Skocz do zawartości

Arnold520i

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i 24V 1991
  • Lokalizacja
    Zamość/Münster

Osiągnięcia Arnold520i

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Tez sie tu podlacze. Silnik 2,5 m50. Problem polega na tym ze jakis domorosly elektryk, podlaczyl sobie 3 dodoatkowe wskazniki VDO miedzy innymi z temp wody. Oczywiscie je wyrzucilem bo wygladaly okropnie. Teraz po przekreceniu kluczyka seryjny wskaznik temp podskakuje od razu lekko poza polowe i tak zostaje. Niewazne czy silnik jest zimny czy cieply. Test zegarow nie dziala, mam dwa przyciski na liczniku, probowalem przyciskac jeden i dwa na raz nic. Uszkodzone zegary czy jakis przewod nie laczy?
  2. No i nareszcie są!!! mój mechanik sprowadził orginały BMW. 160 PLN za lomplet- osłona i odbój + 450 PLN za dwa amory KYB. Teraz moja Bunia znowu idzie po zakrętach jak po szynach :D :D :D Dzieki za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam!
  3. Jaki bedzie finał okaże się w pon więc od razu napiszę o tym na forum! :wink: Dzwoniłem do gościa z allegro który podobno ma takie oslony i odboje. Amory ktore są teraz w buni mojego ojca to również orginały BMW, osłony i odboje także. Niestety zrobiły po polskich drogach 40 tys km i mają dość.
  4. W tym ból że dzwoniłem już i do takich co mają niby uniwersalne osłony ale widze teraz ze pojawiła sie nowa aukcja wiec spróbuje.
  5. Witam! Mam pytanie: czy ktoś z forumowiczów zna jakiś sklep w Polsce gdzie można kupić osłony i odboje amortyzatorów na tył do BMW 520i?!?!?! :modlitwa: Obszukałem wszystko w moim mieście, obdzwoniłem wszystkich na allegro którzy mieli coś podobnego na aukcjach, niestety na przód owszem są natomiast na tył nie. Proszę o jakieś namiary na jakiolwiek sklep. Z góry dzieki pozdrawiam!
  6. Witam ponownie! Nie przegladałem przez ostatnie dni forum bo jeździłem po moją E32 730i do Niemiec. Mam ją już nareszcie :!: :!: :D :D :D :D kosztowala 1000 EUR. Stan tech jest wyśmienity na prawdę "poezja". Myślę że mi dłuuuuugo posłuży. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam!
  7. Nie jeździł na gazie, dopiero zacznie :) właścicielem jest 50- latek i ma go od początku. Serwis tylko w ASO. P.S. A jak jest z zabezpieczeniem antykorozyjnym. Teraz nie widać na lakierze oznak korozji (garażowany był jest i będzie :D ). Jak jest z tym w siódemkach? Mojego ojca piąteczka o rok młodsza i na wiosnę "zobaczy" lakiernię...
  8. Aha czyli widze że z E32 jest podobnie jak z E34 :wink: Ta "Siódemeczka" jest na prawde w wybitnym stanie wizualnym jak i z tego co widać i słychać także technicznym. Poza tym ma full książkę serwisową i była serwisowana tylko w BMW :D No i pewnie będzie moja, tyle ze gaz wrzuce bo prawie 17 litrów po mieście Pb98.... :jawdrop: Dzięki za odpowiedź, pozdro!
  9. Witam! Mam na oku BMW 730i z 90 roku. Zastanawiam się nad tym modelem bo jest w przystępnej cenie i jest bardzo dobrze utrzymany. Mam jednak pare wątpliwości które chciałbym tu wyjaśnić:) otóż: auto ma przejechane 250 tys km (udokumentowany przebieg), pyt. jaka jest żywotność tego silnika, czy jest awaryjny (nie znam oznaczenia wiem tylko że ma 188 KM), i czy posiada hydrauliczne popychacze zaworów? Kolejne pytanie to- jak zniesie sekwencyjny wtrysk gazu (z tego co wiem pali jak na 3 litry przystało więc bez gazu się nie obędzie). Ostatnie pytanko- czy ceny części do tego modelu będą bardzo drogie? Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam!
  10. miałem tak samo w mojej e34. ostatno jak wymieniałem olej u swojego mechanika też miałem olej w świecach i to nawet sporo. trzeba było odsysać strzykawką. z tego co pamiętam winą jest pęknięcie jakiejś uszczelki w silniku, dokładnie nie pamiętam jakiej. jest to mało groźne a koszt wymiany niewielki z tym, że trzeba się troszkę napracować przy jej wymianie żeby się do niej dostać.
  11. Arnold520i

    problem z zegarami

    Witam! Ten wskaznik poziomu paliwa moze sie tak zachowywac z powodu częstego zalewania baku do 20 litrow. Wtedy sie zacina. Co do obrotomierza to w swojej buni mialem podobnie z tym że u mnie zaniżał wartość obrotów. Okazało sie ze byl wgrany zły program sterujący. Usunięcia usterki dokonywał zakład zajmujący sie naprawą elektroniki samochodowej koszt dokładnie nie pamiętam ale berdzo niewielki, a zrobione zostało od ręki w kilka minut. Pozdrawiam :)
  12. Można jeszcze soft turbo wstawić..... :norty: :lol:
  13. Niedokladnie przeczytalem Twoja poprzednia wypowiedź Kai :oops: Rozumiem z tego ze tak mniej wiecej można brac wskazania ekonomizera za wiarygodne przy jezdzie na LPG :)
  14. Moje pytanie jest troche podobne. Czy ekonomizer w E-34 bedzie pokazywal spalanie LPG (przy sekwencji) czy on wogóle nie ma o tym informacji?
  15. W 535i nie ma zaworów regulowanych hydraulicznie!? :jawdrop: A w 520i 24 V są?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.