Trends.

 

Zapewne chodzi Ci o ten ostatni tytuł.

Gazetka świeża. Moim zdaniem rokująca dobrze, choć niestety są w niej błędy. W drugim numerze zdecydowanie mniej niż w pierwszym ale też są. Z tym że to raczej gazeta dla wszystkich właścicieli BMW a nie tych ukierunkowanych na klasyki. Choć w ostatnim numerze jest coś o modelu 2002 oraz o Isettcie, a w poprzednim numerze był artykuł porównawczy nowego Z4 z BMW 315 z lat '30.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ukazał sie numer 3 maj-czerwiec Classicauto. :!:

Bardzo dobry artykuł na temat E12. Porównanie "blizniaków" E12 z silnikami 518 i 528i. Również doskonaly artykuł o...Saabie 99. :oops:

 

W Automobiliscie nr 5 wspaniale odrestaurowana...Skoda Spartak :oops: oraz informacje na temat Zlotu Old BMW Deutschland w Poznaniu. :cool2:

 

Miłej Lektury!!! :D

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Wyszedł nowy numer Automobilisty (6) :dance:

Artykuły jak zwykle ciekawe...zwłaszcza o naszej jedynej i jedynie słusznej konkurencji... MB - tu ukłon w stronę kolegi Bukola :cool2: Doskonały artykuł o W114 i 115.

Miłej Lektury!

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artykuły jak zwykle ciekawe...zwłaszcza o naszej jedynej i jedynie słusznej konkurencji... MB - tu ukłon w stronę kolegi Bukola :cool2: Doskonały artykuł o W114 i 115.

Miłej Lektury!

 

Ukłon odwzajemniony :cool2:

 

Trzeba przyznać, że artykuł istotnie ciekawy - cała historia modelu 114/115 w pigułce, objaśnienie różnic 114 vs 115 i różnic pomiędzy seriami. Polecam, także miłośnikom BMW :dance:

Maciek, MB /8 Club Poland

kiedyś miałem E23 735 '81, E30 318 '85, E36 318is '91, E34 525tds '94 teraz E36 318iAC

NIE MAM DACHU NAD GŁOWĄ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.