Skocz do zawartości

Jak zwiekszyc moc silnika w bmw 520i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam takie pytanie jak mozna zwiekszyc w prosty sposob moc silnika do bmw 520i. Ciagle sie zastanawiam jak to mozna zrobic w najprostszy sposob i tak zeby wyszlo to w miare tanio prosze o podpowiedzi :P
Opublikowano

mavic - jakis koles z M5 E39 moze Ci tak samo powiedziec :P

a swap sie nie opłaca , lepiej juz zmien auto . no i czemu zostało kupione 520 ??? trzeba było celowac chociaz w 525 jesli brakuje mocy ... :? z chipem mozna dojsc teoretycznie do ok 165 KM ....

Opublikowano

mozliwosci jest duzo , dolot , wydech , chip , sportowe walki , ale czy jest sie oplaca to juz inna sprawa

 

nie wiem jak ze swpewm wydaje mi sie ze skrzynia by byla ta sama ale co z mocowaniami silnika itd , to juz specjalisci sie musza wypowiedziec :-)

Opublikowano
mavic - jakis koles z M5 E39 moze Ci tak samo powiedziec :P

 

Eeeee nieeeeeee bo w nich trzeba biegi zmieniac, poczekam na E60 :)

pozdrawiam

mavic

Opublikowano

Eeeee nieeeeeee bo w nich trzeba biegi zmieniac, poczekam na E60 :)

 

hehe, dokładnie :cool2: ja chyba tez :wink: nie ma jak komfort + osiągi / Perfekcyjna kombinacja.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmienić auto.

 

Następny proszę.

Kai
Opublikowano
witam! 150KM, 10,6 do 100km/h i ok 215km/h to mało dla ciebie??!! Jasne że jak sie nie potrafi wykorzystywac tej mocy to wydaje sie ze jest to ciezka krowa i wtedy nawet 200km bedzie mało. Radze pocwiczyc odpowiednia zmiane biegów, obserwowac obrotomierz i nie szanowac biegów a zobaczysz ze ta moc w zupełnosci wystarcza do sprawnego poruszania sie. No chyba ze zauwazasz roznice 1 sek w przyspieszeniu... :wink: . Pozdrawiam!!!
Opublikowano
Zeby byly jakies konkretne odpowiedzi to powiedz ile mozesz wydac na to pieniedzy. Zeby osiagi jakos wyczowalnie wzrosly, trzyba albo silnik wiekszy wstawic, albo turbo wyrzezbic, tak czy inaczej brak jakiejkolwiek oplacalnosci. Ja bym sobie wstawil nitro, wtedy to cos da, a jak bedziesz auto sprzedawac to sobie wymontujesz i do nastepnego wstawisz.

gnojowka pedzona rakieta:D

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif

Opublikowano
Dzieki za podpowiedzi :P Powedruja one do odpowiedniej osoby a on juz bedzie wiedzial co z nimi zrobic :P :P Jeszcze raz serdeczne dzieki
Opublikowano
najlepiej wyjac 2.0 i wstawic 2.5l,pasuje bez problemu,stary sprzedajesz a nowy cie mniej kosztuje bo ceny podobne. Kupujesz sam silnik z kompem,przepływomiezem i po sprawie.
Opublikowano
najlepiej wyjac 2.0 i wstawic 2.5l,pasuje bez problemu,stary sprzedajesz a nowy cie mniej kosztuje bo ceny podobne. Kupujesz sam silnik z kompem,przepływomiezem i po sprawie.

 

Dokładnie !!!! Chip wstawisz to podniesie ci moment i 10% mocy sprawdz sobie tu http://www.chojnacki.com.pl/oferta.php

 

zapłacisz 1300 zł i w sumie nie da ci satysfakcji . Kup sobie silnik 2,5. za 2,5tys zł :wink:

Opublikowano
jak poszukasz to i za mniej kupisz,2500 to przewaznie chca ci co handluja(a nawet wiecej),widziałem gdzies za 1500 koles sprzedawał silnik w narmalnym stanie.
Opublikowano

3.5l m20 za 1500, przekladka 1000, nowe oleje płyny świece... za ok 3,5 tys ma 3.5l 216koni.... a e34 3.5l nie znajdziesz prędko w dobrym stanie i dobrej kasie.

 

 

Wg. mnie w BMW najtańszy i najbardziej efektowny tuning mocy to wymiana silnika. Zresztą wg. zasady tuningu, opłaca się tylko tuningować największe silniki. Bo do 150koni włądujesz swiecie, wydech, filtry, wałek, chip... i ile to wyniesie 4,5tys? a moc? 190koni? A silnik na wałku sportowym jak chodzi na luzie;>

Opublikowano
Pamietajcie, ze po zmianie silnika na wiekszy trzeba tez pomyslec o sprzegle. Wymiana skrzyni tez mocno wskazana.

pozdrawiam

mavic

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3.5l m20 za 1500

a cóż to za motorek ?? :wink: :P

 

To jest wersja M20B20 wzbogacona o bulgulator i bajgulator :duh:

 

Oprócz sprzęgła i skrzyni trzeba też pamiętać o wale i dyfrze, nie wiem, jak z przegubami.

Kai
Opublikowano
ale to naprawde groszowe sprawy, a jak posprzedaje sie swoje to wychodzi sie praktycznie na 0...

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
3.5l m20 za 1500

a cóż to za motorek ?? :wink: :P

 

To jest wersja M20B20 wzbogacona o bulgulator i bajgulator :duh:

 

Oprócz sprzęgła i skrzyni trzeba też pamiętać o wale i dyfrze, nie wiem, jak z przegubami.

 

zapomniałes o bobulatorze i turbonatorze :wink: :mrgreen:

 

jesli chodzi o swapy to naprawde nadal uwazam ,ze sie nie opłaca- nawet jesli wszystko stare posprzdajemy, kupimy nie gorsze nowe, mocniejsze graty i jakims cudem nie bedziemy za bardzo w plecy, to ciagle nie bedziemy miec zwykle bogatszego wyposazenia mocniejszych wersji ( to jeden z powodów dla których zamiast robic swap w mojej niemal gołej E32 730 [klima, OBC , el reg swiateł ] , po prostu sprzedałem ją i kupiłem 740 :) )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.